Wat een FUCKING ondankbaarheid van die lijers! Dat ze allemaal het hartfalen krijgenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Desunoto het volgende:
Smooth criminals, eh?
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een FUCKING ondankbaarheid van die lijers! Dat ze allemaal het hartfalen krijgen
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een FUCKING ondankbaarheid van die lijers! Dat ze allemaal het hartfalen krijgen
Bellen? Bij de ING kun je dat gewoon via internet bankieren doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:55 schreef Billy_Talent het volgende:
bel je bank, storneren, rekeningnummer blokkeren
opgelost slotje
Als de site het doet wel idd.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Bellen? Bij de ING kun je dat gewoon via internet bankieren doen.
rekeningnummer blokkeren nietquote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Bellen? Bij de ING kun je dat gewoon via internet bankieren doen.
Ik weet ook wel wat storneren is en dat ga ik ook laten doen als ze het niet terug overmaken (kan tot 30 dagen na de transactie). Maar het gaat om het idee. Zo ga je toch niet met donateurs om die 4 jaar lang elke maand betaald hebben?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef GauloisesB. het volgende:
Zie hierboven: storneren.
Telefoontje naar je bank volstaat, zonder opgaaf van reden kun je een automatische incasso/machtiging terug laten halen
Ze kunnen inderdaad beter een melding geven zoals: "In de nacht van zaterdag op zondag, tussen 2:00 uur en 8:00 uur, is de mijn ING bereikbaar."quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |