abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73632698
Ah.. te gek! Thnx
pi_74018323
tvp. Binnenkort een spelletje kopen. Mijn vrouw is grote fan van bordspellen. Welk bordspel is het beste om vroeg van de avond met een blokje kaas mee te beginnen om laat klaar te zijn met "spannende dingen"?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_74020541
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef chansadres het volgende:
tvp. Binnenkort een spelletje kopen. Mijn vrouw is grote fan van bordspellen. Welk bordspel is het beste om vroeg van de avond met een blokje kaas mee te beginnen om laat klaar te zijn met "spannende dingen"?
Lees het topic eerst eens door
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74020862
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:23 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Lees het topic eerst eens door
Dat heb ik gedaan maar er staat niet een antwoord op. Ik wil gewoon niet een doe nu dit. Het moet een beetje opbouwen en een sfeer creëren...
Steppin out tonight
pi_74175858
Gisteren Ultiem Verlangen gekocht. Na rondvraag is dat een spel waar je geen spijt van kan hebben. Meteen besteld en vandaag in huis waarschijnlijk.
Steppin out tonight
pi_74702926
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef chansadres het volgende:
Gisteren Ultiem Verlangen gekocht. Na rondvraag is dat een spel waar je geen spijt van kan hebben. Meteen besteld en vandaag in huis waarschijnlijk.
En gespeeld?
pi_76586200
Iemand nog ervaringen?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 00:20:24 #58
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_76586627
Zijn die spellen ook te krijgen in t engels?
Aangezien mijn partner geen nederlands kent....
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_76591088
Een reactie dan. Het spel was zeer geslaagd. Wat we wel jammer vonden, was dat de spullen die je kan gebruiken bij de opdrachtkaartjes, niet allemaal op de grote lijst stonden wat je nodig hebt. Enkele keren gehad dat we het niet bij de hand hadden. Maar voor de rest, erg leuk spel
Steppin out tonight
pi_76603048
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef rene29 het volgende:
Zijn die spellen ook te krijgen in t engels?
Aangezien mijn partner geen nederlands kent....
Dat is een goeie.. voor zover ik heb kunnen vinden niet.. wie weet een gat in de markt
pi_76603057
Tip.. Climaxxx werkt niet met tekst maar met plaatjes.. heb je geen taalkennis voor nodig
pi_84326246
Mensen!

Nog nieuwe ervaringen om te delen?
pi_97592159
Ik denk erover om de reisversie van Ultiem Verlangen aan te schaffen.
Weet iemand misschien of dit dezelfde dingen bevat als de normale versie, of dat er minder vragen/opdrachten etc inzitten?

De beschrijving van de normale versie spreekt me namelijk erg aan, maar ik wil het graag mee op vakantie nemen en makkelijk weg kunnen leggen thuis. En dan lijkt zo'n kleintje me wel handiger. En hij is ietsje goedkoper :@

Maar goed, als er in de reisversie bepaalde attributen zijn weggelaten o.i.d. gaat het natuurlijk over.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
pi_97649297
het is hetzelfde als het grote spel, alleen wat kleiner en minder vragen/opdrachten..
check voor meer info
pi_97649864
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Perseverancia het volgende:
Ik denk erover om de reisversie van Ultiem Verlangen aan te schaffen.
Weet iemand misschien of dit dezelfde dingen bevat als de normale versie, of dat er minder vragen/opdrachten etc inzitten?

De beschrijving van de normale versie spreekt me namelijk erg aan, maar ik wil het graag mee op vakantie nemen en makkelijk weg kunnen leggen thuis. En dan lijkt zo'n kleintje me wel handiger. En hij is ietsje goedkoper :@

Maar goed, als er in de reisversie bepaalde attributen zijn weggelaten o.i.d. gaat het natuurlijk over.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Ik heb hem ook gekocht. Als valentijncadeautje, wel in gekeken en beetje besnuffeld maar hopelijk komt vanvond het echt uit de kast en gaan we hem spelen!!
Verder is hij best handig mee te nemen, opvouwbaar bord als vorm van een frisbee en zit lekker verpakt in klein doosje :)
Elk begin is een eind aan het verleden, en elk eind is een begin aan het heden.
pi_97685711
Lui voor wie de geslachtsdaad een spelletje moet zijn
pi_97749394
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef loveforever het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gekocht. Als valentijncadeautje, wel in gekeken en beetje besnuffeld maar hopelijk komt vanvond het echt uit de kast en gaan we hem spelen!!
Verder is hij best handig mee te nemen, opvouwbaar bord als vorm van een frisbee en zit lekker verpakt in klein doosje :)
Bedankt voor je reactie! Klinkt goed, hoop dus wel dat dezelfde dingen erin zitten. Maar misschien kan ik een keertje bij bv Christine le Duc langs gaan om te vragen of er verschil in zit.

Laat je het nog even horen als je 'm hebt uitgeprobeerd?
pi_97776045
Het was best geining.... in het begin hadden wij zoiets van nou weet niet of het wel leuk is maar naderhand werd het echt steeds heftiger en heftiger....
Ik denk wel dat het 'normale' spel leuker is. Dit is toch meer gebaseerd op vakantie, we hebben veel dingen wel moeten aanpassen omdat we gewoon 'thuis waren'

maar toch vind ik het wel een leuk spel!
pi_97794365
Oh dat is fijn dat je dat zegt! Dan weet ik dat het wel degelijk anders is.
Zou je misschien een voorbeeld kunnen noemen van zo'n vakantieopdracht oid?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:42:49 #70
107445 Jajong
Hadouken!
pi_97794424
Ik ga meestal gewoon neuken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 6 juni 2011 @ 18:09:24 #71
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_97795617
Wij hebben ooit hetbspel wildly sexy dares laten importeren uit Amerika we moeten het wel nog spelen, we zijn daar nog niet aan toe gekomen.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_97801243
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef Perseverancia het volgende:
Oh dat is fijn dat je dat zegt! Dan weet ik dat het wel degelijk anders is.
Zou je misschien een voorbeeld kunnen noemen van zo'n vakantieopdracht oid?
je hebt vragenboekje en twee opdrachten boekjes in die vragenboekjes staan dus de vragen en die gaan vaak van fantaseer je op vakantie meer dan thuis enz.

en opdrachten zoals ga naar het strand en uhm jongen moet sleutel verstopelen ergens en als vrouw moet je die dus gaan foulieren.
maar op zich met veel fantasie kun je er wel wat van maken.... maar als ik eerlijk mag zijn had ik liever 15.- meer uit gegeven aan de normale versie!

succes!!
pi_97829208
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef loveforever het volgende:

[..]

je hebt vragenboekje en twee opdrachten boekjes in die vragenboekjes staan dus de vragen en die gaan vaak van fantaseer je op vakantie meer dan thuis enz.

en opdrachten zoals ga naar het strand en uhm jongen moet sleutel verstopelen ergens en als vrouw moet je die dus gaan foulieren.
maar op zich met veel fantasie kun je er wel wat van maken.... maar als ik eerlijk mag zijn had ik liever 15.- meer uit gegeven aan de normale versie!

succes!!
Dan zal ik dat maar doen, want de normale lijkt me op vakantie ook wel uit te voeren. En dan moet ik maar wat minder kleding inpakken :)
Bedankt voor je reacties, ik denk dat dit de meest nuttige zijn die ik ooit heb gekregen op Fok ;p
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:55:02 #74
347203 Blue_eye1991
Blue_eye1991
pi_97844444
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel leuk om een keer zo´n spel te spelen. Ik zou alleen niet weten met wie..
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:56:39 #75
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_97844536
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Blue_eye1991 het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel leuk om een keer zo´n spel te spelen. Ik zou alleen niet weten met wie..
met vrienden kan je ook erotisch getinte spellen spelen :P

Nooit spin THE botel gedaan?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')