..en nodig wat mugjes uit!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:19 schreef Kopbal het volgende:
Zet je een raam open, heerlijk koel op mijn kamer.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zal best, maar niet om half 3 snachts
Hoe weet jij nou dat de zwaluwen die muggen vangen en niet de mussen en de merels?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:47 schreef trovey het volgende:
Nog weinig last van muggen. Hier in de buurt zitten zwaluwen (midden in de stad) en die doen goed werk bij het verwijderen van de muggen. Tot op heden 1 muggenbult
zonder bescherming van een middeltje tegen muggen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat de zwaluwen die muggen vangen en niet de mussen en de merels?
Er doorheen vliegen is niet hetzelfde als vangen hé , ik vermoed dat je rond vis en kikkerrijk water woont . Die vreten massaal de larven op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat ik ze dat zie doen als ik op mijn balkon zit. Ze vliegen hier vlak langs het balkon dwars door muggenzwermen heen.
Als je gelijk wilt hebben dan krijg je van mij gelijk hoor...ik weet wat ik zie vanaf mijn balkon jij niet. Slaap ze, ik stop er voor deze keer zo weer mee, even de klamme lappen weer opzoeken enquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Er doorheen vliegen is niet hetzelfde als vangen hé , ik vermoed dat je rond vis en kikkerrijk water woont . Die vreten massaal de larven op.
een gierzwaluw is heul geen zwaluw.quote:
klopt maar toch heet hij gierzwaluw en hij lijkt op een zwaluw.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
een gierzwaluw is heul geen zwaluw.
idd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:40 schreef kL0j00h het volgende:
Mensen die ALTIJD wat te zeiken hebben![]()
Is het winter, is het te koud
is het het lekke zomer, dan is het te warm
man man man man man
Raam open en niet nuilen.
Dit dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:40 schreef kL0j00h het volgende:
Mensen die ALTIJD wat te zeiken hebben![]()
Is het winter, is het te koud
is het het lekke zomer, dan is het te warm
man man man man man
Raam open en niet nuilen.
IJsland is overrated, daar wonen tegenwoordig papagaaien, klimaatverandering enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef sinadO het volgende:
WORDT HET NOU NOOIT MEER KOEL!?!?!?![]()
![]()
![]()
Als de zomer zo wordt ga ik overzomeren in IJsland.
En het klopt ook nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef opastokvis het volgende:
tip van de stok
heb je het fokking warm?
kop onder de koude kraan en je lijf denkt ineens ook dat ie lekker koel is.
lache man
natuur voor de gek houden![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit dus.
Altijd dat geëtter over dat het te warm is in de zomer. Goh hoe zou dat toch komen?Als het zo warm is moet je je eigen gewoon niet druk maken. Alles lekker relaxt, overal de tijd voor nemen, niet haasten. Volgende week is het weer kenserweer met elke dag 80/90% regenkans en veel wind en dan loopt iedereen te janken dat de zon moet gaan schijnen.
Als je poep praat he, komt er dan tijdens het gepraat poep uit je mond?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef opastokvis het volgende:
of course
ik doe altijd nuttige en ware dingen zeggen.
behalve als ik lieg of poep praat
Of tijdens het poepen komt er praat uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je poep praat he, komt er dan tijdens het gepraat poep uit je mond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |