abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70499778
Bordspellen.. wie kent ze niet? Ooit aan gedacht dat deze ook in erotische varianten te krijgen zijn?

Hieronder zie je de meest verkochte spellen:

French Kiss Party - EUR 14,95

Nodig je single vrienden en vriendinnen uit waarmee je dit spel dolgraag wilt spelen. Minimaal twee vrouwen en twee mannen. Draai de pijl rond, ga door middel van vragen en opdrachten in de categorieen "sensatie" en "spektakel" de uitdaging aan en probeer de vooraf gekregen doelen zo snel mogelijk te realiseren. De meer dan 240 vragen en opdrachten op het gebied van vriendschap en liefde zijn romantisch, sensueel, hilarisch en gedurfd. Maar… wees gerust, de joker kan jou altijd uit lastige situaties redden. De uiteindelijke winnaar kiest zijn of haar partner om samen het "stel-van-het-spel" te vormen. En... tot slot volgt voor beiden een heerlijke verrassing.

Climaxxx - EUR 34,95

Het spel voor partners dat je door een duizelingwekkende, opwindende sensuele stroomversnelling voert. Kaarten met afbeeldingen leiden je door een heel scala sexy proeven. Maar pas op! Want hoe opgewonden je ook raakt, je moet je passie in bedwang houden. Anders verlies je het spel. Je zal ontdekken dat het spel uitspelen al een hele prestatie op zich is! Haal dus die adem, hou je hoofd koel en geniet van pikante avonden met "Climaxxx".

Kamasutra The Game - EUR 34,95

Met "Kamasutra The Game" ervaar je het ultieme genot van de Oosterse sensualiteit: tantrische liefdestips en exotische liefdesposities. Je positieve energie komt los, je verlangens worden ten top gedreven en zo ontdek je telkens weer allerlei nieuwe manieren om elkaar te verwennen. De originele spelformule en de unieke illustraties maken van "Kamasutra The Game" een bijzonder opwindend actiespel voor geliefden die willen genieten van de intimiteit in al haar facetten. Op een avontuurlijke manier leer je de ontelbare variaties van de Oosterse liefdeskunsten kennen en beleef je grensverleggende ervaringen met je partner...

Ultiem Verlangen - EUR 34,95

Het belangrijkste doel van dit spel is het activeren en prikkelen van jullie seksuele levensenergie en aandacht voor elkaar. Door het beantwoorden van vragen en het uitvoeren van opdrachten, proberen jullie zo snel mogelijk de finish te bereiken, waarna het ultieme verlangen van de winnaar in vervulling gaat. De vragen testen jullie erotische kennis, maar ook hoe goed jullie elkaar in seksueel opzicht kennen. De opdrachten bieden een speelse opbouw door de drie spelniveaus. Jullie hebben dus de mogelijkheid het spel naar eigen smaak in te richten. Het spel bevat:1 spelbord van 50x50 cm, 480 speelkaarten (240 opdrachten en 240 vragen voor haar en hem), 1 dobbelsteen, 2 pionnen, 2 zandlopers, 3 ansichtkaarten en spelregels

Sensations - EUR 49,95

Hoe kan een spel alle vijf zintuigen prikkelen? "Sensations" zorgt ervoor dat alles is voorzien om de juiste sfeer te creëren voor zachte strelingen, sensuele vervoering, praten, passie en humor! Al je zintuigen komen tot leven. "Sensations" entertaint en voert je tegelijkertijd door een heel scala emoties. Het spel is een opwindend en prikkelend voorspel dat je dingen voor elkaar laat ontdekken die je nooit had kunnen vermoeden! Bereid je maar alvast voor op onvergetelijke en opwindende "Sensations".

Ervaringen
Hier ben ik natuurlijk naar op zoek! Deel hier je ervaringen over de spellen. Ik speel zelf al enige tijd met groot pleizer 'Ultiem Verlangen".. Wat mij betreft een echte aanrader!

bron: Xtoys.nl

Vorige topic: [Centraal] Sexspellen (bord, kaart, etc.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Adolecens op 09-10-2009 23:05:23 ]
pi_70499820
je vergeet de meest bekende, partnerlink
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70499836
en oh, heb geen ervaringen, lijkt me zo stom, een erotisch bordspel..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70499930
Ik heb geen van al deze spellen, maar zitten wel leuke exemplaren tussen haha
Zonder wrijving geen glans
pi_70499982
Heb Ultiem verlangen eens gespeeld met mijn toenmalige vriendin, dat was wel grappig.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70500140
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef Mirjam het volgende:
je vergeet de meest bekende, partnerlink
hmm ken ik niet.. zal em ff zoeken
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Mirjam het volgende:
en oh, heb geen ervaringen, lijkt me zo stom, een erotisch bordspel..
dacht ik eerst ook.. maar stap er open minded in.. vooral bij Ultiem verlangen.. errug leuk! geloof mij maar
pi_70500277
Tvp .
pi_70510669
Nog nooit gespeeld..
Maar lijkt me zeer zeker grappig om een keer te spelen!
pi_70797753
Iemand nog meer ervaringen?
pi_70799102
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Hilzillah het volgende:
Nog nooit gespeeld..
Maar lijkt me zeer zeker grappig om een keer te spelen!
pi_70874047
Ik heb ook zon bordspel ergens liggen, maar weet de naam er niet eens meer van (ook nog nooit gespeeld eigenlijk, hahaha)

edit: oja volgens mij heettie Love Game
pi_70942539
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:07 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb ook zon bordspel ergens liggen, maar weet de naam er niet eens meer van (ook nog nooit gespeeld eigenlijk, hahaha)

hmm.. ken ik niet
pi_70942899
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:07 schreef Ernemmertje het volgende:

Ken het van naam, nooit gespeeld.
Heb wel zoiets hier liggen, maar niet direct met erotiek gelinkt. Toch hoort strippen enzo er wel bij.. Wel eens gedaan met wat vrienden, erotic part maar achterwege gelaten.. Ik bedoel: sta je daar in je ondergoed tussen allemaal mannen. Beetje jammer!
pi_70948221
hhahahaha... .. meer vrouwen erbij halen dan
pi_71606016
Partnerlink is wel een heel bewerkelijk spel, maar heel gaaf. Er gaat ook behoorlijk wat voorbereiding aan vooraf, maar het resultaat is geweldig. Ik heb het samen met mijn man gedaan, meerdere keren. Je moet elkaar wel vertrouwen vind ik. Er zitten best pittige (lees HETE ) opdrachten bij.

We hebben nu het spel ultiem verlangen klaarliggen . Vanavond voor het eerst uitproberen. Ik ben heel benieuwd!
pi_71635029
Ultiem verlangen lijkt mij op zich wel een leuke. Ben benieuwd naar de ervaringen!
Do your worst, for I will do mine..
pi_71721860
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef EdmondDantes het volgende:
Ultiem verlangen lijkt mij op zich wel een leuke. Ben benieuwd naar de ervaringen!
geweldig spel.. serieus waar.. je moet het ook wel beide willen spelen.. dat maakt het leuk.. echt een 100% aanrader!
pi_71739165
In 1 woord GEWELDIG!!!!!! We hebben het spel nu 2 keer gedaan. Wel een hoop humor...
Het spel bouwt het langzaam op. Eerst tedere opdrachten bv. op een zo sensueel mogelijke manier een drankje uit de hand van je partner drinken. Daarna intieme opdrachten bijv. min. 180 sec (zitten zandlopers bij, keukenwekker werkt beter) bij de partner (man ) zijn eikel met korte likjes bewerken, vurige opdrachten bijv. min 180 sec een afgebeeld standje nadoen . Tussendoor heb je ook de vakjes met massages, moeilijke en makkelijke vragen over dingen gerelateerd aan erotiek en sex en de intieme vragen.
Oja, degene die wint mag zijn ultieme wens uitvoeren. n

Wat bestwel lastig is dat je het hele spel niet klaar mag komen. Voor de man lijkt me dat logisch... voor de vrouw hebben wij het maar aangepast!

Ik vind het een toppertje van een spel. De tweede keer dat we het speelde hebben we de tedere vragen maar overgeslagen. We hebben het eind niet eens gehaald. Bij standje nadoen hadden we beiden zoiets van : fuck it! we gaan gewoon door!

Dus heren... willen jullie veel gepijpt en afgelikt worden en damelief veel bestasten, bevoelen (zowel van binnen als van buiten ) en dames worden absoluut niet in de minderheid gesteld het is een geweldig lekker voorspel!!!!! KOPEN!!!!
pi_71772989
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:02 schreef Desirade het volgende:
In 1 woord GEWELDIG!!!!!! We hebben het spel nu 2 keer gedaan. Wel een hoop humor...
Het spel bouwt het langzaam op. Eerst tedere opdrachten bv. op een zo sensueel mogelijke manier een drankje uit de hand van je partner drinken. Daarna intieme opdrachten bijv. min. 180 sec (zitten zandlopers bij, keukenwekker werkt beter) bij de partner (man ) zijn eikel met korte likjes bewerken, vurige opdrachten bijv. min 180 sec een afgebeeld standje nadoen . Tussendoor heb je ook de vakjes met massages, moeilijke en makkelijke vragen over dingen gerelateerd aan erotiek en sex en de intieme vragen.
Oja, degene die wint mag zijn ultieme wens uitvoeren. n

Wat bestwel lastig is dat je het hele spel niet klaar mag komen. Voor de man lijkt me dat logisch... voor de vrouw hebben wij het maar aangepast!

Ik vind het een toppertje van een spel. De tweede keer dat we het speelde hebben we de tedere vragen maar overgeslagen. We hebben het eind niet eens gehaald. Bij standje nadoen hadden we beiden zoiets van : fuck it! we gaan gewoon door!

Dus heren... willen jullie veel gepijpt en afgelikt worden en damelief veel bestasten, bevoelen (zowel van binnen als van buiten ) en dames worden absoluut niet in de minderheid gesteld het is een geweldig lekker voorspel!!!!! KOPEN!!!!
Thnx voor je reactie.. ik kan het niet beter verwoorden.. M'n vriendin en ik hebben vanaf de 2de keer ook de tedere vragen mooi in de doos laten zitten haha..

Ervaringen ook van de andere spellen? Ben erg benieuwd naar!!
pi_71829317
Met de andere spellen heb ik nog geen ervaring. Ik heb wel Toss als volgende in de kast liggen. Maar dat zal de komende dagen er wel niet van komen. Ik heb sinds maandag 2 tepelpiercingen en hij mag daar niet bij in de buurt komen. Tevens is het nog een beetje opletten ermee . Gelukkig verder geen last ermee. Ook hebben we het vrij druk met ons werk. Maar zodra we het uit hebben geprobeerd geef ik zeker een gil.

Misschien geen echt spel, maar ook wel leuk. Een Samsonitekoffertje met cijferslot kopen en daar hele stoute speeltjes in verzamelen. Altijd leuk en altijd handig. (Het cijferslot is handig voor die kleine potjes met veels te grote oren)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:20:15 #21
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_71845004
TerugVindPostvoordekoudeherfstavonden....
pi_71861086
ik krijg die post niet tevoorschijn...
pi_71997380
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef Desirade het volgende:

Met de andere spellen heb ik nog geen ervaring. Ik heb wel Toss als volgende in de kast liggen. Maar dat zal de komende dagen er wel niet van komen. Ik heb sinds maandag 2 tepelpiercingen en hij mag daar niet bij in de buurt komen. Tevens is het nog een beetje opletten ermee . Gelukkig verder geen last ermee. Ook hebben we het vrij druk met ons werk. Maar zodra we het uit hebben geprobeerd geef ik zeker een gil.

Misschien geen echt spel, maar ook wel leuk. Een Samsonitekoffertje met cijferslot kopen en daar hele stoute speeltjes in verzamelen. Altijd leuk en altijd handig. (Het cijferslot is handig voor die kleine potjes met veels te grote oren)
hahaha.. we horen vast van je
pi_72418696
Ja, sorry heeft allemaal lang geduurd.... Toss is leuk als je met een ander stel bent. We zijn eigenlijk niet verder gekomen als de beschrijving... Die had ik dus beter van te voren kunnen lezen lees-voordat ik het kocht- Daar staat het ook in.( Met opdrachten als raadt de cupmaat van de vrouw links naast je ben je snel uitgetoeterd... Hij koopt altijd voor mij mijn lingerie... ) En wij hebben in ons vriendenkringetje nu niet echt de personen om het daar eens gezellig mee te gaan spelen... Alleen het idee al!!!!

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het spel ultiem verlangen wel heel erg verslavend is. Wat wel jammer is dat als je het vaker speelt al heel snel tegen elkaar zegt : Fuck it ga nou maar door, morgen spelen we wel verder... En tja dan kom je maar aan 3 keer gooien per spel. Is wel lekker hoor ;-0, maar wordt wel voorspelbaar.

Ik heb nog het kinky heart liggen... We hebben het op het moment wel heel erg druk, dus of we daar aan toe gaan komen de komende dagen...ik hoop het!

Tot zover de spelletjes update!
pi_72418774
Waarom zijn die dingen zo duur?

Pijpen bij het station kost 25 euro, zo'n spel speel je echt niet vaker dan twee keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')