Ik liep vandaag even door de stad, genieten van het weer.. Je kent het wel (hoewel ?)
Al lopend kom ik bij een "wegversmalling" aan waar het dus wat drukker is (denk aan vrouwen met kinderwagens, tokkies met plasmatv's op karretjes van de Mediamarkt etc etc)
Vervolgens komt daar een huisvrouwtje aan op haar super hippe Batavus, op het laatste moment remt ze af en ik verwacht natuurlijk dat ze netjes afstapt en met de fiets aan haar hand dit obstakel omzeilt.
Maar nee, mevrouw moet natuurlijk weer de standaard vrouw uithangen en stapt half van haar fiets af om heel stabiel met 1 voet op haar trappers te blijven staan en zo tussen de tokkies en andere huisvrouwen door te laveren. Dit gedrag wekte gelukkig niet alleen bij mij frustraties op want menigeen maakte een rake opmerking waardoor de vrouw in kwestie met vlekken in haar nek er maar snel al steppend van door ging.
Klacht: Vrouwen die steppen op een fiets en daarmee een gevaar zijn voor omstanders
De fiets in kwestie:
![]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een poging tot het verduidelijken van het steppen op een fiets: