Sowieso, bij neuken komt nou eenmaal nattigheid kijken.quote:
Anders heet het verkrachtingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, bij neuken komt nou eenmaal nattigheid kijken.
owquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
een beetje masochist strooit eerst even met zand. Dan schuurt het zo lekker!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
De hele playa in je doos!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
een beetje masochist strooit eerst even met zand. Dan schuurt het zo lekker!
quote:
Zat vrouwen die dat elke zomer best vinden in Spanje. Met name Engelsequote:
Heb ik ook, biologie was altijd erg leuk op de middelbare school, daarna nooit meer wat mee gedaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ga eens een biologieboek kopen. Uitgerekend jij zou een tien moeten halen voor theorie.
Ierse, die zijn echt het ergste, niet normaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat vrouwen die dat elke zomer best vinden in Spanje. Met name Engelse
Amerikaanse, die gaan zo trillen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ierse, die zijn echt het ergste, niet normaal.
Was je weg dan?quote:
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
sow ik heb zo geen zin om te koken vandaag blegh
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
jaa zat te bedenken maar zal toch wat moeten gaan eten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen weer om te koken kan wel andere dingen bedenken met dit weer
Pizzaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen weer om te koken kan wel andere dingen bedenken met dit weer
* erikje14 eet thuis op dinsdagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |