Lees het topic eerst eens doorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef chansadres het volgende:
tvp. Binnenkort een spelletje kopen. Mijn vrouw is grote fan van bordspellen. Welk bordspel is het beste om vroeg van de avond met een blokje kaas mee te beginnen om laat klaar te zijn met "spannende dingen"?
Dat heb ik gedaan maar er staat niet een antwoord op. Ik wil gewoon niet een doe nu dit. Het moet een beetje opbouwen en een sfeer creëren...quote:
En gespeeld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef chansadres het volgende:
Gisteren Ultiem Verlangen gekocht. Na rondvraag is dat een spel waar je geen spijt van kan hebben. Meteen besteld en vandaag in huis waarschijnlijk.
Dat is een goeie.. voor zover ik heb kunnen vinden niet.. wie weet een gat in de marktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef rene29 het volgende:
Zijn die spellen ook te krijgen in t engels?
Aangezien mijn partner geen nederlands kent....
Ik heb hem ook gekocht. Als valentijncadeautje, wel in gekeken en beetje besnuffeld maar hopelijk komt vanvond het echt uit de kast en gaan we hem spelen!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Perseverancia het volgende:
Ik denk erover om de reisversie van Ultiem Verlangen aan te schaffen.
Weet iemand misschien of dit dezelfde dingen bevat als de normale versie, of dat er minder vragen/opdrachten etc inzitten?
De beschrijving van de normale versie spreekt me namelijk erg aan, maar ik wil het graag mee op vakantie nemen en makkelijk weg kunnen leggen thuis. En dan lijkt zo'n kleintje me wel handiger. En hij is ietsje goedkoper![]()
Maar goed, als er in de reisversie bepaalde attributen zijn weggelaten o.i.d. gaat het natuurlijk over.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Bedankt voor je reactie! Klinkt goed, hoop dus wel dat dezelfde dingen erin zitten. Maar misschien kan ik een keertje bij bv Christine le Duc langs gaan om te vragen of er verschil in zit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef loveforever het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht. Als valentijncadeautje, wel in gekeken en beetje besnuffeld maar hopelijk komt vanvond het echt uit de kast en gaan we hem spelen!!
Verder is hij best handig mee te nemen, opvouwbaar bord als vorm van een frisbee en zit lekker verpakt in klein doosje
je hebt vragenboekje en twee opdrachten boekjes in die vragenboekjes staan dus de vragen en die gaan vaak van fantaseer je op vakantie meer dan thuis enz.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef Perseverancia het volgende:
Oh dat is fijn dat je dat zegt! Dan weet ik dat het wel degelijk anders is.
Zou je misschien een voorbeeld kunnen noemen van zo'n vakantieopdracht oid?
Dan zal ik dat maar doen, want de normale lijkt me op vakantie ook wel uit te voeren. En dan moet ik maar wat minder kleding inpakkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef loveforever het volgende:
[..]
je hebt vragenboekje en twee opdrachten boekjes in die vragenboekjes staan dus de vragen en die gaan vaak van fantaseer je op vakantie meer dan thuis enz.
en opdrachten zoals ga naar het strand en uhm jongen moet sleutel verstopelen ergens en als vrouw moet je die dus gaan foulieren.
maar op zich met veel fantasie kun je er wel wat van maken.... maar als ik eerlijk mag zijn had ik liever 15.- meer uit gegeven aan de normale versie!
succes!!
met vrienden kan je ook erotisch getinte spellen spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Blue_eye1991 het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel leuk om een keer zo´n spel te spelen. Ik zou alleen niet weten met wie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |