Waarom?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef djm008 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat deze situatie misschien anders ligt bij iemand met als beroep arts ten opzichte van iemand die kleuterleidster is.
Ik denk dat ze hier een beter antwoord krijgtquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:34 schreef Errrwin het volgende:
Eigenlijk, zoals met veel vragen die gesteld worden in WGR, zul je het juiste antwoord pas krijgen als je het vraagt aan de juiste partij. Een hypotheekboer dus. Fiets eens langs de (jazeker!) Hypotheker, die kan je vast veel meer concreets vertellen dan wij bij elkaar kunnen verzinnen.
Zeker bij de juiste verstrekker (bijv. ASR Praktijkvoorziening) kun je een hoop bereiken gewoon met deze gegevens. (in de zin van: een hypotheek zonder dat je eigen geld zou moeten meenemen)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef djm008 het volgende:
Ik heb de navolgende vraag inzake hypotheken. Mijn partner is voor een jaar aangesteld als arts niet in opleiding. Dit betreft een overeenkomst voor een jaar. Als basisarts kun je natuurlijk altijd wel aan de slag op een andere plaats als de overeenkomst is afgelopen. Zelf ben ik op dit moment niet werkzaam.
Ik kan me voorstellen dat deze situatie misschien anders ligt bij iemand met als beroep arts ten opzichte van iemand die kleuterleidster is.
Is het nu toch mogelijk een hypotheek te krijgen ondanks de overeenkomst van een jaar?
Wat ik er nog bij moet vertellen is dat er wel een acceptabel bedrag eigen geld wordt meegebracht.
Oh jawel, de kennis is wel aanwezig. Maar niemand hier kan een concreet antwoord geven aangezien wij niet kunnen beslissen of ze een hypotheek gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hier een beter antwoord krijgt(er lopen hier voldoende mensen rond met minimaal evenveel (maar waarschijnlijk meer
) kennis dan de gemiddelde Hypotheker-adviseur. )
Dat kunnen ze bij 'De Hypotheker' dan ook niet......quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:55 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Oh jawel, de kennis is wel aanwezig. Maar niemand hier kan een concreet antwoord geven aangezien wij niet kunnen beslissen of ze een hypotheek gaan krijgen.
Tenzij jij een paar ton op de bank hebt staan die je wel uit wilt lenen?
Dat is niet naïef, dat is gewoon praktijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef DrD00m het volgende:
Beroep maakt verder niet uit of je wel of niet de hypotheek krijgt. Dus denken dat je als arts voorloopt qua hypotheken als je dat vergelijkt met een kleuterjuf is een beetje naief.
Banken zijn gek op artsen. Zolang er een tekort aan is krijgen die altijd wel ergens werk en ook de toekomstperspectieven zijn erg goed te noemen bij deze beroepsgroep.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |