abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70532162
Even mijn verhaal in het kort.

Mijn vriendin gaat volgende week naar Spanje op vakantie met een vriendin. Ikzelf ben heel erg onzeker en ben erg bang dat ze vreemdgaat. Ze verzekert dat ze het niet doet, maar toch blijf ik onzeker.

Waarschijnlijk komt de onzekerheid doordat ik vorig jaar een vriendin heb gehad een paar maanden die is vreemdgegaan.

Wat kan ik hier tegen doen?

Ik ben 18 jaar, mijn vriendin 17 jaar. We hebben nu bijna 7 maanden.
pi_70532186
het er met je vriendin over hebben, en uitleggen waarom.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70532267
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
het er met je vriendin over hebben, en uitleggen waarom.
Heb ik gedaan, maar de onzekerheid verdwijnt niet. Ze begreep me wel, maar ze kan niet meer doen eigenlijk.
pi_70532303
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, maar de onzekerheid verdwijnt niet. Ze begreep me wel, maar ze kan niet meer doen eigenlijk.
het waarom ook uitgelegd?
niet dat het iets helpt, maar misschien dat ze je meer zekerheid kan geven.
je onzekerheid zal ze niet helemaal weg kunnnen halen, dat ligt toch echt bij jou...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:47:25 #5
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70532304
Je kan er niets tegen doen.

(Behalve je niet zo vreselijk aanstellen natuurlijk)
She might forget you, her pussy wont.
pi_70532368
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het waarom ook uitgelegd?
niet dat het iets helpt, maar misschien dat ze je meer zekerheid kan geven.
je onzekerheid zal ze niet helemaal weg kunnnen halen, dat ligt toch echt bij jou...
Ik heb alles uitgelegd.

Dat jaloezie niet je relatie moet verpesten weet ik, maar ik wil gewoon eerlijk zijn tegen haar.
pi_70532378
gewoon denken als ze vreemd gaat kan ik er ook bijzonder weinig aandoen en gebeurt het toch wel dus kan je je er net zo goed niet druk om maken.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70532403
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Ik heb alles uitgelegd.

Dat jaloezie niet je relatie moet verpesten weet ik, maar ik wil gewoon eerlijk zijn tegen haar.
moet je ook zeker doen.
maargoed, dit ligt bij jou, het is jouw gevoel.
pi_70532405
Stel je niet zo aan. Als ze vreemd gaat kom je daar toch wel achter, en als dat al zo is kan je haar meteen wegtrappen. Blijft ze je trouw, is er niets aan het handje en merk je dat je je aanstelt.

Jawel, het leven is niet moeilijk, gewoon niet te moeilijk doen.
pi_70532417
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gewoon denken als ze vreemd gaat kan ik er ook bijzonder weinig aandoen en gebeurt het toch wel dus kan je je er net zo goed niet druk om maken.
Dat is wel een goed punt.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:50:35 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532452
Wat je er tegen kan doen is gewoon er mee stoppen. Nadenken over hoeveel bruine spaanse adonissen ze naait terwijl jij hier zit.
Houd jezelf bezig bijvoorbeeld.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_70532555
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef cerror het volgende:
Wat je er tegen kan doen is gewoon er mee stoppen. Nadenken over hoeveel bruine spaanse adonissen ze naait terwijl jij hier zit.
Houd jezelf bezig bijvoorbeeld.
Stoppen met de relatie?
pi_70532574
zolang ze geen pak condooms meeneemt met als reden voor als ze verkracht word (ooit zo'n topic gelezen hier op fok!) dan is er nog niks aan het handje
pi_70532596
wat wil je hebben dat zij zegt/doet om jouw onzekerheid weg te nemen? En is dat realistisch om dat te verwachten van haar?
pi_70532633
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef hilliebillie het volgende:
wat wil je hebben dat zij zegt/doet om jouw onzekerheid weg te nemen? En is dat realistisch om dat te verwachten van haar?
Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 23:56:28 #16
236264 crew  capricia
pi_70532666
Ts, ik ben ook terwijl ik een goede relatie had, naar ibiza geweest met vriendinnen. Was supergaaf!
Veel gefeest, veel gekletst met elkaar, veel naar jongens gekeken. Maar vreemdgaan? Nee, dat vond ik niet interessant. Ik wist toch dat ik een leuke vent thuis had, waar ik niets tekort kwam?
Ik denk dat het moeilijker voor mijn vent was, dan voor mij. Met een goede relatie is de verleiding voor mij niet groot. De twijfel lag bij hem.
Bij thuiskomst veel gesproken hierover. En het heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt.
Dus kop op. Je kunt er niet vanuit gaan dat ze vreemd gaat, tenzij je sws geen vertrouwen in haar hebt....
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:56:34 #17
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532671
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Stoppen met de relatie?
Nee sukkel. Houd je bezig met andere dingen zoals werk/studie/sociaal leven/World of Warcraft. Dat laatste zorgt wel dat zij het uitmaakt met jou. Maar even weer terug naar ze issue: Als je jezelf bezighoudt dan denk je minder na over haar.
pi_70532703
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef cerror het volgende:

[..]

Nee sukkel. Houd je bezig met andere dingen zoals werk/studie/sociaal leven/World of Warcraft. Dat laatste zorgt wel dat zij het uitmaakt met jou. Maar even weer terug naar ze issue: Als je jezelf bezighoudt dan denk je minder na over haar.
Thanks, ik zal zorgen voor wat afleiding.
pi_70532720
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef capricia het volgende:
Ts, ik ben ook terwijl ik een goede relatie had, naar ibiza geweest met vriendinnen. Was supergaaf!
Veel gefeest, veel gekletst met elkaar, veel naar jongens gekeken. Maar vreemdgaan? Nee, dat vond ik niet interessant. Ik wist toch dat ik een leuke vent thuis had, waar ik niets tekort kwam?
Ik denk dat het moeilijker voor mijn vent was, dan voor mij. Met een goede relatie is de verleiding voor mij niet groot. De twijfel lag bij hem.
Bij thuiskomst veel gesproken hierover. En het heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt.
Dus kop op. Je kunt er niet vanuit gaan dat ze vreemd gaat, tenzij je sws geen vertrouwen in haar hebt....
Bedankt, hier heb ik veel aan.
pi_70532737
Ik ga over een aantal weken zelf ook op vakantie, en mijn vriendin blijft achter. Zij maakt zich ook erge zorgen over het feit dat er wat zou kunnen gebeuren in de zin van ongeluk, maar ook dat ik me eventueel zou kunnen misdragen na het nuttigen van enige alcohol en me zou vergrijpen aan de dames aldaar. Ik kan mn vriendin ook niet geheel ervan overtuigen dat ik me wel degelijk onder controle kan houden en helemaal niet de behoefte heb om achter andere dames aan te gaan. Iedere keer als we elkaar zien maakt ze zich daar heel erg zorgen over. Ik weet dat er niks gaat gebeuren, maar mevrouw is er gewoon niet van overtuigd.
Ga er maar gewoon van uit dat jouw vriendin niet vreemd zal gaan. Het is niet zo dat als je vorige vriendin vreemging dat je huidige dat ook gaat doen. Heeft je vriendin ook maar enige reden om vreemd te gaan? Waarschijnlijk niet, dus maak je niet al te druk
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:59:02 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70532756
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.
gewoon je vriendin een toffe vakantie wensen enzo...

ga jij trouwens wel de bloemetjes buitenzetten hier als ze weg is?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:59:25 #22
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532769
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Bedankt, hier heb ik veel aan.
Dus je wilde alleen een klopje op de schouder van iemand die jou of je vriendin niet kent?
Nou hier dan: Rustig maar jongetje, ze zal niks doen.
pi_70532805
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef Relatieveling het volgende:
Ik ga over een aantal weken zelf ook op vakantie, en mijn vriendin blijft achter. Zij maakt zich ook erge zorgen over het feit dat er wat zou kunnen gebeuren in de zin van ongeluk, maar ook dat ik me eventueel zou kunnen misdragen na het nuttigen van enige alcohol en me zou vergrijpen aan de dames aldaar. Ik kan mn vriendin ook niet geheel ervan overtuigen dat ik me wel degelijk onder controle kan houden en helemaal niet de behoefte heb om achter andere dames aan te gaan. Iedere keer als we elkaar zien maakt ze zich daar heel erg zorgen over. Ik weet dat er niks gaat gebeuren, maar mevrouw is er gewoon niet van overtuigd.
Ga er maar gewoon van uit dat jouw vriendin niet vreemd zal gaan. Het is niet zo dat als je vorige vriendin vreemging dat je huidige dat ook gaat doen. Heeft je vriendin ook maar enige reden om vreemd te gaan? Waarschijnlijk niet, dus maak je niet al te druk
Tja dan zou ik ook me vraagtekens hebben
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70532823
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef cerror het volgende:

[..]

Dus je wilde alleen een klopje op de schouder van iemand die jou of je vriendin niet kent?
Nou hier dan: Rustig maar jongetje, ze zal niks doen.
Een goed woordje kan toch helpen?
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:02:48 #25
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70532864
-edit- gaat heen

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 01-07-2009 00:05:42 ]
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')