Dank je wellllquote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza deelt ijsjes uit... eentje voor me zelluf...Eentje voor Brennel
ik hou je niet tegen!quote:
graag gedaanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
En bedankt voor die Ghostbusters opmerking, nu zit weer dat 'nadadadadadada-tadadadadatata' riedeltje in mij hoofd
Overigens gejat van Huey Lewis and the News
Gelukkig maarquote:
ik heb als kind dubbel gelegen in de bios toen die destijds uitkwam, heerlijke filmquote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
graag gedaande film ziet er nu al best wel goed opgelapt uit voor Blu-ray kwaliteit
fan van de Four Seasons toevallig?quote:
je mag een gegeven paard nooit in de bek kijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doe maar een ijsje alleen als het de echte perenijsjes zijn
Eh, neuh, geloof het niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
fan van de Four Seasons toevallig?
eet smakelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, neuh, geloof het niet.
Ik heb hier nog lekkere koekjes staan...
Ik ben er nog steeds niet aan begonnenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eet smakelijk![]()
de ijsjes zijn op...de laatste twee heb ik ook zelf maar opgegeten
Volgens mij is de vrachtwagen met de nieuwe single op weg naar Nederland gecrasht ofzo. Niet dat die single wel de moeite van het aanhoren waard is, maar goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:54 schreef cosmick het volgende:
SC!
Ja, gewoon blijven draaien. Ook al zijn er inmiddels 10 singles achteraan gekomen, OP de playlist met die meuk!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die mini cornetto's zijn anders ook niet verkeerd.
[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |