quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Vind je verhaal erg onsamenhangend. Er wordt iets gesignaleerd en jij loopt ervoor weg.
Gek he dat je jeugdzorg achter je aan krijgt. ?!
Jeugdzorg heeft het nog nooit over depressie gehad, ze ontkennen dat ik depressief ben... Het is ook nog nooit echt verklaard...
Het is nogal vaag te vertellen want ik vertel niet alles tot in de details, ik hou een paar dingen bij me...
Maar het zit zo:
Ik ging naar een psycholoog en die begon te lullen tegen jeugdzorg dat ik gek was ofzoiets, niet normaal
Ik ging naar een dokter (ik weet niet eens meer waarom) en die lulde ook door tegen jeugdzorg
Jeugdzorg en zooi gingen allemaal praten met ouders en mij (ook al hebben ze met mij voor de onder toezicht stelling maar 15 minuten contact gehad in totaal
Rechtbank onder toezicht stelling omdat ik anders was en sociaal verschrikkelijk en vriendloos
In een instantie voor 6 weken om te kijken wat ik heb, ik nam het helemaal niet serieus en wilde graag terug naar school... ook al voelde ik me daar minder deprie omdat ik me best vermaakte daar.... tekenen voor therapie? Bordspellen spelen? Beetje de andere gekken daar de keel uit hangen? Ik vond het leuk

Meneer de baas van instantie zegt: jij bent normaal en hebt narcistische trekjes
Jeugdzorg probeert mij en mijn ouders nu al 8 maanden te overtuigen om fulltime een 'gekkenhuis' in te gaan
En nu heb ik eindelijk de psycholoog waar ik 2 maanden geleden om vroeg om depressie op te lossen... teminste... nog niet... nog een maandje wachten...
Daarom vind ik jeugdzorg kut, ze blijven doorzeiken over dat ik in een gekkenhuis moet zonder dat ze echt kunnen bewijzen dat ik iets heb of ben...
Ik ben al naar zoveel sociale vaardigheidstrainers / psychologen en IQ testen gegaan en dat soort shit... iedereen zegt iets anders... ik heb dit allemaal eens gehad volgens die mensen... ze zeggen allemaal iets anders
Laagbegaafd
Hoogbegaafd
Dyslectisch
Autistisch
ODD
ADD
ADHD
Narcistisch
Faalangst
Intelligentietesten komen uit tussen de 120 en 140, heb er 3 gedaan
Sorry jongens, ik ben niet echt goed in verhalen vertellen....