Volgens mij is dat een hoax, maar ik heb geen zin om naar de fles toe te lopen om het te checken.quote:Het drankje is onder jongeren zeer populair vanwege het hoge alcoholpercentage (50%).
Misschien wel beter voor je gezondheid inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:13 schreef Druktemaker het volgende:
Ik drink altijd een glaasje rattengif.
Vindt ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Sphynxter het volgende:
Gewoon achterover slaan, persoonlijk vindt ik een glaasje whisky lekkerder.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Sphynxter het volgende:
Gewoon achterover slaan, persoonlijk vindt ik een glaasje whisky lekkerder.
Uh oh, spelling controle. Hoeveel bedraagt de boete meneer de agent?!quote:
Bullshit. Wat voor controle heb jij dan wel nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:19 schreef Sphynxter het volgende:
[..]
Uh oh, spelling controle. Hoeveel bedraagt de boete meneer de agent?!
Naar de PC lopen en een topic aanmaken is inderdaad sneller. Nerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:11 schreef Darkestrah het volgende:
Volgens mij is dat een hoax, maar ik heb geen zin om naar de fles toe te lopen om het te checken.
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat dat het desbetreffende drankje is!![]()
![]()
Ik was een topic aan het aanmaken, en toen bedacht ik me dat ik dat er ook wel in kon zetten. Maar ik zat al op mn stoeltje, en ik had geen zin meer om te lopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:24 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Naar de PC lopen en een topic aanmaken is inderdaad sneller. Nerd!
Ok busted.quote:Tevens hoax topic, want TS heeft duidelijk geen vrienden.
Vakantie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:26 schreef Kopbal het volgende:
Inderdaad een hoax.
Goldstrike zuipen op maandagavond en er een topic over openen
"kkbuis"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Kopbal het volgende:
Het is inderdaad een drankje voor 16-jarige jongen die kkbuisss willuh worduhhh!!1!
En ja, ik ben ervaringsdeskundige helaas.1 keer er flink van kotsen en je lust het niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |