Nee, je zal moeten leven op droge koekjes en zaad van loslopende ezels.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:09 schreef crazy987 het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit majawaag het erop.
Ik vertrek 17 juli naar frankrijk, maar nu vraag ik me af of ik daar gewoon kan pinnen (ING Bank) en hoeveel ?
Ik weet dat ik ook gewoon de bank kan bellenmaar hebk helaas vaak weinig tijd voor.
Weet iemand dat toevallig ?
vriendin wil naar de zon en ik wil ook wel eens ergens heenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Ligt eraan wat voor dingen je bij je rekening hebt inbegrepen en wat voor pinpas je hebt.
Ik heb bij de Rabobank een Europas, daarmee kan ik gewoon binnen Europa pinnen, en ik neem aan dat de ING dat ook wel standaard heeft op pinpassen voor mensen van 16/18 jaar en ouder.
En daarnaast: dat Franse kutvolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Frankrijk pinnen is met ING geen probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:10 schreef crazy987 het volgende:
hmm okedat is mooi
hoef ik me iniedergeval geen zorgen te maken
bedankt
Waarom droevig? Zijn gewoon pinautomaten hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:48 schreef dycto het volgende:
Pinnen kan. Het systeem is droevig maar werkt wel gewoon.. ;-)
Afhankelijk van de bank is 200 t/m 500 per transactie mogelijk.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:47 schreef Thetallguy het volgende:
Gewoon bij de grens wat euro's wisselen. Kost je wel wat koersverschil maarja je bent toch op vakantie
Ja laten we de nederlandse euro's voor de franse euro's wisselen bij de grens. Zullen ze vast een bijster goed idee vinden als ze er dan ook nog wat commisie op mogen berekenen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:47 schreef Thetallguy het volgende:
Gewoon bij de grens wat euro's wisselen. Kost je wel wat koersverschil maarja je bent toch op vakantie
Waarom?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:16 schreef addie het volgende:
[..]
In Frankrijk pinnen is met ING geen probleem.
[..]
Waarom droevig? Zijn gewoon pinautomaten hoor
Verbaasde mij ook heel erg inderdaad! Het frappante is dat wanneer je met je chip betaald je wel je pincode in moet voeren..quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat wel apart is, bij veel winkels hoef je geen pincode in te voeren. Ze halen je pasje erdoor en je zet een handtekening, alsof je met creditcard betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |