my bad had niet gezien dat ik laatste post had ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:42 schreef Droxz.nl het volgende:
FUBAR, maak dan eens netjes een nieuwe aan ofzo
3Pack, mogguh jongen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:51 schreef tripack het volgende:
geeeen ziiin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
morguuh
Mogguh!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
my bad had niet gezien dat ik laatste post had ...
schele paas me je bril es ff![]()
met hosselenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:59 schreef tripack het volgende:
volgens mij is sgele van de week nog langs geweest
maar hij is nog steeds erg druk, met mensen ontslaan enzo
Denk het ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:59 schreef tripack het volgende:
volgens mij is sgele van de week nog langs geweest
maar hij is nog steeds erg druk, met mensen ontslaan enzo
whehehehquote:
'quote:
jah je hebt soms van die dagen hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
'
En een koelkast met lekkere biertjes
Verveel me hier, ben maar linux aan het downloaden... net een testbak een image gegeven, VMware.. en klooien maar!
Smokez nog niet gezien hier!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
is smokez er eigenlijk?
Rick Astley overleden?
ow hij heeft er al zelf gepost ha ha
en al op slot
Als je niets te doen hebt tsja... ben geen held in VMware... en niet in linux, dus leer ik er ook nog wat vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah je hebt soms van die dagen haha
heb vandaag te horen gekregen welke dagen ik bij de brw zit ...
Zijn de Di, wo en Do
De kutste dagen haha
hoor het net op 3FMquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
is smokez er eigenlijk?
Rick Astley overleden?
ow hij heeft er al zelf gepost ha ha
en al op slot
Ik heb er nog niets over gelezen ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar is het nou echt of niet?
ik dacht van niet maar ben nog niet helemaal wakker
nee denk niet dat het echt isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar is het nou echt of niet?
ik dacht van niet maar ben nog niet helemaal wakker
dat zou zmaar eens kunnen ha haquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets over gelezen ofzo![]()
Zou het gewoon een grap zijn van Smokez? hahaha
Daar moet ik vanmiddag dus maar even een leuke fotosoep van makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zou zmaar eens kunnen ha ha
is ook weinig over te lezen, daarom denk ik ook dat het nep is
Dank u!quote:
Vakantie's, druk (omdat er genoeg mensen worden ontslagen)....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
rustig hier zeg... is de crisis voorbij dat niemand meer niks te doen heeft op zn werk
ik moest wel meteen aan jou denkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
En nee, het was geen grap van Sm0keZ. Wel van iemand anders
Smokez moeder een optie?quote:
MIJN!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag geen zin meer,
geen zin meer, geen zin meer
zo weinig had ik nooit
Ja dat zal best.. M'n collega vroeg ook al waar dat nieuwsbericht vandaan kwamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest wel meteen aan jou denken
oud jahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
zo weinig had ik nooit
maar wel altijd toepasbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
zo weinig had ik nooit
Maar hij blijft goed!quote:
Misschien op m'n externe HDD... Zal later vandaag wel ff kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar hij blijft goed!
Tinus, heb jij nog meer plaatjes van de ING tijd?
nou datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat lopen we nou te zeuren, ik heb gewoon geen zin meer, oud of niet
nee zn aansteker krijg je denk ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dank u!
(handig om vuur mee te hebben die ook echt werkt ....)
[..]
Vakantie's, druk (omdat er genoeg mensen worden ontslagen)....
Vooral die 4-2 plaatjes, en die Duck sjitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien op m'n externe HDD... Zal later vandaag wel ff kijken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee zn aansteker krijg je denk ik niet
Hahaha... vooral dat plaatje met die badkuip?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vooral die 4-2 plaatjes, en die Duck sjit
Gekkie!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat je naast de sigaarhouder niet ook de aansteker krijgt ha ha
om goed vuur te hebben
laterzquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hahaha... vooral dat plaatje met die badkuip?
"Ja hallo met Peter, ben je Mexicaans?"
Hé, die cd die jij als usericon hebt, heb ik nog origineel thuis liggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gekkie!
Heb toch mijn zippo... alleen die is leeg ahhahaha
Genoeg collega's van systeembeheer die roken, dus aansteker regelen is niet zo'n probleem
Heb alles orrigineel, boeken, cd's, dvd's, shirts, truien. sleutel hangers....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, die cd die jij als usericon hebt, heb ik nog origineel thuis liggen
Ja okee, maar jij bent dan ook de Osdorp Posse baasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb alles orrigineel, boeken, cd's, dvd's, shirts, truien. sleutel hangers....![]()
Zit zelfs te twijfelen voor mijn aanstaande tattoo... logo van amsterdam + osdorp logo + leeuw (2 leeuwen van het wapen van amsterdam weg, en daar 1 grote leeuw voor in de plaats = sterrenbeeld)
Mogguh Ren!quote:
ik wou net wel een hamburger halen ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar hij blijft goed!
Tinus, heb jij nog meer plaatjes van de ING tijd?
Whehehehquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, mogguh Patrick
Hoe is t met je moeder?
Een grote Osdorp Posse baasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar jij bent dan ook de Osdorp Posse baas
jah goed hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, mogguh Patrick
Hoe is t met je meissie?
totaal geen zin meer!quote:
Paste die kapstok nu wel dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met haar gaat t wel goed hoor, al loopt ze hoogstwaarschijnlijk wat moeilijk vandaag
Ik heb hier weer geen airco op mijn werk...en op mijn kamer!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef renedis het volgende:
[..]
totaal geen zin meer!
moet nog tot 15:30 en ben verrot.
heb geen oog dicht gedaan afgelopen 2 dagen vanwege de warmte.
me airco is stuk op me kamer
ik zit op 2 hoog met de zon vol op het raam. weliswaar airco die het verdomde zwaar heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb hier weer geen airco op mijn werk...en op mijn kamer!
Het is echt gewoon benauwd enzo... hier trouwens nu weinig zon.. trek ik eens een korte broek aan naar mijn werk
Zon zon zon? waar? Stuur eens deze kant op dan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zit op 2 hoog met de zon vol op het raam. weliswaar airco die het verdomde zwaar heeft
met een korte broek hoef ik niet aan te komenzit hier in me overhemd
meen je echt dat er bij jou geen zon is? hier is het te warm! (schiphol)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zon zon zon? waar? Stuur eens deze kant op dan!
Ik kan alleen in dit gebouw een korte broek dragen hoor,
als ik naar de steriele afdeling moet, of verpak... dan moet ik toch echt mijn lange broek weer aan
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
en dan nu introduceer ik u allen de geweldige VROUW vriendelijke werkplek:
[ afbeelding ]
Wat is er nu niet beter dan tijdens het strijken op het internet rond te surfen.
Met deze speciale strijkmuis kunt u het saaie strijken combineren met het internetten.
Zo hoeft u niks meer van uw favoriete forums te missen.
Betel hem vandaag en ontvang de aankoopprijs terug.
Whehehehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
en dan nu introduceer ik u allen de geweldige VROUW vriendelijke werkplek:
[ afbeelding ]
Wat is er nu niet beter dan tijdens het strijken op het internet rond te surfen.
Met deze speciale strijkmuis kunt u het saaie strijken combineren met het internetten.
Zo hoeft u niks meer van uw favoriete forums te missen.
Betel hem vandaag en ontvang de aankoopprijs terug.
moooorguuuh Lynquote:
Amper... en ik zie hier de vliegtuigen landen op schipholquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef renedis het volgende:
[..]
meen je echt dat er bij jou geen zon is? hier is het te warm! (schiphol)
steriele afdeling is voorlopig geslotenOperatiekamers dicht door technisch probleem
Mogguh!quote:
Mogguh schatje, lekker ding, lieverd!quote:
* lynda kijkt naar telefoon..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh schatje, lekker ding, lieverd!![]()
![]()
*OOPS smsje, niet gezien*quote:
Hier word de hint snel gesnaptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:39 schreef tripack het volgende:
liefdes perikelenachjah ik mis ook wel eens een smsje
naja wat ik gezien heb was toch nog maar een milde versiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier word de hint snel gesnapt![]()
Jij weet hoe wij 2 met elkaar om gaan.. zie je dat al voor je straks als mn ouders op vakantie zijn?
Toen waren we redelijk rustigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
naja wat ik gezien heb was toch nog maar een milde versie![]()
jah dat gaat wat worden
Hoi!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh schatje, lekker ding, lieverd!![]()
![]()
hoe kan dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Amper... en ik zie hier de vliegtuigen landen op schiphol![]()
Hier alleen maar grijze lucht enzo..
Ik zit aan de kant van Haarlem (tussen sloterdijk en haarlem in).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:57 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe kan dat?
ik zit weliswaar in de buurt van schiphol. hoofddorp....
en de zon schijnt hier echt hoor!
Het is hier erg rustig de laatste tijd, maar is dat niet bijna overal op fok!?quote:
sowieso vergeleken met "vroeger" was het op het GRTDOJW topic TE drukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is hier erg rustig de laatste tijd, maar is dat niet bijna overal op fok!?
hahaa :d nieuw in de omgeving van VMware? leuk spul heh?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
Lol, collega's worden gek van me... ik wil allemaal dingen weten mbt VMware![]()
Ik zie ze steeds kijken... sjit, komt ie weer wat vragen hahaha
Idd, meerdere topics per dag..;. nu doen we soms bijna een week met 1 topic!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
sowieso vergeleken met "vroeger" was het op het GRTDOJW topic TE drukwaren tijden dat ik het niet bij kon benen
Nee jongen dat was echt geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
sowieso vergeleken met "vroeger" was het op het GRTDOJW topic TE drukwaren tijden dat ik het niet bij kon benen
Jepquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa :d nieuw in de omgeving van VMware? leuk spul heh?!
ook al eens gespeeld met Microsoft Virtual PC? werkt ook wel leuk
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Vissen bekogelen met brood is leuk![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig vinden ze het ook nog lekker
Geen idee of die er nog is..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
Niet eens een foto van de jesus kikkert? whehehehe
Neuh!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen idee of die er nog is..
Misschien moet ik toch wat vaker thuis zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Ben nu lekker aan het stoeien, ik zie het welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
drox, vmware vind ik persoonlijker beter werken dan virtual pc.
de optie dat je bv in 1 venster gelijk al je servers kunt zien enzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben nu lekker aan het stoeien, ik zie het wel
Wat vind je precies makkelijker binnen VMware dan?
mee eens.. alhoewel de virtual pc BETA van windows ook erg goed is hoor..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
drox, vmware vind ik persoonlijker beter werken dan virtual pc.
vmware = virtual pc neem ik aanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de optie dat je bv in 1 venster gelijk al je servers kunt zien enzo.
vmware die opent je server in ee napart venster
whahaa, jaa ik had het gelezen! zie ook mijn reactiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:38 schreef Droxz.nl het volgende:
Bejaarde schiet op computer
Een 68-jarige man uit het Noord-Italiaanse Cavasso Nuovo kon er niet meer tegen dat zijn computer steeds weer vastliep. Hij haalde zijn pistool uit een la en schoot de computer aan flarden.
Dat heeft het Italiaanse persbureau ANSA gemeld. De toch al erg langzame computer was opnieuw vastgelopen, toen de bejaarde man zijn geduld verloor en in woede uitbarstte. Hij loste vijf schoten van kaliber 22 op het tergende rekenmonster.
Familieleden van de woeste bejaarde belden de politie, toen zij de schoten hoorden. De man is aangehouden. Na verhoor mocht hij weer naar huis, aangezien hij een vergunning heeft voor het pistool. Toch is het wapen in beslag genomen.
In de VS bestaat al een term voor agressie tegen computers en andere slecht functionerende apparaten: Technology Related Anger (TRA, aan technologie gerelateerde woede).
Dan heb je dat bericht zeker ergens anders gelezen, want ik zie geen reactie van jequote:
Aha, ik kom bijna nooit op de frontpage... Fok! loopt altijd 2 jaar achter me nieuwsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef renedis het volgende:
Bejaarde schiet pc aan flarden
daar is ook mijn reactie
* Droxz.nl propt er een appel inquote:
In dit weer... kan je dat ei nog koken ook!quote:
ik ben geen speenvarkenquote:
Had je er liever een tarzan in gehad ofzo?quote:
nee geef dan maar die appelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had je er liever een tarzan in gehad ofzo?
Damn, ik moet maar eens wat gaan eten en even roken.... whehehe
Make up your mind m8!quote:
klopt jah,quote:
* Crazy-M grijpt watergeweer en spuit lynda natquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:03 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda gooit waterballon tegen tripack
Ga eens met jezelf spelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M grijpt watergeweer en spuit lynda nat
nee, ik wil een watergevechtquote:
* tripack pakt zijn supersoaker en spuit crazy-M natquote:
* Droxz.nl komt in zijn pauze even langsrijden:quote:
* Crazy-M pakt de tuinslag en maakt tripack nat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack pakt zijn supersoaker en spuit crazy-M nat![]()
pak aan vlegel!
valsspelerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl komt in zijn pauze even langsrijden:
[ afbeelding ]
En nu echt rooktijd!
ppostvakje is ook geen optie??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Friday12 het volgende:
godver ik moet iets inleveren op school nog en ze zitten al meer dan uur in vergadering
ahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het moet goedgekeurd worden voordat het bij examen commissie komt
dat is wel wat langerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1.5 uur nu ff he gvd tering pest @#%^$%^#^#$%![]()
![]()
als je afgedroogd bent ben je alweer bezweet bedoel je??quote:
koude douchequote:
zoiets ja.. en dan was ik net in mijn oude slaapkamer.. daar hebben we een zonnescherm voor het raam hangen van weet niet hoe duurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:11 schreef tripack het volgende:
[..]
als je afgedroogd bent ben je alweer bezweet bedoel je??
bijnaquote:
Ik ga zo 3 gebruikers en 1 kut collega ritueel in de hens steken... echt...quote:
nog 62 minutenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga zo 3 gebruikers en 1 kut collega ritueel in de hens steken... echt...
Bijna? COOL!
coolquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bijna? COOL!
ik kan niet reageren op je fotoboekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bijna? COOL!
Ik gooi wel wat op de dumpert....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef tripack het volgende:
[..]
coolfoto's filmpjes of ander beeldmateriaal??
Goed hequote:
3pack!quote:
Jep, en nu trein halen!!!!!!!!!!!!!!quote:
mag ik mee helpen ???quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Droxz.nl het volgende:
nu vermoord ik mijn kut collega echt!!!
net serieus meer dan een uur naar mijn sleutels gezocht... die had mijn kut collega geleend zonder dat ik dat wist! en deze heeft hij dus ergens bij een gebruiker laten liggen!!!
Sinds wanneer heeft dat bij jou, met weer te maken? Jij slaapt toch nooit?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:29 schreef Crazy-p het volgende:
ja.. zeg maar te warm..
niet geslapen hier
op zich is dat niet echt nieuwquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:29 schreef Crazy-p het volgende:
ja.. zeg maar te warm..
niet geslapen hier
Ik ben nog onderweg en al geen zin meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
haha
komt wel goed gekke-p
vroeg, en nu al geen zin meer
quote:
hehe, tjah, ik moest eerst door de mist heen knokkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben nog onderweg en al geen zin meer
hier ook goed hoor! zo maar eens opstaan enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]!
Alles goed hier hoor!
Hoe is het met jou?
Haha wat een levenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier ook goed hoor! zo maar eens opstaan enzo
ik had al geen zin meer toen ik nog sliepquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:39 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben nog niet eens onderweg
en heb nu al geen zin :S
Nee, ik wil je mijn leven niet aandoenquote:
hup hup an die arbeidquote:
nou daar heb je dan 5 minuten werk aan gehadquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
zoooooooooo dat was het weer voor vandaag.
We kunnen weer niks uitvoeren
ah een bellerquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
Is dit dat ene topique waar al dat werkschuwetuig bijeenkomt?
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
ah een beller
schijt een beer in het bos?
Ik geloof het wel jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
Is dit dat ene topique waar al dat werkschuwetuig bijeenkomt?
zal je toch raar staan te kijken als je opeens een beer op je balkon zou staan te schijtenquote:
Whehe ik zou gillen als een schoolmeisjequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
zal je toch raar staan te kijken als je opeens een beer op je balkon zou staan te schijten
......![]()
of was het nou wanneer een scheit op je balkon staat te beren
whahahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe ik zou gillen als een schoolmeisje
Alleen weet ik niet om welke reden? De beer op mijn balkon of de enorme berg ..quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe ik zou gillen als een schoolmeisje
Met zo'n heel hoog piep stemmetjequote:
ik denk nog eerder van de geurquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet om welke reden? De beer op mijn balkon of de enorme berg ..
Ervaring dan?quote:
nee gelukkig nietquote:
Whehehequote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nee gelukkig niet![]()
maar zo'n beest eet alleen rauw vlees en vis... dat kan gewoon niet goed ruiken
je vergeet dat ze ook geen wc papier hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nee gelukkig niet![]()
maar zo'n beest eet alleen rauw vlees en vis... dat kan gewoon niet goed ruiken
Dat moet je ook bijhoudenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben maar lekker forums ana het kijken haha
Minderquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
echt sommige fotos zijn echt geniaal!
[ afbeelding ]
gvd, doorlinken werkt niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog 1
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:50 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
beller ik heb je beer gevondenWhehehe en dan ook nog een woordgrapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog 1
[ afbeelding ]
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
dat klopt inderdaad jah,quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:50 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
beller ik heb je beer gevondenwhehheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog 1
[ afbeelding ]
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
geniale film is datquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
LIEK OMG WTF BBQ!!!
Zombies![]()
Nazi's!!!
Nazi zombies!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe en dan ook nog een woordgrapje
WTFquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
LIEK OMG WTF BBQ!!!
Zombies![]()
Nazi's!!!
Nazi zombies!!!!
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1278340/quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF![]()
is dat serieus een film??
wie bedenkt zoiets
Ik moet die film zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF![]()
is dat serieus een film??
wie bedenkt zoiets
Echt welquote:
Hehe bij mij in ieder geval welquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]whehehe ik dacht wel dat het goed zou vallen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1278340/
goeie film
Tagline: Ein! Zwei! Die!
geen typoquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]ik zie een typo het is ein zwei drei
![]()
whehehe
ow echtquote:
quote:
Whehe cutequote:
Typisch dat de naam van die vrouw Akbar is... Bedoel bij een moskee schreeuwt men toch altijd "Allah Akbar"quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Allah verschijnt aan huismoeder
Allah is verschenen aan een huisvrouw uit het Brabantse Helmond. Ditmaal in een tomaat. Fouzia Akbar weet het namelijk zeker: toen ze een tomaat in tweeën sneed verscheen een goddelijke boodschap. De nerven vormen "onmiskenbaar" het Arabische woord bismallah (Allah).
"Ik heb 'm aan mijn man laten zien - die zag het ook", zegt Akbar in de Metro. "Daarna bracht ik de tomaat naar de imam." Volgens de Imam is het een teken dat "Allah overal is." Ook in een tomaat van de supermarkt.
Conserveren
"Ik wilde eerst alle vijf gezinsleden een stukje geven, maar iedereen zegt dat ik 'm moet conserveren. Hoe is nog even de vraag."
Totdat Akbar het dilemma heeft opgelost, ligt de tomaat in de vriezer.
hahahah , mooi.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Typisch dat de naam van die vrouw Akbar is... Bedoel bij een moskee schreeuwt men toch altijd "Allah Akbar"
whehehe scherpquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Typisch dat de naam van die vrouw Akbar is... Bedoel bij een moskee schreeuwt men toch altijd "Allah Akbar"
Dat dacht ikquote:
M'n water!quote:
ik vraag me af wiens moeder er gefotografeerd isquote:
Brrrquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
Na een lange nacht van vrijen, rolde de jongen op z'n zij....
Hij keek rond en zag een ingelijste foto van een jongeman op het
nachtkastje.
Natuurlijk begon hij zich meteen zorgen te maken. "Is dat je man?"
vroeg hij nerveus "Nee gek" antwoordde ze en kroop nog eens
lekker tegen hem aan. "Je vriend dan?" vroeg hij.
"Nee, helemaal niet" antwoordde ze, knabbelend op z'n oor.
"Wie is het dan?" vroeg de nu wat ongeduldige jongen
Ontspannen antwoordde ze... "Dat was ik voor de operatie".
whehehehequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
Na een lange nacht van vrijen, rolde de jongen op z'n zij....
Hij keek rond en zag een ingelijste foto van een jongeman op het
nachtkastje.
Natuurlijk begon hij zich meteen zorgen te maken. "Is dat je man?"
vroeg hij nerveus "Nee gek" antwoordde ze en kroop nog eens
lekker tegen hem aan. "Je vriend dan?" vroeg hij.
"Nee, helemaal niet" antwoordde ze, knabbelend op z'n oor.
"Wie is het dan?" vroeg de nu wat ongeduldige jongen
Ontspannen antwoordde ze... "Dat was ik voor de operatie".
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Aliens
Boer Jos en boerin Marie liggen op een avond rustig in hun bed te slapen,
wanneer beiden plots worden gewekt door een enorme lichtbundel buiten op
hun erf.
Boer Jos springt uit zijn bed, neemt zijn Winston tweeloop uit de kast,
steekt er twee patronen in en loopt naar beneden. Boerin Marie loopt haar
man achterna, om toch maar niet alleen te moeten achterblijven.
Beneden aangekomen, zien beiden dat er een vliegende schotel is geland. De
schotel gaat open, en twee aliens stappen naar beneden. Ze beginnen
onmiddellijk op hun buik te duwen en zeggen dan:"Gegroet, aardlingen. Wij
komen van verre planeet, en wij willen sex met aardmensen!"
Jos en Marie kijken elkaar aan, wisselen hun blikken uit en besluiten
uiteindelijk om het erop te wagen. Jos gaat met de vrouwelijke alien naar
het salon, terwijl Marie met de mannelijke alien naar boven gaat.
Boven aangekomen kan Marie haar ogen niet geloven. Het ding van de alien is
ocharme 2 cm lang en 5 mm dik. "Zeg, ", begint ze, "vindt ge da ni een
klein beetje te klein?" "Te klein?", vraagt de alien. Hij begint
onmiddellijk aan zijn linkeroor te draaien, en onmiddellijk groeit zijn lid
tot de schamele 30 cm.
"Kan hij ook nog een beetje dikker?", vraagt ze vervolgens. "Natuurlijk",
antwoordt de alien, en begint onmiddellijk aan zijn rechteroor te draaien.
Om een lang verhaal kort te maken: Marie beleeft de nacht van haar leven.
Wanneer ze 's morgens beneden komt, ligt Jos met zijn handen in het haar,
en zijn kin op de keukentafel.
"Wat is er aan de hand?", vraagt ze.
"Oh niks, die vrouw heeft den hele nacht aan mijn oren zitten draaien..."
quote:
Had ik al gezegd dat ik gewoon thuis ben, vanochtend 2 uur te laat wakker was... en uiteindelijk heb besloten gewoon echt niet te gaan werken?quote:
say whot?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik gewoon thuis ben, vanochtend 2 uur te laat wakker was... en uiteindelijk heb besloten gewoon echt niet te gaan werken?![]()
PM me maar,quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
say whot?tjezus man
had je dan all zo verrot geslapen of kon je gewoon niet je bed uitkomen
hoiquote:
whehehe dan heb je wel een mooi uitzichtquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
ff een stukje fietsen hoor!
[ afbeelding ]
wel een probleem met afstappenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe dan heb je wel een mooi uitzicht
ligt eraan... als je op de 1e verdieping bent valt het wel meequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel een probleem met afstappen
wheheh , lijkt me wel gaaf , een rondje op zon ding maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ligt eraan... als je op de 1e verdieping bent valt het wel mee![]()
oftewel windows is een beetje gaar hahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
godver vaag kut probleem hier haha
ie6 werkt perfect
ie7 laadt met wit scherm en werkt totaal niet haha
juistemquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oftewel windows is een beetje gaar haha
systeem files al gechecked ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
juistem
alleen kreng opnieuw installeren is geen optie
idd, dat proberen we nu volop te voorkomenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
systeem files al gechecked ?
wel kut, soms is er geen betere oplossing dan format c, en een nieuwe installatie
ik ook niet meer, heb een rondje buiten gelopen, heerlijk weer, het is lekker warm, en er staat behoorlijk wat wind. ideaal dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:15 schreef tripack het volgende:
ik heb geen zin meer
wat dan??quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
whahahahahahhiiiiihaaaa hooeheeaaa en de eerste mooie blunder is alweer een feit
Mogen wij ook meegenieten aub ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
whahahahahahhiiiiihaaaa hooeheeaaa en de eerste mooie blunder is alweer een feit
oepsquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
jah moest ff gelijk bellen
maar goed.
Er liep hier een lijn, daarvoor moest men betalen. Maar omdat die niet meer nodig was is die lijn opgezegd.
Nu blijkt dat de hoofdverbinding te zijn geweest van een pc op de meldkamer naar een pc hier in crisiscentrum
Die zorgt ervoor dat bij opschaling hier gelijk zelfde gegevens aanwezig zijn als op meldkamer.
dat kun je wel zeggen hahaquote:
gefeliciteerd danquote:
das idd een !Fail hahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
jah moest ff gelijk bellen
maar goed.
Er liep hier een lijn, daarvoor moest men betalen. Maar omdat die niet meer nodig was is die lijn opgezegd.
Nu blijkt dat de hoofdverbinding te zijn geweest van een pc op de meldkamer naar een pc hier in crisiscentrum
Die zorgt ervoor dat bij opschaling hier gelijk zelfde gegevens aanwezig zijn als op meldkamer.
ja nou..quote:
er zijn volgens mij al aardig wat mensen ontslagen bij jullie of niet ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou..
ik heb een beetje het idee alle ratten verlaten een zinkend schip..
en ik zit er nog op..
hoewel dat op mn tenen lopen word..
en afwachten of ik het vol kan houden..
maar goed.. zowiezo nog afwachten tot december voor de mensen die ontslagen zijn.. ook weg zijn..
van de 250 man.. vandaag ongeveer 150 :Squote:Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er zijn volgens mij al aardig wat mensen ontslagen bij jullie of niet ?
tering das echt niet normaal. nou ja wel een geluk dat je je er nog zit danquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
van de 250 man.. vandaag ongeveer 150 :S
ja nou daar moet ik nog ff over nadenken..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering das echt niet normaal. nou ja wel een geluk dat je je er nog zit dan
mja dat zijn geen goede vooruitzichten nee. als je goeie collegas er nou nog zouden zitten, was het iets makkelijker geweest voor je.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou daar moet ik nog ff over nadenken..
al mn goeie collega's zijn ontslaan..
en ik moet behoorlijk wat harder gaan werken..
voor net zo weinig geld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |