[Dit bericht is gewijzigd door Sjappie op 15-04-2002 17:43]
quote:dat viel mij ook al op, maar bij andere optredens op tv valt hij ook nooit op. Ik dacht eerst dan ook dat ze maar met z'n 3en waren
Op maandag 15 april 2002 17:42 schreef Sjappie het volgende:
Ik zit net even de herhaling van de herhaling van de herhaling van de TMF Awards te kijken en nou was net het optreden van Di-rect. Ze zijn met z'n vieren maar er komen er altijd maar drie in beeld, die zanger, de drummer en die gast met die piekharen, maar die kerel met het petje komt noooooit in beeld. Waarom niet? Is hij verlegen, of cameraschuw? Waarom gaat hij dan wel voor een vol Ahoy staan? Is hij te lelijk? Wie weet het?
quote:rofl.....
Op maandag 15 april 2002 17:46 schreef search64 het volgende:
Hallo, hij zit in Di-rect! Dan wíl je niet herkend worden!
quote:Exact
Op maandag 15 april 2002 17:46 schreef search64 het volgende:
Hallo, hij zit in Di-rect! Dan wíl je niet herkend worden!
quote:das niet waar anders was hij/zij (zelfs dat kan je niet zien) allang gestopt
Op maandag 15 april 2002 17:48 schreef bluppie het volgende:[..]
Exact
quote:Misschien had hij een enorme puist op ze neus ofzo...
Ik zit even de herhaling van de herhaling van de herhaling van de TMF Awards te kijken en nou was net het optreden van Di-rect. Ze zijn met z'n vieren maar er komen er altijd maar drie in beeld, die zanger, de drummer en die gast met die piekharen, maar die kerel met het petje komt noooooit in beeld. Waarom niet? Is hij verlegen, of cameraschuw? Waarom gaat hij dan wel voor een vol Ahoy staan? Is hij te lelijk? Wie weet het?
quote:D'r blijven ITO's die serieus reageren op een grapje, sjonge jonge. HAP HAP!
Op maandag 15 april 2002 17:49 schreef Yinyang het volgende:[..]
das niet waar anders was hij/zij (zelfs dat kan je niet zien) allang gestopt
quote:Dat zal 't zijn, en dat is natuurlijk slecht voor de plaatverkoop want dan kopen de tienermeisjes het niet meer.
Op maandag 15 april 2002 17:54 schreef BobRooney het volgende:
Misschien had hij een enorme puist op ze neus ofzo...
quote:hmm, maar hij is nooit in beeld, altijd puisten en de band dan toch een platencontract?!
Op maandag 15 april 2002 18:03 schreef Zander het volgende:[..]
Dat zal 't zijn, en dat is natuurlijk slecht voor de plaatverkoop want dan kopen de tienermeisjes het niet meer.
Maar goed, even serieus: het kan toch niet zo zijn dat hij te lelijk is, ik bedoel, dan zou het halve TMF festijn niet doorgaan vanwege lelijkheid. Als een band optreedt, dan komen toch alle vier de leden in beeld. Ja, soms de zanger wat meer, maar in ieder geval niet zoals nu: alleen maar als hij per ongeluk door het beeld heenloopt.
die andere dwaas met dat rare kapsel kwam in beeld, omdat het een dwaas is en zeer populair bij meisjes die graag alternatief willen zijn en dus maar met veel te grote spijkerbroeken gaan rondlopen..
de drummer was in beeld, omdat ook homo's direct leuk moeten gaan vinden..
die met dat petjes was niet in beeld, omdat zijn functie beperkt blijft bij het spelen van de basgitaar. En hij draagt een petje en het is bewezen dat volwassen mensen met petjes cameraschuw zijn..
quote:Zo, wijsheden vers uit de 16de eeuw.
Op woensdag 01 mei 2002 00:25 schreef CuPiDo het volgende:
Dit is egt gelul... luister dan naar se... se SIJN nou eenmaal goet.. helaas voor jullie
En hij mocht nog praten ook
quote:Voor meer wijsheden: Go.to/
Op woensdag 01 mei 2002 00:39 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zo, wijsheden vers uit de 16de eeuw.
Volgens mij is hij te normaal, en jah dat mag niet tegenwoordig in het Springer-tijdperk.
quote:Ik heb hem eergister nog geinterrrvieuwd
maar die kerel met het petje komt noooooit in beeld. Waarom niet? Is hij verlegen, of cameraschuw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |