denk eerder dat het zon 3 in 1 bezoekje is van beiden ... meneer zal wel wat te bespreken hebben met Patries qua de echtscheiding.. Mickey kan dan even langs mamsiepamsie( jaha.. die is er ook nog ) en Chrisje pakt tie dan ook nog maar even mee met een etentje ....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Ole het volgende:
Ach gut, nu zit Micky in de joe es of ee, en Eddem in de joe kee.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:47 schreef Manono het volgende:
eddem is een slappe zak die niet met zijn home issues dealt - nooit met zo'n man in zee gaan
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:45 schreef Vivi het volgende:
adamcurry@chrissiecurry And I'm looking forward to it!!
about 8 hours ago from TTYtter in reply to chrissiecurry
chrissiecurrybad heartburn and not a rennie in sight in my cupboard oww
about 7 hours ago from web
Micky moest afgelopen weekend toch ook in 020 zijn voor dat Supperclub-Yoga-Special-Guest-optreden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:47 schreef snetje het volgende:
[..]
denk eerder dat het zon 3 in 1 bezoekje is van beiden ... meneer zal wel wat te bespreken hebben met Patries qua de echtscheiding.. Mickey kan dan even langs mamsiepamsie( jaha.. die is er ook nog ) en Chrisje pakt tie dan ook nog maar even mee met een etentje ....
de rek en strek bij yoga by night .... 4 in 1 bezoekje dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Micky moest afgelopen weekend toch ook in 020 zijn voor dat Supperclub-Yoga-Special-Guest-optreden?
Is ze daar nog geweest of weet niemand dat?
mooi zo!! leeg plukken die kwallebalquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:28 schreef Eef999 het volgende:
Maar in vakblad Story verteld de hartsvriendin van Patries, Loes van Katwijk;
"Ik vind het verstandig dat Patricia pas wil gaan scheiden als Adam zijn bedrijf heeft verkocht. Ze heeft er recht op. Haar hele leven stond in het teken van Adam en Christina."![]()
Is dit die ex?Lijkt Adam wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:53 schreef Eef999 het volgende:
Dit verhaal staat er ook nog in, maar geen nieuws.
Ik scan de foto toch maar ff omdat M hier zo lekker fris uit haar ogen kijkt![]()
[ afbeelding ]
Ja, en een zak chips en een handje zuurtjes weggekaand tijdens het lezen. En nu is mijn mond gevoelig (goh). Ik hoef meteen geen hotdog meerquote:
WASTEDquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:53 schreef Eef999 het volgende:
Dit verhaal staat er ook nog in, maar geen nieuws.
Ik scan de foto toch maar ff omdat M hier zo lekker fris uit haar ogen kijkt![]()
[ afbeelding ]
Hotdog? Neem een gehaktbal!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, en een zak chips en een handje zuurtjes weggekaand tijdens het lezen. En nu is mijn mond gevoelig (goh). Ik hoef meteen geen hotdog meer
Dat zal best.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal best.
Of die hangt daar nog steeds in een vogelnestje (of is dat geen yoga houding?) sinds vorige week
Lekker hutjemutje yogaën geblazen daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |