komma versie is in NL normaal, / in de Angelsaksische landen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:44 schreef dennis00 het volgende:
Mijn broertje leert tegenwoordig 'Geachte heer, mevrouw,' op VWO-4.
Maar het is toch gewoon Geachte heer/mevrouw,?
"Bôh gek!"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:21 schreef Pavlovje het volgende:
Gewoon elke brief beginnen met 'Euj, yo!' - altijd goed, zonder fratsen.
Want jullie gebruiken meerdere aanheffen per brief?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:32 schreef Renesite het volgende:
/ geleerd. Ander groepsgenootje ,
Dat levert nooit eenduidige groepsbrieven op!
Juist...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Want jullie gebruiken meerdere aanheffen per brief?
Groepsbrieven trouwensHBO
Ja, jij bent ook lekker! Ga er nog eens een derde mogelijkheid bij noemen!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:47 schreef Matthijs- het volgende:
Maakt helemaal niets uit. 'Geachte heer of mevrouw' lijkt me ook prima.
Maar wel uit 1 groep. Dus eenduidige brieven komen niet vanuit de groep. Aight? Alles moet wel uiteindelijk samengevoegd worden als 1 dossier, als 1 groepsopdracht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:15 schreef Repeat het volgende:
Ja, wat is dan het probleem als iemand een , gebruikt en een ander de / ?
Het zijn toch verschillende brieven
Het boeit gewoon niet. Die aanhef is in alle gevallen correct en gaat geen effect hebben op hoe serieus je genomen wordt. Concentreer je liever op de brief zelf.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook lekker! Ga er nog eens een derde mogelijkheid bij noemen!Nou ben ik helemaal in de war!
![]()
![]()
Geachte homey/chickiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Het boeit gewoon niet. Die aanhef is in alle gevallen correct en gaat geen effect hebben op hoe serieus je genomen wordt. Concentreer je liever op de brief zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |