Ach, lui, lui. Ik noem het creatief.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
liever lui dan moe je zou ambtenaar moeten worden kan het aanraden
hmmz volgende keer nog maar een keertje uitleggen is iets niet helemaal goed gegaanquote:
na na na naaaaa naquote:
quote:
quote:
die spinazie is dan helemaal een raadselquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, lui, lui. Ik noem het creatief.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz volgende keer nog maar een keertje uitleggen is iets niet helemaal goed gegaan![]()
![]()
ff airwin's hulp nodig post die hier nietquote:
strak plan ff de ruis op de lijn weghalenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is goed hoor
doen we op de volgende meet : BBQ op het strand/park![]()
Ik zei toch ook niet dat ik de spinazie warm ging eten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
die spinazie is dan helemaal een raadselhahahaha
snap ook niet wat je allemaal uitspooktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ff airwin's hulp nodig post die hier niet
zie je die mening telt dus al nietquote:
lolz binnenpretje ;Pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
snap ook niet wat je allemaal uitspookt
Oi.quote:
quote:
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog wat leuks mee gemaakt?
wat let je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gaan samenwonen, dan kan ik weg om te sporten als de kindjes in bed liggen
Gezellig met Pien85 naar het vondelpark. Veel te warm gehad na een dag werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienen of ik zondag wat wilde drinken met haar in de stad
Maar samen bbq'en op het strand leek mij leukermaar zij bbq'd 's avonds al
dus dat wordt probably stadje
En jullie?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienen of ik zondag wat wilde drinken met haar in de stad
Maar samen bbq'en op het strand leek mij leukermaar zij bbq'd 's avonds al
dus dat wordt probably stadje
En jullie?
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Sifon het volgende:
[..]
Gezellig met Pien85 naar het vondelpark. Veel te warm gehad na een dag werken.
Moet je niet op je bed blijven liggen anders had je het vast net zo drukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |