edit: echt heel erg offtopic weer trouwensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Gaaf er staat een ouderwetse ijskar voor de deur!
ik heb wel eens goede ideeënquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in
Kindjes hebben al gegeten, gezond
JB, mijn geheime liefde! Hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in
Kindjes hebben al gegeten, gezond
Je bent verliefd man!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:52 schreef Feitosa het volgende:
Net een ex van me tegegekomen. Nog mooier dan vroeger en nog steeds een schat van een vrouw.
Leuk mee staan kletsen
Nee, Faculteit Economie en Bedrijfskunde. Herkansingen zijn ook eind augustus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:52 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ernstig bitter, geneeskunde zeker?Of gaat Groningen sowieso langer door dan Twente?
quote:
Hier ook, heb je alleen deze week nog dan? Meerdere per dag is echt zwaar kloten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, Faculteit Economie en Bedrijfskunde. Herkansingen zijn ook eind augustus.
Nee, verspreid over 2 weken... Dat dan weer wel, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:55 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Hier ook, heb je alleen deze week nog dan? Meerdere per dag is echt zwaar kloten.
Vrijdag zit ik lekker in de zon op de zeilboot met mn clubje!Ja burgers: van jullie belastingcenten Muhahaahah!
Ik werk niet en ik betaal mijn studie van jouw belastingcentjes zodat ik mezelf daar niet voor in de schulden hoef te steken. Ik zal over een paar jaar aan je denken als ik afgestudeerd ben en nog steeds in mijn hangmatje aan het strand lig te profiteren van jouw centjes!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:55 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Hier ook, heb je alleen deze week nog dan? Meerdere per dag is echt zwaar kloten.
Vrijdag zit ik lekker in de zon op de zeilboot met mn clubje!Ja burgers: van jullie belastingcenten Muhahaahah!
Nee hoor, soms is het gewoon wel even fijn om alleen aan jezelf te hoeven denkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
deze week op mezelf is ook wel lekker nergens geen omkijken aan
weet het klinkt heel slecht
Maar jij mag jezelf dan ook al gepensioneerde noemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werk niet en ik betaal mijn studie van jouw belastingcentjes zodat ik mezelf daar niet voor in de schulden hoef te steken. Ik zal over een paar jaar aan je denken als ik afgestudeerd ben en nog steeds in mijn hangmatje aan het strand lig te profiteren van jouw centjes!
heel goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
JB, mijn geheime liefde! Hoe gaat het met je?
Heel goed! Mijn gezondheid is weer een beetje in orde, ik krijg weer wat vlees op de botten, mijn spieren komen weer terug, ik heb een lekker kleurtje! Ik kan weer netjes zoals vroeger vrouwen afwijzenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel goed
Ik ga zo weer wat in de tuin doen
En ik heb een ligbedje gekocht
en met jou?
KMA zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werk niet en ik betaal mijn studie van jouw belastingcentjes zodat ik mezelf daar niet voor in de schulden hoef te steken. Ik zal over een paar jaar aan je denken als ik afgestudeerd ben en nog steeds in mijn hangmatje aan het strand lig te profiteren van jouw centjes!
Nee, UWVquote:
Dat was op mijn HBO ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, Faculteit Economie en Bedrijfskunde. Herkansingen zijn ook eind augustus.
alles wat ik op me werk doe betalen jullie hahahahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
das zeker beterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heel goed! Mijn gezondheid is weer een beetje in orde, ik krijg weer wat vlees op de botten, mijn spieren komen weer terug, ik heb een lekker kleurtje! Ik kan weer netjes zoals vroeger vrouwen afwijzen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:09 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
alles wat ik op me werk doe betalen jullie hahahaha
ambtenaar for life
zelfs toiletbezoek
Geestelijk? Niet meer te repareren zo kapotquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das zeker beter
en geestelijk? gewend aan t single-zijn?
hehehehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en niet eens een bedankje
mooi zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geestelijk? Niet meer te repareren zo kapotJa, dat bevalt me nu wel!
Ook ja! Maar dat is toch niet mijn favoriete drugs geworden!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mooi zo
al secondelijm geprobeerd?
Nee, jij gaat voor t zwaardere spulquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook ja! Maar dat is toch niet mijn favoriete drugs geworden!
Nee meiske. Helemaal van de zware pijnstillers af! Alleen soms nog een joint.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, jij gaat voor t zwaardere spul
O, das wel heel goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee meiske. Helemaal van de zware pijnstillers af! Alleen soms nog een joint.
Ja, en we moeten nog frietjes gaan eten!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das wel heel goed
Ben blij voor je
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Carooltje79 het volgende:
sow dat was toch wel ff lekker iets eten
Ik ga ook zo stokbroodjes erin doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:27 schreef Sp00k13 het volgende:
ff stokbroodje kruidenboter in de oven doen zo nog niet echt trek tis echt te warm gewoon
lekker gegeten dus? en gezond gegeten of lekkah makkelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Carooltje79 het volgende:
sow dat was toch wel ff lekker iets eten
je kan het ook zelf makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga ook zo stokbroodjes erin doen
En dan smeer ik er losse kruidenboter op, want die kant en klare vind ik niet lekker
Ik doe het op mijn manierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
je kan het ook zelf makeninclusief de kruidenboter
gezond natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
lekker gegeten dus? en gezond gegeten of lekkah makkelijk
quote:
ik kom met een suggestiequote:
yupzquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gezond natuurlijkmoeten wel genoeg vitamintjes binnenkrijgen he
Hehe, weet ikquote:
En er is helemaal niks meer........quote:
Kon ook niet blijven wachten gelukkig kwam HW met een goeie tipquote:
ovah ??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En er is helemaal niks meer........
zeg es over jijhaha
hahahaha tnx! wilde ik ff horenquote:
strak plan fruit is altijd lekker met zulk warm weer zeker watermeloenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, weet ik
Ik denk dat ik nog even snel naar de Super ga om fruit te halen. Ananas & Meloen
hahahaha tja accentje hequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kon ook niet blijven wachten gelukkig kwam HW met een goeie tip
zo schattig hoe je dat zegtquote:
krijg je het gewoon warm vanquote:
zelfde die jij kreeg had alleen veul meer keusquote:
spinazie op brood lijkt me niet echt lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Sinceria het volgende:
Nu heb ik ook wel honger.Kep echter alleen maar diepgevroren spinazie en brood in huis.
neuh niet warm... is gwn leuk taaltjequote:
das ook nie eerlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zelfde die jij kreeg had alleen veul meer keus
het haags is de taal van nederland kunnen mensen niet omheenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh niet warm... is gwn leuk taaltje
Klinkt raar, maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
spinazie op brood lijkt me niet echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |