Eikel ik wil ook vakantiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef zquing het volgende:
Dus ik al dagen aan 't leren voor mn laatste tentamen. 6 maanden college gehad, duizenden paginas aan extra documentatie gehad. Voor dit vak stonden dan ook 9 punten. Gelukkig was 't een open boek tentamen.
Dus ik vol goede moed beginnen aan het tentamen, de eerste paar vragen gingen goed, van een paar wist ik 't antwoord niet....... Ga ik verder met het tentamen wordt 't alleen maar simpeler en simpeler. Ongeveer een kwart van de MC kwam letterlijk uit oudere toetsten(welke ik ook had uitgeprint) 60% kon je vrijwel letterlijk uit de slides halen en wat overbleef was redelijk goed redeneerbaar
Toen de docent zei dat het tentamen makkelijker ging worden dan de toetsten had ik niet verwacht dat het zo simpel zou worden
Klacht: idioot simpel tentamen voor 9 punten
antiklacht: idioot simpel tentamen voor 9 punten
antiklacht: Vakantie
Ja, dit zorgt voor waardeverval van het papiertje. Een ander 9 punts tentamen stelde ook al bijzonder weinig voorquote:
Ik ben wat, 20% van de colleges aanwezig geweest en heb geen van de opdrachten gemaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:42 schreef Trusten het volgende:
Je krijgt die 9 punten toch niet alleen voor je toets maar ook voor al je colleges die je gevolgd heb e.d.
Belachelijk, eigenlijk. Of dat je je gezicht bij de colleges hebt laten zien zou toch niet moeten resulteren in studiepunten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:42 schreef Trusten het volgende:
Je krijgt die 9 punten toch niet alleen voor je toets maar ook voor al je colleges die je gevolgd heb e.d.
Dat lukt op de uni zo nu en dan dus ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:44 schreef Muzz_ het volgende:
Op het HBO vragen ze alleen de belangrijkste onderdelen van een boek aan je.
Leer je suf een boek vol moeilijke termen (+800 blz) en dan komen alleen de simpele onderdelen van de stof aanbod in een tentamen.
Een samenvatting leren (zonder het boek open te slaan) kan je op het HBO een 8-9 halen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Appelknaller het volgende:
Verkapt kijk mij een slim zijn topic
stiekem moest je wel lachen hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef Sjibble het volgende:
TS is Professioneel Student van beroep______!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Appelknaller het volgende:
Verkapt kijk mij een slim zijn topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |