Dan moeten die mannen maar in hogere auto's dan ik gaan rijdenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat dan allemaal verloren achter de onderkant van het portier. Hoe zonde...
Ik ben geen ouwelul, die allergie voor civics komt dus mooi uitquote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is echt een ouwelullenbak, mijn vorige was een Civic, Amerikaans model, 1.6i, prima wagen, 10 jaar oud voor 2750 gekocht.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dan moet je een duik komen nemen
Dit kan natuurlijk ook Pien zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was door de vorige dertien posts over haar ook al duidelijk dat je haar hebt ontmoet hoor.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moeten die mannen maar in hogere auto's dan ik gaan rijden
[..]
Ik ben geen ouwelul, die allergie voor civics komt dus mooi uit
Laat die jongen verliefd zijn manquote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was door de vorige dertien posts over haar ook al duidelijk dat je haar hebt ontmoet hoor.
Fiat Multipla rijden om jouw decolleté te zien? Ik heb er een hoop voor over, maar dat niet...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan moeten die mannen maar in hogere auto's dan ik gaan rijden
Zij is toch van de vrouwenliefde?quote:
neuhquote:
hulp nodig??quote:
had je interesse om te komen helpen dan?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
had je interesse om te komen helpen dan?
Ik heb er ook één gehadquote:
quote:
Ik twee, en beide aan gort gereden tegen een auto aanquote:
quote:
Belsquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik twee, en beide aan gort gereden tegen een auto aan
Er zijn vast ook andere auto's die hoger zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fiat Multipla rijden om jouw decolleté te zien? Ik heb er een hoop voor over, maar dat niet...
ookquote:
Nee, een scooterquote:
Oei! Nee, dat heb ik dan weer niet gedaan. Ik heb er ook superrr weinig mee gereden trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik twee, en beide aan gort gereden tegen een auto aan
Ik had er niets mee gedaan qua opvoeren ofzoquote:
ohw das ook zonde danquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oei! Nee, dat heb ik dan weer niet gedaan. Ik heb er ook superrr weinig mee gereden trouwens
Daarna is hij naar mijn nichtje gegaan en die had binnen twee weken al een ongelukje gehad
Carooltjequote:
Netjes gedaan! Die van mij waren echt total loss toen ik er klaar mee wasquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, een scooter
[..]
Oei! Nee, dat heb ik dan weer niet gedaan. Ik heb er ook superrr weinig mee gereden trouwens
Daarna is hij naar mijn nichtje gegaan en die had binnen twee weken al een ongelukje gehad
Ja, dat vond ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das ook zonde danhad je nichtje niks ernstigs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |