Kom net van de tandarts vandaan en ben nog steeds een beetje beduusd wat me daar overkomen is. Mijn nieuwe tandarts is een beunhaas! Ik zal het even puntsgewijs met jullie doornemen:
1.het begon al met het verkeerd uitspreken van mijn naam,
2. tijdens het kennis maken zat hij een beetje lafjes in zijn handen te kuchen, zijn mondkapje was pluizig en zijn werkkleding zat onder de vlekken,
3. zijn gereedschap was niet schoon, ik kon de kalkaanslag zien zitten. Op het spiegeltje had zich een robuuste laag met kek gevormd waardoor het spiegelende vermogen volledig teniet was gedaan,
4. volgens hem was mijn doorgekomen verstandskies ontstoken en zag hij het pus zitten. Ik merkte droogjes op dat het toch echt mijn tandvlees was,
5. tijdens het polijsten van mijn tanden was hij niet secuur. Ik heb nu dus nog steeds geen Michael Boogerd gebit,
6. ik mocht mijn mond spoelen met een bekertje lauwwarm water die er waarschijnlijk al de hele ochtend stond.
Vuige beunhaas dat hij is. Ik heb hem ge-NSB't naar de Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde, dat zal hem leren!