abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_243345
Afgekickt van BB ben ik al lang, zelfs het FOK!-virus leek zijn aantrekkingskracht te hebben verloren. Toch zou ik alle oude bekenden en nieuwe aanwinsten langs deze - voor mij vertrouwde - weg, een hele goede nacht en een betere dag willen wensen.

Trusten,
Marieke

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 januari 2000 @ 02:03:00 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_243346
Barbarella: Hej, welkom terug, maareh, je bent net een newbie zo
kijk hier maar: i/s/Forum12/HTML/000018.html
Het welterusten/goedemorgen topic is al verhuisd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 13 januari 2000 @ 02:08:00 #3
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_243347
Barbs, ik zag al eerder dat je hier terug was en dat stemde me erg blij, toen kwam ik op het idee om hier weer eens een welterusten topic No.(weet ik niet meer) te gaan openen, omdat jij daar ooit eens mee begonnen bent in een ver verleden, maar je was me al voor
Iig Barbs en alle nog niet slapende FOK!kers; welterusten en tot morgen. En voor degenen die nu al slapen een hele goeie morgen

/me *knuft* iedereen

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 13 januari 2000 @ 02:15:00 #4
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_243348
Ja! Weemoed bevredigd, dank voor openen van topic. Heerlijk, net als vroeger dit!
Ben te zaai voor een signature
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 januari 2000 @ 03:57:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_243349
Het maakt me ook allemaal niks uit, lekker posten hier. Gewoon het 'just like old times' gevoel.
Welterusten
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_243350
Goeiemorgen, allemaal! Back to work!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243351
* G A A P *
Eh.. ja.. goeiemorgen dus...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 13 januari 2000 @ 08:22:00 #8
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_243352
ppppppfffff ook goeiemorgen allemaal weer een nieuwe dag voor de boeg. nog 1 en het is weer jippie weekend.
pi_243353
Een goeiemorgen allemaal
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_243354
Goedenmorgen!
Ik ben online
pi_243355
Goeiemorgen iedereen!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_243356
Goeiemorgen, wat zijn jullie vroeg allemaal, ik ben net buiten geweest en het is me nog veel te koud ! Veel geluk vandaag en hou de kou buiten je hart
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

pi_243357
Vanaf mijn werk, voor alle uitslapers:

Goeiemorgen!

(Vandaag geen file gehad)

donderdag 13 januari 2000 @ 11:18:00 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_243358
goedemorgen! Mooi dat de queen of the FOK!-galaxy weer terug is!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 januari 2000 @ 13:42:00 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_243359
Goeiemorgen, ik was 7.45 al wakker, maar omdat ik me toen verslapen had, heb ik geen tijd gehad hier ff goeiemorgen neer te zetten. Bij deze alsnog
pi_243360
mogguh allemaal wat zijn jullie er weer heerlijk vroeg bij zeg. Toch weer genieten vandaag van een heerlijke vrije maand
One word can say it all.<P>
  donderdag 13 januari 2000 @ 14:04:00 #17
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_243361
Billy, wat heerlijk een vrije maand.. ik ben stikjaloers. Ik kan nu eigenlijk wel slapen, maar ja dat staat zo lullig op 't werk.............

[Dit bericht is gewijzigd door Lecy Luto (Datum 13 Januari 2000).]

donderdag 13 januari 2000 @ 15:37:00 #18
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_243362
Voordat de eersten alweer welterusten beginnen te wensen hier een welgemeend goedemorgen van mij!
pi_243363
Gezien het feit dat het nu avond is, wil blauwe dan maar starten met goedemiddag?
  Admin donderdag 13 januari 2000 @ 20:50:00 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_243364
Ben 't vanmorgen vergeten, maar alsnog, bij deze, goeiemorgen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_243365
Voor het eerst in weken weer eens tot diep in de nacht op Fok! zitten lezen. De 'Hoe is het nu met' uitzending heeft duidelijk weer wat 'oude' posters gelokt.

* Athena weet alleen niet of ze daar blij mee moet zijn want ze moet morgen weer vroeg op....

Weltrusten allemaal...

Aangezien iedereen al ligt te slapen, een beetje zinloos om weltrusten te roepen...

Goedemorgen alvast voor degenen die net wakker worden.

Admin vrijdag 14 januari 2000 @ 04:00:00 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_243366
* Danny gaat iedereen weer eens welterusten wensen, en met ieders goedkeuren Barbarella in het bijzonder..

Barbs: Leuk je weer 's te zien meid. Heb je gemist hier op 't forum...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 januari 2000 @ 05:10:00 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_243367
Ook hier welterusten (ik schrijf gewoon in beide topics)
pi_243368
quote:
op 01-14-2000 om 03:37 AM schreef Athena het volgende:
Aangezien iedereen al ligt te slapen, een beetje zinloos om weltrusten te roepen...

Guess again...

Maar de chat is leeg, de dag teneinde dus ik maak er ook een end aan....(de dag dan)

Goedemorgen voor iedereen die straks wakker wordt, ik ga gestrekt nu.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 januari 2000 @ 07:25:00 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_243369
Hoewel de chat nog steeds leeg is moet ik weer naar school. Goedemorgen dus allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')