Compensatie lelijk en woon in Almerequote:
ow gaan we weer zo beginnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
het haags is de taal van nederland kunnen mensen niet omheen
hmmz spinazie onder een kalfsoestertje of door een lasagne is ook erg lekker moet je alleen nog ff wat ingrediënten halenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar dat is het wel.Broodje roosteren, spinazie erop. Best te doen.
hahahahahquote:
utreg me stadsiequote:
hehequote:
Ja maar dan moet ik mijn bed uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:38 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz spinazie onder een kalfsoestertje of door een lasagne is ook erg lekker moet je alleen nog ff wat ingrediënten halen
brood roosteren doe je in bed???quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:40 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
heheik bespeur hier een punt waarop je je gelijk wilt halen
quote:
alleen als ik niet meedoe aan de discussiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik dacht dat wij het eens waren dat ik altijd gelijk heb!!
Als het kan wel ja.quote:
Kijkquote:
quote:
Gaat al een stuk beter hoor.quote:
Echt niet!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
alleen als ik niet meedoe aan de discussie
Het hoeft alleen maar heet genoeg te wordenquote:
hoe heb je em omgekocht??quote:
Ach, lui, lui. Ik noem het creatief.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
liever lui dan moe je zou ambtenaar moeten worden kan het aanraden
hmmz volgende keer nog maar een keertje uitleggen is iets niet helemaal goed gegaanquote:
na na na naaaaa naquote:
quote:
quote:
die spinazie is dan helemaal een raadselquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, lui, lui. Ik noem het creatief.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz volgende keer nog maar een keertje uitleggen is iets niet helemaal goed gegaan![]()
![]()
ff airwin's hulp nodig post die hier nietquote:
strak plan ff de ruis op de lijn weghalenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is goed hoor
doen we op de volgende meet : BBQ op het strand/park![]()
Ik zei toch ook niet dat ik de spinazie warm ging eten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
die spinazie is dan helemaal een raadselhahahaha
snap ook niet wat je allemaal uitspooktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ff airwin's hulp nodig post die hier niet
zie je die mening telt dus al nietquote:
lolz binnenpretje ;Pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
snap ook niet wat je allemaal uitspookt
Oi.quote:
quote:
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog wat leuks mee gemaakt?
wat let je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gaan samenwonen, dan kan ik weg om te sporten als de kindjes in bed liggen
Gezellig met Pien85 naar het vondelpark. Veel te warm gehad na een dag werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienen of ik zondag wat wilde drinken met haar in de stad
Maar samen bbq'en op het strand leek mij leukermaar zij bbq'd 's avonds al
dus dat wordt probably stadje
En jullie?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, N. smste net dat ze me heeeeeeeeeeel graag wou zienen of ik zondag wat wilde drinken met haar in de stad
Maar samen bbq'en op het strand leek mij leukermaar zij bbq'd 's avonds al
dus dat wordt probably stadje
En jullie?
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Sifon het volgende:
[..]
Gezellig met Pien85 naar het vondelpark. Veel te warm gehad na een dag werken.
Moet je niet op je bed blijven liggen anders had je het vast net zo drukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.
Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.
Als ze weet dat je in je tentamenweek zit kan ze er vast begrip voor opbrengen geduld is heel belangrijk in een relatie en als ze die nu als niet heeft kan het moeilijk worden in de toekomstquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef dikkemongul het volgende:
Is het heel erg om na een date waarbij je gezoend hebt echt behoorlijk weinig van je te laten horen omdat je druk bent met tentamens? Heb dit zelf gedaan afgelopen week maar vond mijn tentamens wat belangrijker dan "het liefdesspel", morgen kan het weer.
en ja ik ben niet super ervaren in relaties
School gaat voorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef dikkemongul het volgende:
Is het heel erg om na een date waarbij je gezoend hebt echt behoorlijk weinig van je te laten horen omdat je druk bent met tentamens? Heb dit zelf gedaan afgelopen week maar vond mijn tentamens wat belangrijker dan "het liefdesspel", morgen kan het weer.
en ja ik ben niet super ervaren in relaties
Ow, Hi timquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Sifon het volgende:
[..]
Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.
Hee, maar jij was toch geen Fok!ker?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Sifon het volgende:
[..]
Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.
quote:
Was je in slaap gevallen wat een late comebackquote:
geregistreerd op: maandag 29 juni 2009 @ 02:43quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee, maar jij was toch geen Fok!ker?
Ssstttt dat zou je niet zeggen tochquote:
nee hij gaf de omkoping toequote:
Heb ik toch nog wat onthouden van wat mensen tegen me gezegd hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ff kleine in bed gelegd tussendoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was je in slaap gevallen wat een late comeback
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ff kleine in bed gelegd tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |