abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 09:32:32 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_70505452
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:20 schreef Shitney het volgende:
Die vader lijkt wel hartstikke dement. Of knettergek.
Dat zei ik gisteren ook al n.a.v. zijn gebrabbel bij BET.

Edit: Het bewuste YT'je is inmiddels verwijderd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:45:29 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70505757
Bezittingen Michael Jackson voorlopig naar moeder

LOS ANGELES - De moeder van Michael Jackson is maandag (lokale tijd) door de rechter aangewezen als tijdelijk beheerster van de bezittingen van het overleden popicoon. De 79-jarige Katherine Jackson is voorlopig verantwoordelijk voor onder meer de ranch Neverland en de rechten op muziek van The Beatles.

Eerder werd al bekend dat Katherine Jackson voorlopig de voogdij krijgt over Prince (12), Paris (11) en Blankett (7), de kinderen van haar zoon. Het is nog onduidelijk of Michael Jackson een testament achter heeft gelaten.

Bron:Telegraaf.

Ik weet niet of het waar is
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juni 2009 @ 09:52:12 #163
163650 Greys
pi_70505917
Het zal wel waar zijn, want het was ook op het journaal vanmorgen

Maar wat me steeds opvalt is dat de moeder de voogdij krijgt en nu ook beheer over de bezittingen. Geen woord over die vader, anders zouden ze wel 'de ouders krijgen tijdelijke voogdij' staan.

Hoe kan het nou nog steeds onduidelijk zijn of MJ een testament heeft achtergelaten? Het lijkt me dat een advocaat/notaris dat wel weet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:18:25 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70506612
Volgens dat ik gelezen hebt heeft zijn advocaat de testament en moet dat nog geopend worden..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juni 2009 @ 10:22:18 #165
163650 Greys
pi_70506705
Misschien handig als ze daar een beetje mee gaan opschieten dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70506773
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Shitney het volgende:

hij schijnt een paar honderd unreleased nummers te hebben klaarliggen, opgenomen en wel, als verzekering voor zijn kinderen. En het is bekend dat hij voor elk album veel te veel nummers opnam. Zullen wel demoversies zijn, die waren allemaal vrij ver uitgewerkt over het algemeen (op youtube staan wel wat van die demos). Ik denk dat die alleen afgeproduceerd zullen moeten worden, maar dat hij de zanglijnen sowieso wel ingezongen heeft.

Slim van hem, in het licht van zijn financiële misere.
En niet te vergeten onze NL producer Giorgio Tuinfort die heel wat muziek op de plank heeft liggen van MJ, voor zijn nieuwe album!

bron
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:24:41 #167
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70506776
Testament Michael Jackson gevonden'Moeder Michael Jackson krijgt tijdelijke voogdij kinderen'
AMSTERDAM - Michael Jacksons moeder Katherine heeft een voogdijverzoek ingediend. Ook is zijn testament opgedoken.
Michaels familie heeft het testament nog niet ingezien. Het is nu in handen van zijn advocaat John Branca. Hij is ook degene die hem jaren geleden adviseerde om de catalogus van de Beatles te kopen. In 2006 werd de samenwerking beëindigd, maar drie weken geleden werd John opnieuw aangesteld door Michael. Branca zegt niet te weten hoeveel versies van het testament bestaan, maar denkt dat de door hem gevonden versie de allerlaatst opgestelde is.

Michaels moeder Katherine heeft inmiddels een
voogdijverzoek ingediend bij de rechtbank. Daarin staat dat Debbie Rowe, de biologische moeder van de twee oudste kinderen, geen relatie heeft met de kinderen en dat Katherine dus de voogdij moet krijgen. "De minderjarige kinderen verblijven nu bij hun oma. Ze hebben een goede relatie en voelen zich prettig bij haar."

Volgens de papieren is het onduidelijk of Debbie akkoord gaat met die voogdijregeling. Komende maandag wordt bekeken wie de uiteindelijke voogdij krijgt, tot die tijd vallen ze onder de zorg van Katherine, meldt TMZ.com.

Bron:Telegraaf.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juni 2009 @ 10:39:58 #168
163650 Greys
pi_70507211
Dat bericht is volgens mij al van gisteren, Haaibaaike
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:48:55 #169
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70507503
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Dat bericht is volgens mij al van gisteren, Haaibaaike
Ohw, Greys er staan zoveel berichten in de krant dat ik niet meer weet of ze ook in het topic staan. Sorrie..
pi_70507520
quote:
Maar wat me steeds opvalt is dat de moeder de voogdij krijgt en nu ook beheer over de bezittingen. Geen woord over die vader, anders zouden ze wel 'de ouders krijgen tijdelijke voogdij' staan.

Het zou ook wel een beetje raar zijn als MJ zou willen dat zijn vader voor de kinderen zou zorgen terwijl hij het zelf zo moeilijk heeft gehad bij zijn vader.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')