Sowieso, bij neuken komt nou eenmaal nattigheid kijken.quote:
Anders heet het verkrachtingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, bij neuken komt nou eenmaal nattigheid kijken.
owquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
een beetje masochist strooit eerst even met zand. Dan schuurt het zo lekker!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
De hele playa in je doos!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
een beetje masochist strooit eerst even met zand. Dan schuurt het zo lekker!
quote:
Zat vrouwen die dat elke zomer best vinden in Spanje. Met name Engelsequote:
Heb ik ook, biologie was altijd erg leuk op de middelbare school, daarna nooit meer wat mee gedaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ga eens een biologieboek kopen. Uitgerekend jij zou een tien moeten halen voor theorie.
Ierse, die zijn echt het ergste, niet normaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat vrouwen die dat elke zomer best vinden in Spanje. Met name Engelse
Amerikaanse, die gaan zo trillen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ierse, die zijn echt het ergste, niet normaal.
Was je weg dan?quote:
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
sow ik heb zo geen zin om te koken vandaag blegh
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
jaa zat te bedenken maar zal toch wat moeten gaan eten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen weer om te koken kan wel andere dingen bedenken met dit weer
Pizzaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen weer om te koken kan wel andere dingen bedenken met dit weer
* erikje14 eet thuis op dinsdagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
moet je voor de gein mijn postcode eens invullen en kijken wat je dan aan keus hebtquote:
BBQquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
is niet gezellig in je uppiequote:
lol, hier alleen een multivlaai (en die zitten ook al 30 km verderopquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
moet je voor de gein mijn postcode eens invullen en kijken wat je dan aan keus hebtdas nie veel
Als er wel iets erg is is het wel droogstaan, dan EINDELIJK weer eens neuken en dán slechte sex.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ik heb een restaurant of 30 geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
moet je voor de gein mijn postcode eens invullen en kijken wat je dan aan keus hebtdas nie veel
haha ok ik kan wel spare-ribs bestellen en pizza en dan houd het wel op hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
lol, hier alleen een multivlaai (en die zitten ook al 30 km verderop)
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een restaurant of 30 geloof ik.
Jaquote:
Mja, dat is waar...quote:
Ik zou nooit meer neuken als ik jou was, just to make surequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er wel iets erg is is het wel droogstaan, dan EINDELIJK weer eens neuken en dán slechte sex.
Dan ben ik zo mogelijk nog gefrustreerder dan daarvoor.
jaaa wel lekker iddquote:
Ik heb wel eens in mn up gebbqed, gewoon omdat ik er zin in had. Waarom niet?quote:
nee das wel gezelligquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:38 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, Singeles BBQ, geen slecht idee eingelijk
kan best, gewoon in het park (vondelpark mag het offcieel) 1 BBQ mee, of een aantal kleinere, koelboxen erbij, ben je voor een paar euro PP vol hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:38 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, Singeles BBQ, geen slecht idee eingelijk
Je geld meteen terugvragenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er wel iets erg is is het wel droogstaan, dan EINDELIJK weer eens neuken en dán slechte sex.
Dan ben ik zo mogelijk nog gefrustreerder dan daarvoor.
Zodra ik gegoogled heb waar het vondelpark isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan best, gewoon in het park (vondelpark mag het offcieel) 1 BBQ mee, of een aantal kleinere, koelboxen erbij, ben je voor een paar euro PP vol hoor.
jaa kan ook wel, maar ik vind dat niet gezellig... bij bbq denk ik aan bier en harde muziek en lekker feestenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in mn up gebbqed, gewoon omdat ik er zin in had. Waarom niet?
Prik maar een datumquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan best, gewoon in het park (vondelpark mag het offcieel) 1 BBQ mee, of een aantal kleinere, koelboxen erbij, ben je voor een paar euro PP vol hoor.
Kom je uit een ei?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Zodra ik gegoogled heb waar het vondelpark is
regel het maarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, ik meer hier aan:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa kan ook wel, maar ik vind dat niet gezellig... bij bbq denk ik aan bier en harde muziek en lekker feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |