Ik ook niet. Leer eens typen achterlijke.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:43 schreef reetveter het volgende:
Ik snap er serieus geen kanker van.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat je nog een biertje pakt.
ja preciesquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:49 schreef Yreal het volgende:
TS heeft de trein naar Amsterdam gemist ?
denk ik?
toch?
Lolzquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat je nog een biertje pakt.
zo snap ik hetquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:41 schreef eigendeegcookie het volgende:
Als je bv in Leiden C de trein naar Amsterdam net net mist , en nog nahijgend lees je op t gele bord dat over 1 minuut nog een trein naar Amsterdam gaat via n andere route , dan laten die eikels die daar staan te wachten op de volgende trein [via die ene route] jou rustig lezen op t bord. Alsof ik , als ik een snelle tip zou willen , dan had ik hun wel een vraag gesteld , en als ik in alle rust het hele bord had willen doornemen zouden zij mij geen strobreed in de weg gelegd hebben.
In Amsterdam gelukkig zijn de mensen niet bang voor mekaar : als je s iemand een tip geeft waar die niks an heeft , zegt ie gewoon : dank je schat , maar ik moet over schiphol.
ik wist al dat hier op FOK! een half woord of n afkorting dikkels genoeg is omduidelijk te zijn , maar ik ben nogal nieuw op FOK! en begrijp niet wat van mij verwacht wordt als een paint wordt gevraagd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:52 schreef TC03 het volgende:
Duidelijk verhaal, maar een Paint zou niet misstaan hebben.
Het is niet onduidelijk omdat Fok raar is, maar omdat jij gewoon geen Nederlands kan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:57 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
ik wist al dat hier op FOK! een half woord of n afkorting dikkels genoeg is omduidelijk te zijn , maar ik ben nogal nieuw op FOK! en begrijp niet wat van mij verwacht wordt als een paint wordt gevraagd.
sprekend voorbeeld van t geen ik bedoelde in mijn vorige reactie hierboven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Typo in de TT
En de OP is een grote typo..
Sprekend voorbeeld, ja !quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:00 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
sprekend voorbeeld van t geen ik bedoelde in mijn vorige reactie hierboven.
de ts zelf ook niet denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:43 schreef reetveter het volgende:
Ik snap er serieus geen kanker van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |