quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_Strike_(drink)
Je weet dat goud zo flinterdun kan zijn dat het echt niets meer waard is?
Bladgoud inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:17 schreef Marurk het volgende:
Er was een keer een gast die beweerde dat die stukjes die erin zitten, echte stukjes goud zijn.
Ja. Een echte vrouwendrank. Maar daarom drink ik het ook.quote:
Ohmyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Een echte vrouwendrank. Maar daarom drink ik het ook.
Kan ik gezellig met de vrouwtjes meezuipen en ze zo inpalmen.!
Razz puurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmyik drink het ook altijd ja
alhoewel, ik heb ook wel vaak razz met 7up
!
Dat vind ik dus echt niet te drinkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Razz puur
Echt net water. Hele fles, zonder moeite. Puur.
Ik ben een alcoholist
Ja, jij zal het wel beter weten he?quote:
Dan ben je echt kansloos bezig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef J-heronimus het volgende:
Geniaal spul, een vriend van mij heeft een keer in zijn ééntje zo'n fles binnen een kwartier opgedronken
Razz met 7-up, mits goed koud goed te drinken bij deze zomerse temperaturenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Razz puur
Echt net water. Hele fles, zonder moeite. Puur.
Ik ben een alcoholist
Ja, en het erge was dat wij het niet doorhadden, opeens was die hele fles leeg. Het mooie was dat hij al de hele dag gewerkt had en bijna niks ophad die dag.quote:
Dit beter dan:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef raaavi het volgende:
Breezer alcohol topic
(ben er zelf ook 1 van, daar niet van)
Als je de 60 voorbij bent jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef Maikuuul het volgende:
Echte meesters drinken Cointreau
[ afbeelding ]
Ja johquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef J-heronimus het volgende:
Geniaal spul, een vriend van mij heeft een keer in zijn ééntje zo'n fles binnen een kwartier opgedronken.
Waarom zou je iets met een ranzige smaak drinken ( goldstrike, tequila ) terwijl je ook kan kiezen voor iets heerlijk zoetigs ?quote:
Echt wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou je iets met een ranzige smaak drinken ( goldstrike, tequila ) terwijl je ook kan kiezen voor iets heerlijk zoetigs ?
En nee je gaat me niet wijsmaken dat je goldstrike een lekkere smaak vindt hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |