Je bonusklachtquote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!En btw wat boeit het dat ik scholier ben?
Ik ben heul geen neger.quote:
Ooh ja natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bonusklachtEn het boeit wat omdat alleen WO cool is op Fok!, dat zou je toch moeten weten
De pitjes in een watermeloen eet je gewoon mee op.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef mazaru het volgende:
Pitjes in watermeloen zijn irritant.
Maar de pit in de kers is niet irritant. Je weet dat er een pit in zit. 1 keer spugen en hij is weg.
Bij die watermeloen blijf je spugen en je weet nooit of het wel het laatste pitje is dat je uitspuugt.
WTF?!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De pitjes in een watermeloen eet je gewoon mee op.
Een matrix waarin de verhouding lekker/minder lekker, en makkelijk, en moeilijk fruit wordt weergegevenquote:
SERIEUS?! WAAR KAN JE DIE KOPEN?! EN HOEVEEL KOSTEN DIE?! EN HEBBEN DIE PRECIES DEZELFDE SMAAK ALS ''NORMALE'' WATERMELOENEN?!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:19 schreef IkBenOzan het volgende:
Je hebt ook watermeloenen zonder pitten
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind die pitjes op aardbeien altijd zo irritantDan ben je steeds 5 minuten per aardbei bezig om al die pitjes eruit te peuteren
Ik keek gewoon 5 minuten lachend naar dat plaatjequote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik keek gewoon 5 minuten lachend naar dat plaatje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |