quote:
De boete was 270,- euro, voor 9db teveel.quote:
en wat zal je verweer zijn dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef arnold-d het volgende:
[..]
De boete was 270,- euro, voor 9db teveel.
En de enigste manier van bezwaar maken, was niet betalen
wtf, dat is nogal wat...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef arnold-d het volgende:
[..]
De boete was 270,- euro, voor 9db teveel.
En de enigste manier van bezwaar maken, was niet betalen
Een niet juiste manier van meten.quote:
Honda Dax, op motor-kenteken. (125cc)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef sander89 het volgende:
Welke motor zat dan vast aan de uitlaat?
ermm, waar rij je normaliter met een motor dan? Weerkaatsing van geluid vanwege een drukke weg ernaast is natuurlijk onzin. Certificering van de agent zou nog wel een redding kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Een niet juiste manier van meten.
Namelijk een drukke parkeerplek/drukke weg ernaast.
weerkaatsing van het geluid, En bij het opvragen van een certificaat van de agent, of hij een geluidsmeting mocht maken, heb ik niet ontvangen, de rest wel wat ik opvroeg.
Ik rijd nooit in de nacht, en zodra ik wel diep in de avond moet rijden, gaat de db-killert er wel in.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
Het moet 9 dB zijn
Doet verder niet ter zake en kut dat je moet voorkomen, maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat als je 's nachts herrie gaat maken, mensen dat niet leuk vinden.
Officieel moet een geluidsmeting op een lege stille ruimte gedaan worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ermm, waar rij je normaliter met een motor dan? Weerkaatsing van geluid vanwege een drukke weg ernaast is natuurlijk onzin. Certificering van de agent zou nog wel een redding kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |