quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Carooltje79 het volgende:
sow dat was toch wel ff lekker iets eten
Ik ga ook zo stokbroodjes erin doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:27 schreef Sp00k13 het volgende:
ff stokbroodje kruidenboter in de oven doen zo nog niet echt trek tis echt te warm gewoon
lekker gegeten dus? en gezond gegeten of lekkah makkelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Carooltje79 het volgende:
sow dat was toch wel ff lekker iets eten
je kan het ook zelf makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga ook zo stokbroodjes erin doen
En dan smeer ik er losse kruidenboter op, want die kant en klare vind ik niet lekker
Ik doe het op mijn manierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
je kan het ook zelf makeninclusief de kruidenboter
gezond natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
lekker gegeten dus? en gezond gegeten of lekkah makkelijk
quote:
ik kom met een suggestiequote:
yupzquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gezond natuurlijkmoeten wel genoeg vitamintjes binnenkrijgen he
Hehe, weet ikquote:
En er is helemaal niks meer........quote:
Kon ook niet blijven wachten gelukkig kwam HW met een goeie tipquote:
ovah ??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En er is helemaal niks meer........
zeg es over jijhaha
hahahaha tnx! wilde ik ff horenquote:
strak plan fruit is altijd lekker met zulk warm weer zeker watermeloenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, weet ik
Ik denk dat ik nog even snel naar de Super ga om fruit te halen. Ananas & Meloen
hahahaha tja accentje hequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kon ook niet blijven wachten gelukkig kwam HW met een goeie tip
zo schattig hoe je dat zegtquote:
krijg je het gewoon warm vanquote:
zelfde die jij kreeg had alleen veul meer keusquote:
spinazie op brood lijkt me niet echt lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Sinceria het volgende:
Nu heb ik ook wel honger.Kep echter alleen maar diepgevroren spinazie en brood in huis.
neuh niet warm... is gwn leuk taaltjequote:
das ook nie eerlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zelfde die jij kreeg had alleen veul meer keus
het haags is de taal van nederland kunnen mensen niet omheenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh niet warm... is gwn leuk taaltje
Klinkt raar, maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
spinazie op brood lijkt me niet echt lekker
Compensatie lelijk en woon in Almerequote:
ow gaan we weer zo beginnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
het haags is de taal van nederland kunnen mensen niet omheen
hmmz spinazie onder een kalfsoestertje of door een lasagne is ook erg lekker moet je alleen nog ff wat ingrediënten halenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar dat is het wel.Broodje roosteren, spinazie erop. Best te doen.
hahahahahquote:
utreg me stadsiequote:
hehequote:
Ja maar dan moet ik mijn bed uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:38 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz spinazie onder een kalfsoestertje of door een lasagne is ook erg lekker moet je alleen nog ff wat ingrediënten halen
brood roosteren doe je in bed???quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:40 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
heheik bespeur hier een punt waarop je je gelijk wilt halen
quote:
alleen als ik niet meedoe aan de discussiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik dacht dat wij het eens waren dat ik altijd gelijk heb!!
Als het kan wel ja.quote:
Kijkquote:
quote:
Gaat al een stuk beter hoor.quote:
Echt niet!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
alleen als ik niet meedoe aan de discussie
Het hoeft alleen maar heet genoeg te wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |