abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3842098
Ik zit even de herhaling van de herhaling van de herhaling van de TMF Awards te kijken en nou was net het optreden van Di-rect. Ze zijn met z'n vieren maar er komen er altijd maar drie in beeld, die zanger, de drummer en die gast met die piekharen, maar die kerel met het petje komt noooooit in beeld. Waarom niet? Is hij verlegen, of cameraschuw? Waarom gaat hij dan wel voor een vol Ahoy staan? Is hij te lelijk? Wie weet het?

[Dit bericht is gewijzigd door Sjappie op 15-04-2002 17:43]

pi_3842114
quote:
Op maandag 15 april 2002 17:42 schreef Sjappie het volgende:
Ik zit net even de herhaling van de herhaling van de herhaling van de TMF Awards te kijken en nou was net het optreden van Di-rect. Ze zijn met z'n vieren maar er komen er altijd maar drie in beeld, die zanger, de drummer en die gast met die piekharen, maar die kerel met het petje komt noooooit in beeld. Waarom niet? Is hij verlegen, of cameraschuw? Waarom gaat hij dan wel voor een vol Ahoy staan? Is hij te lelijk? Wie weet het?
dat viel mij ook al op, maar bij andere optredens op tv valt hij ook nooit op. Ik dacht eerst dan ook dat ze maar met z'n 3en waren
  maandag 15 april 2002 @ 17:44:21 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3842120
Dat viel mij ook al op ja, die zie je echt nauwelijks.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 15 april 2002 @ 17:46:16 #4
24054 search64
Avec le grande
pi_3842134
Hallo, hij zit in Di-rect! Dan wíl je niet herkend worden!
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_3842151
quote:
Op maandag 15 april 2002 17:46 schreef search64 het volgende:
rofl.....
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_3842157
quote:
Op maandag 15 april 2002 17:46 schreef search64 het volgende:
Exact
pi_3842169
quote:
Op maandag 15 april 2002 17:48 schreef bluppie het volgende:

[..]

Exact

das niet waar anders was hij/zij (zelfs dat kan je niet zien) allang gestopt
pi_3842232
quote:
Ik zit even de herhaling van de herhaling van de herhaling van de TMF Awards te kijken en nou was net het optreden van Di-rect. Ze zijn met z'n vieren maar er komen er altijd maar drie in beeld, die zanger, de drummer en die gast met die piekharen, maar die kerel met het petje komt noooooit in beeld. Waarom niet? Is hij verlegen, of cameraschuw? Waarom gaat hij dan wel voor een vol Ahoy staan? Is hij te lelijk? Wie weet het?
Misschien had hij een enorme puist op ze neus ofzo...
  maandag 15 april 2002 @ 18:01:48 #9
24054 search64
Avec le grande
pi_3842305
quote:
Op maandag 15 april 2002 17:49 schreef Yinyang het volgende:

[..]

das niet waar anders was hij/zij (zelfs dat kan je niet zien) allang gestopt

D'r blijven ITO's die serieus reageren op een grapje, sjonge jonge. HAP HAP!
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_3842323
quote:
Op maandag 15 april 2002 17:54 schreef BobRooney het volgende:
Misschien had hij een enorme puist op ze neus ofzo...
Dat zal 't zijn, en dat is natuurlijk slecht voor de plaatverkoop want dan kopen de tienermeisjes het niet meer.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_3842412
quote:
Op maandag 15 april 2002 18:03 schreef Zander het volgende:

[..]

Dat zal 't zijn, en dat is natuurlijk slecht voor de plaatverkoop want dan kopen de tienermeisjes het niet meer.

hmm, maar hij is nooit in beeld, altijd puisten en de band dan toch een platencontract?!

Maar goed, even serieus: het kan toch niet zo zijn dat hij te lelijk is, ik bedoel, dan zou het halve TMF festijn niet doorgaan vanwege lelijkheid. Als een band optreedt, dan komen toch alle vier de leden in beeld. Ja, soms de zanger wat meer, maar in ieder geval niet zoals nu: alleen maar als hij per ongeluk door het beeld heenloopt.

pi_3842490
Een andere optie: misschien komt 'ie nooit in beeld zodat hij gemakkelijk te vervangen is: "grote mond, eigen artistieke inbreng of meer poen willen hebben? Dan vervangen we je toch, niemand die het verschil merkt. Voor jou tien anderen."
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 15 april 2002 @ 18:17:55 #13
23530 emst
gloeiendegloeiende!
pi_3842492
de zanger kwam in beeld, omdat 'ie zong

die andere dwaas met dat rare kapsel kwam in beeld, omdat het een dwaas is en zeer populair bij meisjes die graag alternatief willen zijn en dus maar met veel te grote spijkerbroeken gaan rondlopen..

de drummer was in beeld, omdat ook homo's direct leuk moeten gaan vinden..

die met dat petjes was niet in beeld, omdat zijn functie beperkt blijft bij het spelen van de basgitaar. En hij draagt een petje en het is bewezen dat volwassen mensen met petjes cameraschuw zijn..

[b]ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert..ik ken een zinnetje dat irriteert[/b]
  maandag 15 april 2002 @ 18:19:03 #14
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3842507
Ik geloof dat die gast wat verlegen is...
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  woensdag 1 mei 2002 @ 00:25:00 #15
16714 CuPiDo
Fuck Authority
pi_4019217
Dit is egt gelul... luister dan naar se... se SIJN nou eenmaal goet.. helaas voor jullie
  woensdag 1 mei 2002 @ 00:39:55 #16
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_4019373
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 00:25 schreef CuPiDo het volgende:
Dit is egt gelul... luister dan naar se... se SIJN nou eenmaal goet.. helaas voor jullie
Zo, wijsheden vers uit de 16de eeuw.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_4021027
Ze kunnen hun naam beter in Drie-rect gaan veranderen, zodat die vierde gast alleen achter de schermen mag bassen.
Take no prisoners... take no shit!
  woensdag 1 mei 2002 @ 10:17:20 #18
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_4021308
Gisteren was hij met een interview wel in beeld (op MTV, voor of na hun optreden op Museumplein)

En hij mocht nog praten ook

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_4023812
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 00:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Zo, wijsheden vers uit de 16de eeuw.

Voor meer wijsheden: Go.to/
http://www.cu2.nl/sk8boardstertje

Volgens mij is hij te normaal, en jah dat mag niet tegenwoordig in het Springer-tijdperk.

pi_4024342
Je ziet het vaker dat bassisten vaak wat stilletjes zijn en op de achtergrond blijven, ook omdat er naast de enorme ego's van de zanger en gitarist vaak nauwelijks meer ruimte op het podium is. En niet elke muzikant is camerageil, zolang ze hun partij maar goed spelen hoeft dat ook niet echt voor een bassist.
Unox, the worst operating system.
  woensdag 1 mei 2002 @ 14:03:43 #21
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4024447
quote:
maar die kerel met het petje komt noooooit in beeld. Waarom niet? Is hij verlegen, of cameraschuw?
Ik heb hem eergister nog geinterrrvieuwd
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  FOK!fossiel woensdag 1 mei 2002 @ 14:19:34 #22
1455 Keroppi
kool kikker
pi_4024718
Nou hij is dus de 'minst leuke' van 't stel. Dat betekend dat hij minder fanmail krijgt van alle 16-jarige meisjes. Dus waarom zouden ze hem in beeld brengen? Ahoy gaat er niet harder om gillen als ze hem op het videoscherm zien...
Chick on a mission
pi_4024800
Maakt het uit, "Inside my head" van Di-rect is echt een super vette plaat
  woensdag 1 mei 2002 @ 15:51:29 #24
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4026197
mmmm mijn favo is just the way i do....

maar het bandje heeft een te hoof hitkrant gehalte vind ik

woensdag 1 mei 2002 @ 15:53:15 #25
14790 EvilFaith
zie signature
pi_4026236
Hij is gewoon de lelijkst en heeft ver weg de minste uitstraling, en daar vallen tmf-doosjes niet op, dus vandaar..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')