Hè bah...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Alle aflopende contracten krijgen geen verlenging krijg ik net te horen![]()
Dus vanaf 5 november ben ik de sigaar
En dan ook nog via een mailtje
Zo, dan heb ik nog mazzel idd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vorige week woensdag te horen dat ik morgen niet meer welkom ben... Had liever wat meer tijd gehad.
Is facked man, maar gelukkig heb je nog tijd om nieuw werk te zoeken.
Oe, ja dat was lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog een slaap (temple) massage nodig nu?
wel kut jongen![]()
[..]
dat dus ook
Ook lekker op tijd... het gaat hard.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vorige week woensdag te horen dat ik morgen niet meer welkom ben... Had liever wat meer tijd gehad.
Is facked man, maar gelukkig heb je nog tijd om nieuw werk te zoeken.
nee het is wel gewoon echt kut ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar toch
[..]
Ja via de mail, erg triest gewoon
Nu doe ik ook nog maar zo min mogelijk en ga ik zoveel mogelijk zoeken. Ik wil nu zsm weg hier.
kijk jij bent niet zo veeleisendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Liever het 2e, anders fantaseer ik 'r d'r zelf wel in
heb ook 3/4 broeken die los zitten, een korte broek en een boardshort haha alleen voor boardshort nog leuk shirtje erboven vinden....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Flena het volgende:
[..]
aah ok, ja dat herken ik wel enigzins..alleen heb ik tegenwoordig wel jurkjes aan omdat ik me anders in me spijkerbroeken kapot zweet
Ik hoorde gisteren dat alle oude collega's bij mijn oude werkgever er uit vliegen... als ik daar nog had gezeten was ik dus ook de sjaak geweest...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Kut Bels! sterkte idd!
Ik las vandaag dat ze hier de flexwerkers er ook uitgooien. Al m'n oude collega's gaan wss per 1 juli eruit dusen wat ben ik nu blij dat ik geen flexer meer ben
Kuuuttt ik heb dus echt wat gemistquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En het was nog wel een sloerig jurkje, volgens huisgenootje.![]()
ik had vroeger ook nooit rokjes en jurkjes enzo, tot ik erachter kwam dat dat wel erg handig is in de zomerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ook 3/4 broeken die los zitten, een korte broek en een boardshort haha alleen voor boardshort nog leuk shirtje erboven vinden....
Thanksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Kut Bels! sterkte idd!
Ik las vandaag dat ze hier de flexwerkers er ook uitgooien. Al m'n oude collega's gaan wss per 1 juli eruit dusen wat ben ik nu blij dat ik geen flexer meer ben
Het gaat idnerdaad helemaal de verkeerde kant op in NL. En nu is echt een waardeloze periode om een baan te zoekenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee het is wel gewoon echt kut ja.
ik vind het eerlijk gezegd best wel erg om zo hier in het topic duidelijk niet goed gaat in NL qua werk enzo
Korte broeken draag ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ook 3/4 broeken die los zitten, een korte broek en een boardshort haha alleen voor boardshort nog leuk shirtje erboven vinden....
Jupjups, morgen loopt m'n contract af en word niet verlengd, morgen ben ik jarig, en volgende week moet ik op vakantiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Liep je contract ook af morgen?
Ik heb nog een maand, maar betwijfel of het allemaal gaat lukken..
Ook weer gezelligquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Q. het volgende:
Ik hoorde gisteren dat alle oude collega's bij mijn oude werkgever er uit vliegen... als ik daar nog had gezeten was ik dus ook de sjaak geweest...
Kut zeg.. Heb je er nooit om gevraagd dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef Rauw. het volgende:
Jupjups, morgen loopt m'n contract af en word niet verlengd, morgen ben ik jarig, en volgende week moet ik op vakantie
You ain't seen nothing yetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Flena het volgende:
[..]
kijk jij bent niet zo veeleisendjij bent snel tevreden
Hey schat balen zeg, maar aan de andere kant misschien wel de stok achter de deur die je nodig had, want datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
Het gaat idnerdaad helemaal de verkeerde kant op in NL. En nu is echt een waardeloze periode om een baan te zoekenMaar goed, desnoods ga ik wel weer metselen en timmeren als ik geen baan vind op HBO nivo. Alles behalve een uitkering trekken.
als ik t doe , doe ik t goedquote:
honestly, zie jij mij in een rokje lopen? dat klopt van geen kant en staat ook voor geen meterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had vroeger ook nooit rokjes en jurkjes enzo, tot ik erachter kwam dat dat wel erg handig is in de zomerhet zit lekker en past bijna altijd
en het staat ook nog mooi
rokjes/jurkjes passen niet bij mij.. believe me.... (en nouk) en korte broek is goeie oplossing ga niet hele tijd in spijkerbroek lopen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Korte broeken draag ik niet.
Ik draag eigenlijk bijna altijd spijkerbroeken, en als het warm is een jurkje of rokje.
ooow das kut!! sterkte!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Alle aflopende contracten krijgen geen verlenging krijg ik net te horen![]()
Dus vanaf 5 november ben ik de sigaar
En dan ook nog via een mailtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |