Ja Joepie, ik heb dat niet zelf gecheckt omdat wij nederlanders natuurlijk niet iedere amerikaanse beroemdheid kennen, maar de amerikaanse leden van het hoax-forum zitten er al die maanden bovenop en houden het precies bij. Iedere bekendheid is erop gekomen behalve Michael en een DJ waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je dan ook echt gecheckt of Michael Jackson de enige overleden beroemdheid is die er niet tussen staat, of zijn het er misschien meer?
Je komt trouwens alleen maar in die categorie terecht, als de maker van het artikel in zijn 'tags' 'r.i.p.' heeft gebruikt. En dat is dan blijkbaar bij Michael Jackson niet gebeurd (en wellicht bij meerderen niet?). Misschien is dat niet in dat systeem ook niet zomaar achteraf toe te voegen.
Dit soort leesvoer heb ik steeds genegeerd, maar op het hoax-forum staat heel wat over New World Order en Illuminatie enz. Ik kom tijd tekort om dat allemaal in me op te nemen, het is zoveel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:19 schreef quirina het volgende:
Even een echte brave new world erin gooien
Jackson vermoord?
Global warning of warming?
Hmmmmmmm
Lees het eens voor de grap.
Dan Brown schrijft echt toffe boeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef PimD het volgende:
Misschien dat die kerel van De Da Vinci Code er een boek over kan schrijven? De Michael Jackson Paradox ofzo
Damn, wat ziet die gast er uit zeg. Zou wel een stunt zijn trouwens.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef piepie het volgende:
Even een zaterdagavondgeintje tussendoor .....![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij er op dit moment een stuk beter uit zal zien!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Damn, wat ziet die gast er uit zeg. Zou wel een stunt zijn trouwens.
Eindelijk geen media, eindelijk de rust die die verdiende. Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er op dit moment een stuk beter uit zal zien!
Hoe zou jij eruit zien na een half jaar vriescel :/quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Damn, wat ziet die gast er uit zeg. Zou wel een stunt zijn trouwens.
Heeft iemand jou wel eens verteld hoe slim jij bent ....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:04 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie, ik zie in veel grote dingen net als jij veel merkwaardigheid, maar in die omgedraaide tekst niet. Oke laten we er even van uitgaan dat MJ echt dood is. Dan is het logisch dat je als broer zijn lievelingsnummer zingt. Het is dan toch juist raar als je dan gaat zingen : light up your face with gladness ? Dat zou echt heel vreemd zijn als hij de juiste tekst had gezongen want er is dan immers niets om blij over te zijn.
Je gaat dan niet tegen mensen zeggen om blijdschap op hun gezicht te tonen en verdriet te verbergen, dat doe je niet op een memorial lijkt mij.
Daarom denk ik dus dat hij het heeft omgedraaid en dat vind ik zelf ook veel passender. Ik zit nog steeds op 50/50 hoor maar het omdraaien van die woorden zie ik helemaal niet als een aanwijzing
Hihihihihquote:Op zondag 24 januari 2010 01:00 schreef piepie het volgende:
[..]
Heeft iemand jou wel eens verteld hoe slim jij bent ....![]()
Jij bent echt de eerste die dit zo ziet en je zou wel eens gelijk kunnen hebben ook.
Ik blijf echter dan wel moeite houden met het 2e deel dan van de zin:
Hide every trace of gladness. Snap je wat ik bedoeld? (laat je blijdschap (naar buiten toe) niet zien)
Blijdschap waarover dan? Er valt niet blij te zijn toch als hij dood is?
Leuke discussie dit!
Lag hij daar met de kerst dan nog in? ....quote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe zou jij eruit zien na een half jaar vriescel :/
Met de real life soap en de comeback !quote:Op zondag 24 januari 2010 01:51 schreef piepie het volgende:
Verberg elk spoor van blijdschap .... shock ! Waar was hij dan blij mee?
Ik lig dubbel hier, maar Ik geef me gewonnen, het is inderdaad hoe je het interpreteert...![]()
Er zijn ook veel betere aanwijzingen te vinden ...
''Jongens, we hebben een naam nodig voor de dokter''quote:Op zondag 24 januari 2010 02:39 schreef piepie het volgende:
haha
Ik heb hier toch wel een erg leuke vind ik zelf.
Een raadseltje voor de luie zondag.
Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray
Maar is dit wel zijn echte naam????????![]()
Als je alle dubbele letters eruit haalt dan krijg je dit:
C O N R A D B E T M U Y
Eén van de woorden die je kunt maken is MURDER
Het tweede woord is CONTRACT
Er blijven dan 2 letters over, de B en de Y, waarvan het woord BY te maken is.
(Let op: dezelfde letter mag vaker worden gebruikt!)
MURDER BY CONTRACT hebben we nu dus.
Op wikipedia is de film beschreven (er komt ook een fake death in voor !!) en de film is uit 1958 (= geboortejaar Michael).
Hoe bizar is dit?
![]()
(Misschien inspiratie voor Dan Brown ...)
Mja, misschien is hij wel gestikt in z'n ijsje. Murdered by a cornetto. Kan ook met die letters.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:10 schreef Dynd het volgende:
[..]
''Jongens, we hebben een naam nodig voor de dokter''
''Ik heb een idee! Als we nou....''
Is daar ook een film van dan? ....quote:Op zondag 24 januari 2010 03:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mja, misschien is hij wel gestikt in z'n ijsje. Murdered by a cornetto. Kan ook met die letters.
Die is 11 dagen voor zijn dood toegewezen door AEG ...quote:Op zondag 24 januari 2010 09:44 schreef Ticker het volgende:
Kan iemand me een update geven over die dokter van MJ.
Was hij nou al een lange tijd zijn dokter of pas onlangs toegewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |