abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77180180
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:28 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Heb je dan ook echt gecheckt of Michael Jackson de enige overleden beroemdheid is die er niet tussen staat, of zijn het er misschien meer?

Je komt trouwens alleen maar in die categorie terecht, als de maker van het artikel in zijn 'tags' 'r.i.p.' heeft gebruikt. En dat is dan blijkbaar bij Michael Jackson niet gebeurd (en wellicht bij meerderen niet?). Misschien is dat niet in dat systeem ook niet zomaar achteraf toe te voegen.

Ja Joepie, ik heb dat niet zelf gecheckt omdat wij nederlanders natuurlijk niet iedere amerikaanse beroemdheid kennen, maar de amerikaanse leden van het hoax-forum zitten er al die maanden bovenop en houden het precies bij. Iedere bekendheid is erop gekomen behalve Michael en een DJ waarvan ik de naam niet meer weet.
Maar kom op, Michael, kan het nog bekender????
Wat er in jouw 2e alinea staat over 'tags' heb ik nog nergens over gelezen en kan ik ook geen zinnig woord over zeggen. Ik zal die vraag wel eens stellen op het andere forum ...
pi_77180419
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:19 schreef quirina het volgende:
Even een echte brave new world erin gooien
Jackson vermoord?

Global warning of warming?

Hmmmmmmm

Lees het eens voor de grap.
Dit soort leesvoer heb ik steeds genegeerd, maar op het hoax-forum staat heel wat over New World Order en Illuminatie enz. Ik kom tijd tekort om dat allemaal in me op te nemen, het is zoveel.

Er zijn wel 2 heel interessante filmpjes gemaakt, genaamd Wake Up Call 1 en 2 die je aan het denken zullen zetten.

Hier deel 1:

en deel 2:

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 23-01-2010 19:48:13 ]
pi_77180506
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef PimD het volgende:
Misschien dat die kerel van De Da Vinci Code er een boek over kan schrijven? De Michael Jackson Paradox ofzo
Dan Brown schrijft echt toffe boeken.
De films vallen alleen een beetje tegen.
Zullen we hem ff mailen?
We hebben een nieuwe titel voor je... The Lost popsymbol
Dan Brown houd wel van goede grappen in zijn boek..raadseltjes.
Flikte hij in zijn andere boeken ook.
Hmmm ga het boek maar weer eens herlezen..Goed voor mijn Engels
( Ik kon in september niet wachten totdat de nederlandse vertaling uitkwam)

[ Bericht 0% gewijzigd door quirina op 23-01-2010 17:00:37 (offtopic gelul) ]
pi_77180907
Ff tussendoor:

Van de Frontpage:

De advocaten die de erfenis van Michael Jackson beheren, hebben besloten dat vader Joe Jackson geen geld erft. De advocaten vrezen dat hij het geld niet zou uitgeven aan zijn levensonderhoud, maar over de balk zou gooien.

Joe Jackson beweerde vorig jaar dat hij financieel afhankelijk is van zijn zoon. Hij zegt een uitkering van 1.700 dollar te krijgen, maar per maand 20.000 dollar uit te geven. Michael Jackson bepaalde in zijn testament dat zijn kinderen, moeder en een aantal goede doelen geld zouden krijgen.

Het vermogen van Michael Jackson is sinds zijn dood met honderden miljoenen dollars gegroeid.

pi_77185630
Even een zaterdagavondgeintje tussendoor .....

pi_77186199
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef piepie het volgende:
Even een zaterdagavondgeintje tussendoor .....

[ afbeelding ]
Damn, wat ziet die gast er uit zeg. Zou wel een stunt zijn trouwens.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2010 20:12:41 ]
pi_77187512
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er op dit moment een stuk beter uit zal zien!

pi_77187769
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er op dit moment een stuk beter uit zal zien!

Eindelijk geen media, eindelijk de rust die die verdiende. Je hebt gelijk!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:04:53 #159
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77192966
Piepie, ik zie in veel grote dingen net als jij veel merkwaardigheid, maar in die omgedraaide tekst niet. Oke laten we er even van uitgaan dat MJ echt dood is. Dan is het logisch dat je als broer zijn lievelingsnummer zingt. Het is dan toch juist raar als je dan gaat zingen : light up your face with gladness ? Dat zou echt heel vreemd zijn als hij de juiste tekst had gezongen want er is dan immers niets om blij over te zijn.

Je gaat dan niet tegen mensen zeggen om blijdschap op hun gezicht te tonen en verdriet te verbergen, dat doe je niet op een memorial lijkt mij.
Daarom denk ik dus dat hij het heeft omgedraaid en dat vind ik zelf ook veel passender. Ik zit nog steeds op 50/50 hoor maar het omdraaien van die woorden zie ik helemaal niet als een aanwijzing
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77197016
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe zou jij eruit zien na een half jaar vriescel :/
pi_77197203
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:04 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie, ik zie in veel grote dingen net als jij veel merkwaardigheid, maar in die omgedraaide tekst niet. Oke laten we er even van uitgaan dat MJ echt dood is. Dan is het logisch dat je als broer zijn lievelingsnummer zingt. Het is dan toch juist raar als je dan gaat zingen : light up your face with gladness ? Dat zou echt heel vreemd zijn als hij de juiste tekst had gezongen want er is dan immers niets om blij over te zijn.

Je gaat dan niet tegen mensen zeggen om blijdschap op hun gezicht te tonen en verdriet te verbergen, dat doe je niet op een memorial lijkt mij.
Daarom denk ik dus dat hij het heeft omgedraaid en dat vind ik zelf ook veel passender. Ik zit nog steeds op 50/50 hoor maar het omdraaien van die woorden zie ik helemaal niet als een aanwijzing
Heeft iemand jou wel eens verteld hoe slim jij bent ....
Jij bent echt de eerste die dit zo ziet en je zou wel eens gelijk kunnen hebben ook.
Ik blijf echter dan wel moeite houden met het 2e deel dan van de zin:
Hide every trace of gladness. Snap je wat ik bedoeld? (laat je blijdschap (naar buiten toe) niet zien)
Blijdschap waarover dan? Er valt niet blij te zijn toch als hij dood is?
Leuke discussie dit!
  zondag 24 januari 2010 @ 01:20:23 #162
262978 Moonwalk
pi_77197864
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:00 schreef piepie het volgende:

[..]

Heeft iemand jou wel eens verteld hoe slim jij bent ....
Jij bent echt de eerste die dit zo ziet en je zou wel eens gelijk kunnen hebben ook.
Ik blijf echter dan wel moeite houden met het 2e deel dan van de zin:
Hide every trace of gladness. Snap je wat ik bedoeld? (laat je blijdschap (naar buiten toe) niet zien)
Blijdschap waarover dan? Er valt niet blij te zijn toch als hij dood is?
Leuke discussie dit!
Hihihihih

Nee kijk dat tweede gedeelte vind ik ook niet raar, hij zegt toch juist verberg elk spoor van blijdschap? Dus niet: laat je blijdschap niet zien.

Stel...( ja ik ben heel erg van de voorbeelden ) maar stel dus dat je bijvoorbeeld de dag voor de memorial de loterij hebt gewonnen...dan ben je toch vet blij? Maar je bent dan op de memorial van MJ...DUS....light up your face with sadness, hide every trace of gladness. Je gaat daar niet zitten van: JEEEEEEEEEEEEEAAHHHH WHOEHOEEEEEEEEEEEE IK BEN RIJKKKKK IK HEB DE LOTERIJ GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee dat moet je dan verbergen want het is een verdrietig moment.

Buiten dat denk ik dat mijn eerder genoemde reden ( woorden omdraaien omdat het op een memorial ongepast is om mensen te vragen blijdschap te tonen )
samen gaat met niet de hele tekst om te willen bouwen. Dit waren nou eenmaal de woorden, die omgedraaid nog steeds rijmen. Alleen was het niet echt gepast om ze zo te laten, en is het zoals ik dus al zei normaal om je broer zijn lievelingsliedje te doen.

Als hij de woorden had vervangen waren de rapen helemaal gaar geweest, ik zie dit als een subtiele aanpassing naar de situatie en ze daarom ook in het tweede gedeelte geen aanwijzing Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik begrijp de kant van hoe ik het zie veel meer en vind het in dit geval veel logischer dat het niks met de hoax te maken heeft
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77198612
Verberg elk spoor van blijdschap .... shock ! Waar was hij dan blij mee?

Ik lig dubbel hier, maar Ik geef me gewonnen, het is inderdaad hoe je het interpreteert...

Er zijn ook veel betere aanwijzingen te vinden ...
pi_77198707
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hoe zou jij eruit zien na een half jaar vriescel :/
Lag hij daar met de kerst dan nog in? ....
(oh ik ben zo melig) Sorry Michael ...
  zondag 24 januari 2010 @ 01:58:45 #165
262978 Moonwalk
pi_77198815
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:51 schreef piepie het volgende:
Verberg elk spoor van blijdschap .... shock ! Waar was hij dan blij mee?

Ik lig dubbel hier, maar Ik geef me gewonnen, het is inderdaad hoe je het interpreteert...

Er zijn ook veel betere aanwijzingen te vinden ...
Met de real life soap en de comeback !
pi_77199639
haha

Ik heb hier toch wel een erg leuke vind ik zelf.
Een raadseltje voor de luie zondag.

Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray

Maar is dit wel zijn echte naam????????

Als je alle dubbele letters eruit haalt dan krijg je dit:

C O N R A D B E T M U Y

Eén van de woorden die je kunt maken is MURDER
Het tweede woord is CONTRACT

Er blijven dan 2 letters over, de B en de Y, waarvan het woord BY te maken is.
(Let op: dezelfde letter mag vaker worden gebruikt!)

MURDER BY CONTRACT hebben we nu dus.

Op wikipedia is de film beschreven (er komt ook een fake death in voor !!) en de film is uit 1958 (= geboortejaar Michael).

Hoe bizar is dit?

(Misschien inspiratie voor Dan Brown ... )
pi_77200171
quote:
Op zondag 24 januari 2010 02:39 schreef piepie het volgende:
haha

Ik heb hier toch wel een erg leuke vind ik zelf.
Een raadseltje voor de luie zondag.

Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray

Maar is dit wel zijn echte naam????????

Als je alle dubbele letters eruit haalt dan krijg je dit:

C O N R A D B E T M U Y

Eén van de woorden die je kunt maken is MURDER
Het tweede woord is CONTRACT

Er blijven dan 2 letters over, de B en de Y, waarvan het woord BY te maken is.
(Let op: dezelfde letter mag vaker worden gebruikt!)

MURDER BY CONTRACT hebben we nu dus.

Op wikipedia is de film beschreven (er komt ook een fake death in voor !!) en de film is uit 1958 (= geboortejaar Michael).

Hoe bizar is dit?

(Misschien inspiratie voor Dan Brown ... )

''Jongens, we hebben een naam nodig voor de dokter''
''Ik heb een idee! Als we nou....''
pi_77200350
quote:
Op zondag 24 januari 2010 03:10 schreef Dynd het volgende:

[..]

''Jongens, we hebben een naam nodig voor de dokter''
''Ik heb een idee! Als we nou....''

Mja, misschien is hij wel gestikt in z'n ijsje. Murdered by a cornetto. Kan ook met die letters.
pi_77200817
quote:
Op zondag 24 januari 2010 03:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mja, misschien is hij wel gestikt in z'n ijsje. Murdered by a cornetto. Kan ook met die letters.
Is daar ook een film van dan? ....
  zondag 24 januari 2010 @ 09:44:01 #170
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77201993
Kan iemand me een update geven over die dokter van MJ.
Was hij nou al een lange tijd zijn dokter of pas onlangs toegewezen?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77210198
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:44 schreef Ticker het volgende:
Kan iemand me een update geven over die dokter van MJ.
Was hij nou al een lange tijd zijn dokter of pas onlangs toegewezen?
Die is 11 dagen voor zijn dood toegewezen door AEG ...
  zondag 24 januari 2010 @ 17:02:55 #172
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77214724
Zouden de mensen dan AUB dit beeld goed willen bekijken

Je vraagt je misschien af.. ja hij draagt een ketting maar is daardoor niet meteen een vrijmetselaar.
Ja dat is hij wel, aangezien het teken van de vrijmetselaarij maarliefst 2x erin voorkomt, de passer en winkelhaak.

Zulke dingen zijn geen toeval. ik wil niet zeggen dat hij dood is (hoewel ik er wel vanuit ga), maar hoe dan ook komt dit weer terug op de vrijmetselarij.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ticker op 24-01-2010 17:58:56 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77214757
Ik zie geen plaatje
pi_77215302
- Niet doen! -

[ Bericht 77% gewijzigd door ToT op 24-01-2010 18:06:36 ]
Nee.
  zondag 24 januari 2010 @ 17:56:30 #175
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_77216640

Murray met dezelfde stropdas maar geen ketting. Lijkt mij ook dezelfde achtergrond.
deze foto is genomen bij Stradley, Chernoff & Alford in hun pressroom.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')