Een training valt altijd tegen. En oefenpotjes kunnen me ook al niet zo boeien, eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een beetje jammer trouwens, ga ik eindelijk een keer kijken, gaan ze godver alleen maar kut rondjes lopen.
-edit-quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een training valt altijd tegen. En oefenpotjes kunnen me ook al niet zo boeien, eigenlijk.
Ik weet nu al dat ik bij de eerste pot tegen Groningen letterlijk sta te stuiteren van opwinding, éindelijk weer een potje om het echie! En nou winnen, godver!
De vrije trappen van Aissati op de training, daar kan ik nog wel van genieten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een training valt altijd tegen. En oefenpotjes kunnen me ook al niet zo boeien, eigenlijk.
Ik weet nu al dat ik bij de eerste pot tegen Groningen letterlijk sta te stuiteren van opwinding, éindelijk weer een potje om het echie! En nou winnen, godver!
Sno goed gaan vinden omdat er geen aankopen zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Mooi tochIk heb niks tegen Sno opzich, als hij zich uit de naad werkt is dat juist goed. Als hij nog van waarde blijkt te kunnen zijn voor Ajax juich ik dat ook toe. Het is niet zo omdat het Sno is dat hij maar moet oprotten
Hoe komt hij anders bij Celtic terecht? Hij moet toch wel iets kunnen.
Je UIquote:
Leuke speler , of 'ie het waard is weet ik niet , maar op de plek waar Elia speelt ligt de prioriteit voor een versterking nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:32 schreef Ritmo het volgende:
Wat een irritante soap rond Elia.Anderhalf jaar geleden kende niemand hem, na 1 leuk seizoen in een goed draaiend elftal opeens dit gezeur.
Wat vinden jullie eigenlijk van hem? Is toch niet meer dan 8 miljoen waard?
quote:Bild meldt dat Mathijsen sowieso niet mag vertrekken. Martin Jol zou hem naar Amsterdam willen lokken. Mathijsen heeft nog een contract tot 2012.
Bild meldt ook dat Elia zo goed als zeker voor 5 jaar naar Hamburg gaat vertrekken. Ze moeten wel 4 miljoen meer betalen dan het vorige bod. Munsterman wil hem niet aan een concurrent verkope, dus Ajax zou flink in zijn buidel moeten grijpen.
Nu had ik Mathijsen toch al niet verwacht, maar we hebben die Kroaat nog waar wat geruchten over waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal je net zien dat er helemaal geen verdediger meer komt
Ja, want de verdedigers zijn nu opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal je net zien dat er helemaal geen verdediger meer komt
Wat is dit nou voor berichtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bild meldt ook dat Elia zo goed als zeker voor 5 jaar naar Hamburg gaat vertrekken. Ze moeten wel 4 miljoen meer betalen dan het vorige bod.
Iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor bericht. Elia gaat bijna zeker naar Hamburg, máár Hamburg moet wel nog heel even 4 miljoen meer betalen dan het vorige bod.
Oooooooooh ja dan dan zal Elia wel naar Hamburg gaan.
Deed me goed om Suarez weer in Ajax-trainingspak te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
's Ochtends deden ze wel partijtje!!!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu had ik Mathijsen toch al niet verwacht, maar we hebben die Kroaat nog waar wat geruchten over waren..
VERKOPE VERKOPE VERKOPE !!!quote:
Ik had er al wat foutjes uit gehaald ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
VERKOPE VERKOPE VERKOPE !!!
Wat is dat voor gare bron?
Ik vind Defour achterin een betere optie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Je kan Wilhelmsson ook wel centraal achterin zetten, daar zijn jullie bijna mee rond toch?
Ja die bedacht ik me ook nog, maar ik was in de war met Kuffourquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind Defour achterin een betere optie.
Idd, best een opluchtingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Zo hey, dat is best lekker nieuws, geen Elia.
Begin er nou niet overquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Zo hey, dat is best lekker nieuws, geen Elia.
Toch nog een voordeel dat ik daar in de zomermaand nog steeds voor betaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:43 schreef Urquhart het volgende:
Ajax - Ajax Cape Town komt zaterdag trouwens live op Eredivisie Live
Enoh is baasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:53 schreef Nashje het volgende:
Enoh dus een week eerder begonnen omdat ie zich verveelde.
Selectie lijkt er wel zin in te hebben zeg.
Niveautje weer van onze mods.quote:
Sorry hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niveautje weer van onze mods.
Als wij wat berichten verzinnen om de boel hier op te leuken of weer tientallen versteegrobjes voorbij komen worden de mods boos en gaan ze slaan, maar om de 12 uur een topictitel veranderen is wel super grappig en super leuk.
Het ziet er naar uit dat ze alle energie in Elia steken. Zul je zien dat Elia uiteindelijk helemaal niet komt, of voor 10+ miljoen euro en we vlak voor de deadline een of andere uitgevoetbalde 30+-verdediger halen van een Spaanse subtopperquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Zou er echt niemand komen mensen...... waarom zou je zo lang wachten? Voorbereiding is toch aardig belangrijk
Er zal vast wel wat spelen op de achtergrond. Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Zou er echt niemand komen mensen...... waarom zou je zo lang wachten? Voorbereiding is toch aardig belangrijk
Misschien kun je Kuffour weer ophalen, die heeft inmiddels AOW en kleinkinderbijslag, dus die wil wel voor een appel en een ei komen denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ze alle energie in Elia steken. Zul je zien dat Elia uiteindelijk helemaal niet komt, of voor 10+ miljoen euro en we vlak voor de deadline een of andere uitgevoetbalde 30+-verdediger halen van een Spaanse subtopper
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat spelen op de achtergrond. Geduld is een schone zak
Serieus, ik weet zeker dat Ajax gaat liggen voor Twente. Wij gaan fors betalen voor Elia. Let maar eens op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ze alle energie in Elia steken. Zul je zien dat Elia uiteindelijk helemaal niet komt, of voor 10+ miljoen euro en we vlak voor de deadline een of andere uitgevoetbalde 30+-verdediger halen van een Spaanse subtopper
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Serieus, ik weet zeker dat Ajax gaat liggen voor Twente. Wij gaan fors betalen voor Elia. Let maar eens op.
quote:Elia: 'Had nooit bij moeten tekenen'
Eljero Elia heeft nog vakantie en kan niet veel meer doen dan afwachten wat betreft een eventuele transfer. Hij heeft wel spijt dat hij recent heeft bijgetekend bij FC Twenten. 'Aan de ene kant', zegt hij, 'moet Ajax het hele bedrag maar in een keer betalen als ze mij graag willen hebben'.
Maar voor de houding van FC Twente heeft Elia weinig begrip. 'Als ik zou bijtekenen, zou Twente me in de zomer verkopen, zo is me verteld. Dat was ook de reden dat ik een nieuw contract heb getekend. Maar die beloftes komen ze nu niet na. Ze willen het onderste uit de kan en doen overal moeilijk over. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, had ik nooit bijgetekend'.
Het gesprek gisteren tussen de directies van Ajax en FC Twente leverde geen opening op. Later op de dag ving ook een delegatie van Hamburger SV bot in Enschede.
Mocht het niet tot een overgang komen, dan zal Elia zich deze week voor het eerst melden op de training van FC Twente.
Elia: 'Ik heb een contract en zal dan op de blaren moeten zitten. Dan moet ik me maar weer volledig focussen op Twente'.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef TiMPiN het volgende:
http://img37.imageshack.us/img37/2426/eliaf.jpg
Voor de helden, ja ik weet dat het fake is![]()
quote:'AZ geen optie voor spits Berg'
Marcus Berg hakt volgende week de knoop door over zijn toekomst. De spits van FC Groningen staat in de belangstelling van verschillende binnen- en buitenlandse topclubs.
Het Zweedse FotbollExpressen weet te melden dat Berg in elk geval niet naar Alkmaar verkast. AZ zou een mondeling akkoord hebben bereikt met FC Groningen over een transfersom van ruim negen miljoen euro, maar de Zweed heeft geen trek in een avontuur bij de landskampioen.
Mocht Berg in Nederland blijven dan zijn alleen Ajax en PSV een optie voor de spits, die de afgelopen weken indruk maakte tijdens het EK onder 21 in Zweden. Berg liet zich in Zweden met zeven treffers kronen tot topscorer van het toernooi. Hierdoor wakkerde de internationale interesse hevig aan.
Waar de toekomst van de spits ligt zal naar verwachting volgende week bekend worden. Berg, die eveneens in de belangstelling staat van verschillende clubs uit Italië, Spanje en Engeland, heeft zelf een lichte voorkeur voor de Engelse en Spaanse competities.
Het lijstje met clubs dat een lijntje uitwerpt naar FC Groningen-spits Marcus Berg wordt met de dag langer. The Daily Mirror meldt dinsdag dat ook Tottenham Hotspur en Everton een oogje hebben op de Zweedse spits.
Volgens de Zweedse media zal FC Groningen inzetten op een vraagprijs van vijftien miljoen euro. De 22-jarige spits heeft in Groningen nog een contract tot de zomer van 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |