En de geruchtenmachine gaat vrolijk verder.
quote:
Vriend: 'Ik ben vader van Michaels jongste zoon'
(30-6-2009) Een vriend van wijlen Michael Jackson beweert dat hij de biologische vader is van de zeven jaar oude Prince Michael II, bijgenaamd Blanket. Al Malnik, een restauranteigenaar met vermeende links naar de mafia, wil nu betrokken worden bij de opvoeding van het kind. De voogdij over de kinderen is voorlopig echter toegekend aan Michaels moeder Katherine, maar volgens zijn testament zou Michael hebben verkozen dat zijn drie kinderen worden opgevoed door zijn zus Janet.
Al Malnik stelt dat hij tevens Michael van de financiele ondergang heeft gered en dat de zanger hem beloofd had hem op te nemen in zijn testament. "Ik was een vaderfiguur voor Michael en ik wil dat ook zijn voor de zoon die rechtmatig de mijne is. Michael vroeg me of ik peetvader en vader wilde worden van Blanket in het geval hem iets zou overkomen". De moeder van Blanket is onbekend.
Debbie Rowe is de moeder van Jacksons twee oudste kinderen, Prince (12) en Paris (11). Die onthulde dat ze via kunstmatige inseminatie zwanger werd, maar dat het sperma niet dat van Michael was. Recent opgedoken foto's tonen fysieke gelijkenissen tussen Paris en Malniks eigen dochter bij zijn vrouw Nancy. Dat voedt de speculatie dat Malnik ook de vader is van Jacksons oudste kinderen.
Een woordvoerder van de familie Jackson noemt de beweringen van Malnik "belachelijk". Malnik zou Jackson 70 miljoen dollar hebben geleend toen hij in de nasleep van zijn pedofilieprocessen op droog zaad zat.
Bron: ZijOnLine.
Droog zaad.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'