Hun laatste seizoen was erg goed.quote:
Een beetje mee eens, vaak worden vragen afgesnauwt en wordt er niet echt diep in gegaan op feiten. Anyways, beide programma zijn toch beter dan: Herman de Blijker, Gordon Ramsey, Superdik balblalbalba Helse huizen, shownieuws late editie, piets weerberichtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef TNA het volgende:
Knevel & Van den Brink missen
[ afbeelding ]
Oh, de heimwee!
Nationale bond van stotteraars zit daarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef electronique het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond
niemand vindt dat kut programma leuk
Om elf uur is er tenminste nog het Oog op de radio voor je nieuwsupdate. Ik mis de herhalingen van die talkshowsquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:04 schreef Ensaf het volgende:
Goed punt, ik word nu elke dag weer rond 23:00 een beetje onwennig.
Maand ofzo. In augustus krijgen ze weer een paar weken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:11 schreef zquing het volgende:
is K&B alweer afgelopen? Hoelang heeft dat geduurd?
Ja, wel zonde. Jammer dat het niet gewoon door gaat. Een actueel live programma is voor de samenleving altijd goed. Maar helaas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maand ofzo. In augustus krijgen ze weer een paar weken.
Studio Sportzomer gaat voor blijkbaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:14 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ja, wel zonde. Jammer dat het niet gewoon door gaat. Een actueel live programma is voor de samenleving altijd goed. Maar helaas.
Het is vast ook leuker dan een teelbaloperatie onverdoofd ondergaan of een massagraf eigenhandig moeten vullen, maar dat betekend ook nog niet dat ik naar Matthijs's hyperactieve gewauwel of Knevel's spastische vingertje wil kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Een beetje mee eens, vaak worden vragen afgesnauwt en wordt er niet echt diep in gegaan op feiten. Anyways, beide programma zijn toch beter dan: Herman de Blijker, Gordon Ramsey, Superdik balblalbalba Helse huizen, shownieuws late editie, piets weerbericht
Ja man, basis voor iedere gezonde democratie, zo'n actueel live programma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:14 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Een actueel live programma is voor de samenleving altijd goed.
Vanaf 17 augustus nog drie weken, volgens mij..quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maand ofzo. In augustus krijgen ze weer een paar weken.
Beter dan achter je computer op je luie reet computerspelletjes spelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja man, basis voor iedere gezonde democratie, zo'n actueel live programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |