Hup die hand je broek inquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook en de ervaring leert bij mij dat het niet afneemt![]()
[..]
Dus dan kan ik gewoon maar mijn gang gaan?
Alle dames sturen gewoon PM's rond een uur of 23 en als je dan reageert, weten wij genoegquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou geen pm's rond gaan sturen he wie moet komen checken aan aantrekkelijke dames. That would be cheating.
But I wouldnt mind
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus dan kan ik gewoon maar mijn gang gaan?
Bengeltjelief!quote:
na deze open sollicitatie zullen er vast wel wat pmetjes binnen druppelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
Nou geen pm's rond gaan sturen he wie moet komen checken aan aantrekkelijke dames. That would be cheating.
But I wouldnt mind
Ik mag toch hopen dat je wel een beetje weet wat je mist?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef erikje14 het volgende:
kan toch wel eens handig zijn niet te weten wat je mist![]()
Ik heb geen broek aanquote:
Nou jaquote:
Why do you have to ruin it for me?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alle dames sturen gewoon PM's rond een uur of 23 en als je dan reageert, weten wij genoeg
Maar hoe enorm geweldig zou je zijn als je geen pokke bui van 's ochtends goed hoeft te maken en al gelijk kan beginnen met sprankelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wakker worden hoort geen dolle boel te zijn.
En gelukkig maakt mijn sprankelende persoonlijkheid gedurende de rest van de dag een hoop goed.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
En ik begrijp die behoefte om dat iedere keer te melden écht niet
Tuurlijk, ik heb ook internetquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je wel een beetje weet wat je mist?![]()
ik ook niet, moet ik ook maar eens mee stoppenquote:En ik begrijp die behoefte om dat iedere keer te melden écht niet
mwha... hangt toch echt van de morgen afquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar hoe enorm geweldig zou je zijn als je geen pokke bui van 's ochtends goed hoeft te maken en al gelijk kan beginnen met sprankelen
Ik ook niet, alsof je er op kickt om een kneus te zijn die geen sex heeft, geen vrienden, geen leuke dingen doet, geen ervaring heeft op welk gebied dan ook. Of moeten we je zielig gaan vinden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
Heb ik eerder gehoortquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:
ik ook niet, moet ik ook maar eens mee stoppen
I tried, maar ik ben gewoon echt totaaaaaal geen ochtendmens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar hoe enorm geweldig zou je zijn als je geen pokke bui van 's ochtends goed hoeft te maken en al gelijk kan beginnen met sprankelen
*wacht geduldig af*quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
na deze open sollicitatie zullen er vast wel wat pmetjes binnen druppelen
Vraag het tijn.. die heeft vast wel een antwoordquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ook niet, alsof je er op kickt om een kneus te zijn die geen sex heeft, geen vrienden, geen leuke dingen doet, geen ervaring heeft op welk gebied dan ook. Of moeten we je zielig gaan vinden?
Zelfs aan zelfspot zitten grenzen
lol, ja hier ook ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij maakt dat niet zoveel uit, ik heb altijd wel zin in sex, behalve 's ochtends.
Ziet hier een banaan op bureau liggenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Rokje/jurkje omhoog slip opzij en gaan met die banaan![]()
Er wordt geen banaan in mijn pruim gepeerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Rokje/jurkje omhoog slip opzij en gaan met die banaan![]()
Fruit is wel gezondquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er wordt geen banaan in mijn pruim gepeerd.
een ODOL is geen goede harde lulquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef JoeyT het volgende:
's ochtends vind ik seks het lekkerst... Goede harde lul
racistquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ziet hier een banaan op bureau liggenMaar die is al te bruin
Zijn die niet groter danquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ziet hier een banaan op bureau liggenMaar die is al te bruin
quote:
Preciesquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:33 schreef heksehiel het volgende:
Ik ook niet, alsof je er op kickt om een kneus te zijn die geen sex heeft, geen vrienden, geen leuke dingen doet, geen ervaring heeft op welk gebied dan ook. Of moeten we je zielig gaan vinden?
Zelfs aan zelfspot zitten grenzen
Nou nou, niet zo kattigquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het leeft nog. Moet jij niet op Pien geilen ofzo?
Mannen die niet kritisch zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo kattig
Ik geil op al het lekkers
Dat is toch wel het kenmerk van een Odolquote:
Deze M.I moet ik kwijtquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef heksehiel het volgende:
Hahaha, een bruine banaan is slap, breekt te makkelijk en laat stukjes achter.
Nee, alleen dat ie dik is hè.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is toch wel het kenmerk van een Odol
Hoezo niet kritisch? Ik heb het toch over lekkers... En we waren er al over uit dat er zeer veel vrouwelijk lekkers is.quote:
Nu je MI hebt gezegd heb ik hem ook.quote:
Bij jij is hij dus gewoon beetje opgezwollen... Kut voor je. Bij mij is hij ook keihard. Lekkerquote:
Dat dusquote:
Neem nou bijvoorbeeld die hele hype rondom Megan Fox. Ik ben gister zelf maar een Transformers gaan kijken om een eigen beeld te vormen. Ik vind dr niets. Ok lekker lichaam, maar dat hoofd straalt weinig uit. Dan vind ik die blonde Australische analiste die er in mee doet veel lekkerderquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:41 schreef JoeyT het volgende:
Hoezo niet kritisch? Ik heb het toch over lekkers... En we waren er al over uit dat er zeer veel vrouwelijk lekkers is.
Bij mij ook, maar niet zo als in het geval bij sex en dergelijcke.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Mijne staat gewoon fier overeind hoor
Leuke film?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Neem nou bijvoorbeeld die hele hype rondom Megan Fox. Ik ben gister zelf maar een Transformers gaan kijken om een eigen beeld te vormen. Ik vind dr niets. Ok lekker lichaam, maar dat hoofd straalt weinig uit. Dan vind ik die blonde Australische analiste die er in mee doet veel lekkerder
Het begin van een bananensplitquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, een bruine banaan is slap, breekt te makkelijk en laat stukjes achter.
Mijn ervaring met ochtendsex hebben met mannen met een odol is dat ze moeilijk kunnen klaarkomen omdat ze moeten plassen, maar dat lukt niet met een stijvequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij jij is hij dus gewoon beetje opgezwollen... Kut voor je. Bij mij is hij ook keihard. Lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |