Dan liever een vlag eroverheen en gaan voor het vaderlandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:57 schreef TNA het volgende:
Niet zeiken. Zak erover en gaan voor het vaderland.
Jij keurt geslaagt dus wel goed?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
TS kan het niet hebben dat al die Breezertjes naar de volgende klas gaan en hij al jaren lang vast zit in de eerste klas..!!!!!!!!!!
Wat kan ik er nou aan doen dat ik al 11x in groep 8 ben blijven zitten omdat ik altijd als laatst word gekozen met trefbal en paaltjes voetbalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
TS kan het niet hebben dat al die Breezertjes naar de volgende klas gaan en hij al jaren lang vast zit in de eerste klas..!!!!!!!!!!
'ehm..... iisss gwn neuken ook goewd?'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
Hmm maar die meisjes zijn echt heul makkelijk hoor
Gewoon vragen: Hey Pssttt schatje, wil je met mij op mijn kofschip komen varen en daarna naar het fokschaap kijken?!
Wat kan ik er aan doen dat ik zo lekker ben en daardoor zo random toegevoegd word ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:08 schreef griekjeee het volgende:
Jij hebt ze in je msn en dan ga je daarover zeiken...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:10 schreef ARKON het volgende:
was ik maar geslaagdt. had een paar vieren voor mijn vmbo eindesamen en moet dit jaar weer blijven zitten. fuck it ik wacht wel een jaar of twee en dan ga ik hbo toeladings toets toen![]()
dude!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:10 schreef ARKON het volgende:
was ik maar geslaagdt. had een paar vieren voor mijn vmbo eindesamen en moet dit jaar weer blijven zitten. fuck it ik wacht wel een jaar of twee en dan ga ik hbo toeladings toets toen![]()
Leer zelf eerst eens normale zinnen typen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
Klacht:
VMBO BreEzaHs die geslaagd voor hun VMBO zetten en dan 'geslaagt' in hun msn naam zetten
Anti-klacht:
VMBO BreEzaHs zijn wel lekker makkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |