..en nodig wat mugjes uit!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:19 schreef Kopbal het volgende:
Zet je een raam open, heerlijk koel op mijn kamer.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zal best, maar niet om half 3 snachts
Hoe weet jij nou dat de zwaluwen die muggen vangen en niet de mussen en de merels?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:47 schreef trovey het volgende:
Nog weinig last van muggen. Hier in de buurt zitten zwaluwen (midden in de stad) en die doen goed werk bij het verwijderen van de muggen. Tot op heden 1 muggenbult
zonder bescherming van een middeltje tegen muggen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat de zwaluwen die muggen vangen en niet de mussen en de merels?
Er doorheen vliegen is niet hetzelfde als vangen hé , ik vermoed dat je rond vis en kikkerrijk water woont . Die vreten massaal de larven op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat ik ze dat zie doen als ik op mijn balkon zit. Ze vliegen hier vlak langs het balkon dwars door muggenzwermen heen.
Als je gelijk wilt hebben dan krijg je van mij gelijk hoor...ik weet wat ik zie vanaf mijn balkon jij niet. Slaap ze, ik stop er voor deze keer zo weer mee, even de klamme lappen weer opzoeken enquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Er doorheen vliegen is niet hetzelfde als vangen hé , ik vermoed dat je rond vis en kikkerrijk water woont . Die vreten massaal de larven op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |