abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3842686
ipv een lijst van 50 liedje zou ik eens willen weten welke liedje jij nu het leukste vond....
en dan nu dus geen hele lijsten maar gewoon 1....

(en kent iemand nog paar leuke chill liedjes?)

---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
pi_3842708
Oasis - wonderwall

een mee blér nummer en het is ook wel sensetive

Er
is
nochtans
H O O P
pi_3842716
Slackers - have the time Zoooo fucking Irie

of Beef - Beef are gonna wreck it ook heel lekker nummer

Ik ben niet bruce maar willis, beginnen als het stil is. Met ille spuugdingen die ik wind om 10 vingers. En of t nou Juli November of April is, wat ik wil is wat ik doe, check goed wat de deal is! .....Opgezwolle!!!....
pi_3842729
jah das zeker een lekker liedje,
---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
pi_3842736
jah maar dat zijn er al weer 2
pi_3842770
Anti-flag - Die for your government.

Echt geweldig!

.................................................................................................................
  maandag 15 april 2002 @ 18:42:30 #7
11767 Locke
Psychonaut
pi_3842772
Bad Manners - Special Brew
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
  maandag 15 april 2002 @ 18:45:45 #8
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_3842808
Hooverphonic - Visions (geniale plaat van 11 minuten!!!) Zeldzame schoonheid...

De opbouw van dit nummer zit geweldig in elkaar... Begint lekker zweverig, dan komt er een geweldige bass in... dan de blazers heel ff... met natuurlijk nog steeds die bass... Op de achtergrond zijn nu fragmenten van een vrouw te horen... De werking van stereo is ook geweldig... Het geluid gaat namelijk van links naar rechts en weer trug... Het blijft een lekker zweverig nummer.... na ongeveer 3 minuten komt de piano erbij, dit geeft weer een extra dimensie... licht op de achtergrond hoor je ook af en toe een koor... de tonen worden iets hoger en op het moment dat je denkt dat het niet hoger kan, worden het opeens weer stil... vanuit die stilte werkt het nummer zich weer op met spacy geluiden... Er komt nu een man die wat diepzinnig dingen zegt... ook dit gaat weer lekker heen en weer tussen de boxen... als deze fase afgelopen is, zijn er 5 minuten voorbij... De bass komt weer lekker naar voren. Je merkt dat er weer iets gaat gebeuren... de toen werken weer naar een hoogtepunt, en dan begint de zangeres te zingen... erg lekker gezongen... lekker zweverig... het ritme van de eerste minuten komt terug, die tekst is goed, niet van dat geneuzel over liefdes, gewoon lekker vaag... na 8 minuten komt de man weer trug met zijn wijsheden over voetbal (of welke andere balsport ook)... na 8 en een halve minuut komt er een gitaartje bij in de stijl van Ennio Morricone... en dan na 9 minuten komt het vetste stuk... een vette climax naar een nog vettere bass... hierna wordt er nog een stuk gezongen en na 10 minuten is het nummer zo ongeveer afgelopen... de laatste minuut is lekker rustig zodat je goed na kunt denken over wat een geweldig nummer dit is...

Is dit wat je bedoelde?!?!?!

[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 15-04-2002 19:02]

pi_3842823
zeg er ook ff bij waarom je deze zo goed vind en genre...
pi_3842831
Dire Straits - Tunnel Of Love, de live versie van Alchemy. Die KAN je gewoon niet hard genoeg draaien, vanaf het punt dat de rustige pauze inzet tot het einde!!

Gewoon omdat 'ie prachtig is, een van de weinige nummers die liefde zo goed kan omschrijven.

Sorry, moet er toch nog een tweede aan toevoegen vind ik hoor:

Brothers In Arms van Dire Straits, de live versie van On The Night. Dat is ook een definitie van muzikale perfectie, prachtig hoe dat nummer beschrijft hoe erg oorlog eigenlijk is.

Allebei rock trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door TimMer1981 op 15-04-2002 18:55]

pi_3842838
Led Zeppelin - Stairway to Heaven, ik vind het een prachtig opgebouwd nummer en ik krijg er kippenvel van , genre is rock

[Dit bericht is gewijzigd door RiXiR op 15-04-2002 18:49]

maandag 15 april 2002 @ 18:48:36 #12
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_3842849
op dit moment: Dj Tiesto - Lethal Industry
Ik Roeleer Heftig
pi_3842859
Metallica-Master of Puppets

er zitten gewoon alle ingredienten van een goed metal nummer in:
-up tempo stukken
-langzamere stukken met mooie melodie
-opzwepende riffs
-goede tekst
-hoog meeschreeuw gehalte
-mooie solo en een snelle solo
-hoog schop gehalte

[Dit bericht is gewijzigd door Metal_Mart op 15-04-2002 18:50]

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_3842869
quote:
Op maandag 15 april 2002 18:42 schreef Locke het volgende:
Bad Manners - Special Brew
dezelfde
  maandag 15 april 2002 @ 18:59:47 #15
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_3842962
Update Hooverphonic Visions zie boven
  maandag 15 april 2002 @ 18:59:55 #16
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_3842964
Bon Jovi - Runaway

En anders Always (ook van Bon Jovi)
Ja ik weet het zijn er 2, maar hieruit kan ik echt niet kiezen

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3843104
jeetje...moeilijk zeg...er is zoveel wat ik echt mooi vind. Ik kies toch voor

Chuck Mangione- children of Sanchez (de lange versie)

Echt super mooie jazz muziek waar van ik helemaal uit mn dak ga.

Met bugel solo, trompet solo, gitaar solo en sax solo]

pi_3843113
Moeilijk maar:

Muse - Sunburn

Argumentatie: Ik vint muse over het algemeen niet zo goet, maar dit nummer is niet egt totaal muse agtig, deels omdat het ene piano liet is. Het riff is super mooi, de zang is mooi en hoe matt zingt is ook geweldig. Op de studio versie klinkt de piano ook nog eens hartstikke mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door LenL op 15-04-2002 19:22]

pi_3843148
Ignite - Veteran
toen dat nummer uitkwam had ik nog zo'n mp3-player, en ik ververste iedere dag alle liedjes, behalve Veteran.. heeft er zeker een half jaar opgestaan, kreeg 'r gewoon geen genoeg van.. topper!
"Check this baby out, dug me a hole!" Joey Tribbiani (Friends)
  maandag 15 april 2002 @ 19:31:27 #20
1358 Xhorder
He's back...
pi_3843240
quote:
Op maandag 15 april 2002 18:59 schreef Gorro het volgende:
Update Hooverphonic Visions zie boven
Bedankt voor de tip. Klinkt erg goed zeg! Ik kende dit nummer van Hooverphonic nog niet... Kewl
... na vijf jaar
  maandag 15 april 2002 @ 19:34:58 #21
24207 gabberjoost
Mooi wit is niet lelijk...
pi_3843280
cradle of filth - bathory aria

Echt geweldig nummer. Helemaal mooi is het om dit nummer te draaien met meteen daarna de volgende twee nummers (portrait of the dead countess en lustmord and wargasm).
Die zijn ook fantastisch...

Een blinde zou blij zijn als 'ie het zag...
  maandag 15 april 2002 @ 19:36:54 #22
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_3843301
quote:
Op maandag 15 april 2002 19:31 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Klinkt erg goed zeg! Ik kende dit nummer van Hooverphonic nog niet... Kewl

Kewl... die hele recensie tog niet voor nix getypt, hoewel ik het natuurlijk graag gedaan heb. Weer een goed excuus om *nog* een keer dat nummer te draaien
  maandag 15 april 2002 @ 19:44:35 #23
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3843358
Air Liquide - Liquid Air
(Wow..Wat een mooie track..)
Tis trouwens een chillout nummer..Zijn ook een hoop remixen van!
-
pi_3843451
Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia
٩๏̯͡๏)۶
pi_3843511
Good time man - Guy Forsyth

Heerlijk vieze slepende blues, mooie rauwe stem, gave text... superlekker

Arithmatic arithmatoc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: