Hooguit iets dat er voor door moet gaan...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
Volgens mij wordt er best wel eens geneukt.
Pick me!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha ja, vooral dat gesms. Wie kan ik daar nu eens de schuld van geven?
kan jij uberhaupt weer op je rug liggen??quote:
Nee, natuurlijk niet. Hoe komen ze erbijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
singles onderling? nah, dat zie ik niet gebeuren
Leuk he, die verrassingen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond ga neuken.. ga wel lol hebben
Meaning?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef AirwiN het volgende:
Hooguit iets dat er voor door moet gaan...
Die bijsluiter van Ibuprofen is wel heftig tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik niet,ik mag niet neuken
AirwiN legt er even de nadruk op dat de meeste aanwezigen hier niet aan zijn lat kunnen tippen.quote:
Dat je je af kunt vragen of het kwalitatief goed genoeg is om de titel 'neuken' te krijgen.quote:
Volgens mijn lijstje gebeurt het weleensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
singles onderling? nah, dat zie ik niet gebeuren
nee, vandaag is volgens mij het ergste, daarom ben ik zo blij met ubuprofenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan jij uberhaupt weer op je rug liggen??
Virtueel voorspel kan best okay zijn. Mits dat niet té lang duurt voor het non-virtueel wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
virtueel neuken is ook niet tof
Gelukkig kan jij dat wel, anders zouden mijn subtiele hints eeuwig verloren gaan...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef Litpho het volgende:
AirwiN legt er even de nadruk op dat de meeste aanwezigen hier niet aan zijn lat kunnen tippen.
Is ook best wel rommel eingelijk, zeker bij langdurig/regelmatig gebruikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die bijsluiter van Ibuprofen is wel heftig tegenwoordig.
quote:
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteitseis gekoppeld?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je af kunt vragen of het kwalitatief goed genoeg is om de titel 'neuken' te krijgen.
"Lafjes er tegenaan hangen" dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je af kunt vragen of het kwalitatief goed genoeg is om de titel 'neuken' te krijgen.
Jury d'r bij met bordjes met cijfers ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteitseis gekoppeld?
Sinds het motto "geen seks is beter dan slechte seks" de ronde doet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteit gekoppeld?
Dat hangt er vanaf of je het benadert vanuit projectie of vanuit empathie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
Sinds wanneer is er aan het woord 'neuken' een kwaliteit gekoppeld?
Les Pays-bas - zero pointsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Jury d'r bij met bordjes met cijfers ?
ik vertrouw jouw lijstjes niet!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mijn lijstje gebeurt het weleens
Ow, en ik ga pas eind volgende week weer vunzige dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |