Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tjonge, Pien heeft het er maar druk mee zo te horen.
Als ze weet dat je in je tentamenweek zit kan ze er vast begrip voor opbrengen geduld is heel belangrijk in een relatie en als ze die nu als niet heeft kan het moeilijk worden in de toekomstquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef dikkemongul het volgende:
Is het heel erg om na een date waarbij je gezoend hebt echt behoorlijk weinig van je te laten horen omdat je druk bent met tentamens? Heb dit zelf gedaan afgelopen week maar vond mijn tentamens wat belangrijker dan "het liefdesspel", morgen kan het weer.
en ja ik ben niet super ervaren in relaties
School gaat voorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef dikkemongul het volgende:
Is het heel erg om na een date waarbij je gezoend hebt echt behoorlijk weinig van je te laten horen omdat je druk bent met tentamens? Heb dit zelf gedaan afgelopen week maar vond mijn tentamens wat belangrijker dan "het liefdesspel", morgen kan het weer.
en ja ik ben niet super ervaren in relaties
Ow, Hi timquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Sifon het volgende:
[..]
Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.
Hee, maar jij was toch geen Fok!ker?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Sifon het volgende:
[..]
Nou niet op die manier. Hehehe. Ken ik er ff te lang voor. Ik was die lange slungel met bril die met haar mee was gekomen naar PP.
quote:
Was je in slaap gevallen wat een late comebackquote:
geregistreerd op: maandag 29 juni 2009 @ 02:43quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee, maar jij was toch geen Fok!ker?
Ssstttt dat zou je niet zeggen tochquote:
nee hij gaf de omkoping toequote:
Heb ik toch nog wat onthouden van wat mensen tegen me gezegd hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ff kleine in bed gelegd tussendoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was je in slaap gevallen wat een late comeback
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ff kleine in bed gelegd tussendoor
quote:Als ze weet dat je in je tentamenweek zit kan ze er vast begrip voor opbrengen geduld is heel belangrijk in een relatie en als ze die nu als niet heeft kan het moeilijk worden in de toekomst
Thanks! Maar wat is eigenlijk normaal? Zelf sms ik niet graag tien keer op een dag ofzo, maar meer eens in de paar dagen of anders dag. Wel vind ik dat ik qua communicatie af en toe wel eens te weinig van me laat horen.quote:School gaat voor vooral tijdens examen / tentamen periodes
Dat heeft ze maar te respecteren, anders is het toch een kut wijf
Zeg het haar wel duidelijk !
have fun! en doe ze de groetenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef Sp00k13 het volgende:
tot later op de avond luitjes ff pc'tje fixen bij me oom en tante
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zag het in het schema staan
Ben gebrainwashed. :pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee, maar jij was toch geen Fok!ker?
doet ikquote:
Hmm hier ben ik ook niet zo'n held in...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maar wat is eigenlijk normaal? Zelf sms ik niet graag tien keer op een dag ofzo, maar meer eens in de paar dagen of anders dag. Wel vind ik dat ik qua communicatie af en toe wel eens te weinig van me laat horen.
Dit is eigenlijk een vraag die me al langer bezig houdt; wat is nou een geaccepteerde frequentie. je moet natuurlijk ook nooit te wanhopig overkomen na een eerste date, maar niets laten horen is ook funest.
Dit begrijp ik nog niet zo goed.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maar wat is eigenlijk normaal? Zelf sms ik niet graag tien keer op een dag ofzo, maar meer eens in de paar dagen of anders dag. Wel vind ik dat ik qua communicatie af en toe wel eens te weinig van me laat horen.
Dit is eigenlijk een vraag die me al langer bezig houdt; wat is nou een geaccepteerde frequentie. je moet natuurlijk ook nooit te wanhopig overkomen na een eerste date, maar niets laten horen is ook funest.
Begrip hebben is goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wil ook graag weer een date met een leuke vrouw maar weet dat ze nu met andere dingen bezig is. dus heb ik maar een beetje geduld. Niet dat je veel keus hebt op dat moment
D'r is niet echt een vast iets voor, ligt ook erg aan de ander natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |