Dat doet Lange Frans al.quote:
Oh die lui mogen meteen een kogel krijgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is die ene organisatie met eerst Natasja Froger en nu met Maurice de Hond.
Die was bagger en zou je topic alleen maar om zeep helpen en is dus terecht weggehaald.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
hey waar is mijn subklacht gebleven?
He gelukkig een beetje steun.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:18 schreef remlof het volgende:
Ga nooit met de NEM in zee, ik heb daar hele slechte verhalen over gehoord. Het einde van het verhaal is dat je via hen gewoon meer betaald dan via Nuon, Essent of welke andere normale provider je ook hebt.
TS heeft goed gehandeld dus.
Als je je adres geeft dan stuur ik ze de volgende keer wel bij jou langsquote:
wat heeft dit te maken ??quote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Als u een sterretje ziet, belt u dan Carglass. Wij komen direct naar u toe.
Bent u verzekerd tegen ruitschade? Dan hoeft u niets te betalen, de verzekering betaalt dan het bedrag.
Tot ziens.
Ongelooflijk dat dit in Nederland kan.
Palates sorteren, stervende hoeren ***** kachel. Dan krijg van mij nog wat te heuren.
Wat heb jij daar? Aardappeltjes, spruitjes en...... SLAVINK
Volgens mij post hij gewoon de laatste 5 smsjes die hij stuurde ofzoquote:
Beetje last van de zonnesteekweken?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Als u een sterretje ziet, belt u dan Carglass. Wij komen direct naar u toe.
Bent u verzekerd tegen ruitschade? Dan hoeft u niets te betalen, de verzekering betaalt dan het bedrag.
Tot ziens.
Ongelooflijk dat dit in Nederland kan.
Palates sorteren, stervende hoeren ***** kachel. Dan krijg van mij nog wat te heuren.
Wat heb jij daar? Aardappeltjes, spruitjes en...... SLAVINK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |