Ik kom hier zelden, maar Iblis heeft overal verstand van in ieder subforum, dus bij dezen een hartelijk welkom voor hem als modquote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
TheMagnificent heeft aangegeven te willen stoppen met modden, dus zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe WFL-mod.
Dat is Iblis geworden.
Dus TheMagnificent enorm bedankt voor je inzet en goeie werk op WFL.
En Iblis succes toegewenst.
Wat hij zegt. Niks aan toe te voegen, behalve dat hij tegenwoordig ook humor heeftquote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kom hier zelden, maar Iblis heeft overal verstand van in ieder subforum, dus bij dezen een hartelijk welkom voor hem als mod
Dan moet daar nu maar verandering in komenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik kom zelf vrijwel nooit in WFL, maar ik verwacht dat Iblis het wel goed gaat doen.
Ik zal me eens gaan verdiepen in de topics hier.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet daar nu maar verandering in komen
Idd.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kom hier zelden, maar Iblis heeft overal verstand van in ieder subforum, dus bij dezen een hartelijk welkom voor hem als mod
Daar mag je niet naar linken! Deze werkt wel:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef poldergeist het volgende:
Waarom heeft hij als avatar een vallende Satan eigenlijk gebruikt? Dat vraag ik me eigenlijk af.![]()
[ afbeelding ]
dat klinkt veelbelovend. In UVT heb ik em nog niet opgemerkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:05 schreef thijsdetweede het volgende:
Kijk, met zo'n mod overweeg ik ook weer een WFL come back.
Iblis, wat is jouw achtergrond eigenlijk? De topics waar ik je tegenkom heb je belachelijk veel expertise in werkelijk alles wat een uomo universalis zich maar kan wensen. Nu lees ik wel eens een boek, maar jij gaat echt te ver
Kijk, daar betrap je me op m'n zwakke punt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:14 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
dat klinkt veelbelovend. In UVT heb ik em nog niet opgemerkt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Sapperdeflap, Iblis de moderator. Goede keuze wel, succes!
Life is chemistry my friend.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:16 schreef thijsdetweede het volgende:
Als je die kennis moet onderhouden, houdt je ook geen vrije tijd meer over voor uitgaan
Daar wil ik me volledig aansluiten. Succes!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Lucifer was de ouwe titel van Satan, in een ver, ver verleden. Een titel, meer niet, een baan waarin hij gefaald heeft. Na zijn ongehoorzaamheid aan God (hij was nooit ongelovig) werd hij uit de hemel verbannen, en werd hij de aanklager (een betekenis van het woord satan) van de mensheid en de tegenstander (een andere betekenis van het woord satan) van God. Ohja, en hij is erg pissig op God en de mensheid omdat hij en de rest van de gevallen engelen nooit een tweede kans kregen, en de mensen wel. God heeft altijd al (uhm, najah, sinds wij geschapen werden) de mensen meer gewaardeerd dan de engelen. Wij zijn namelijk Zijn kinderen, de engelen zijn Zijn personeel, for lack of a better word.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef Iblis het volgende:
Dat is namelijk Lucifer, de licht-drager. Verder interpreteer ik Iblis als de vrijdenker onder de djinns, vandaar dat hij tot de ongelovigen behoorde.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:07 schreef VonHinten het volgende:
Yeah! Lees je posts met veel plezier en interesseDat je lang op Fok mag blijven rondlopen, blauw of niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |