Dat zei ik gisteren ook al n.a.v. zijn gebrabbel bij BET.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:20 schreef Shitney het volgende:
Die vader lijkt wel hartstikke dement. Of knettergek.
En niet te vergeten onze NL producer Giorgio Tuinfort die heel wat muziek op de plank heeft liggen van MJ, voor zijn nieuwe album!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:
hij schijnt een paar honderd unreleased nummers te hebben klaarliggen, opgenomen en wel, als verzekering voor zijn kinderen. En het is bekend dat hij voor elk album veel te veel nummers opnam. Zullen wel demoversies zijn, die waren allemaal vrij ver uitgewerkt over het algemeen (op youtube staan wel wat van die demos). Ik denk dat die alleen afgeproduceerd zullen moeten worden, maar dat hij de zanglijnen sowieso wel ingezongen heeft.
Slim van hem, in het licht van zijn financiële misere.
Ohw, Greys er staan zoveel berichten in de krant dat ik niet meer weet of ze ook in het topic staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Dat bericht is volgens mij al van gisteren, Haaibaaike
Het zou ook wel een beetje raar zijn als MJ zou willen dat zijn vader voor de kinderen zou zorgen terwijl hij het zelf zo moeilijk heeft gehad bij zijn vader.quote:Maar wat me steeds opvalt is dat de moeder de voogdij krijgt en nu ook beheer over de bezittingen. Geen woord over die vader, anders zouden ze wel 'de ouders krijgen tijdelijke voogdij' staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |