quote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef longinus het volgende:
Terug naar het LBO voor een cursus lijmen ?
Waar kan ik mij inschrijven?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef longinus het volgende:
Terug naar het LBO voor een cursus lijmen ?
Waar?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef HunterSThompson het volgende:
Haha. TS fantaseert over sperma. Homo.
Deden wij ook altijdquote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef FashionXstar het volgende:
Op de basisschool gingen we altijd snot maken van lijm, ging je express lijm op je vingers doen. Was wel leuk
Dit is toch vrij homofielquote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef Devvie het volgende:
Ik haalde de trekker over en spoot een blokje vol met het plakkerige goedje, boh, de slierten hingen erbij
Waar lezen fokkertjes al die gekke dingen?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
TS fantaseert over grootgeschapen mannen die zijn gezicht onderspuiten.
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef WurM het volgende:
Degene die de link legt met sperma is zelf homofiel.
Ik dacht gewoon aan gesmolten kaas
En je bent nog steeds zo'n kinderachtig kutje die met make-up speeltquote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef FashionXstar het volgende:
Op de basisschool gingen we altijd snot maken van lijm, ging je express lijm op je vingers doen. Was wel leuk
mooie tijdenquote:Op de basisschool gingen we altijd snot maken van lijm, ging je express lijm op je vingers doen . Was wel leuk
Ik type louter en alleen de waarheid op fokquote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef Dropdown het volgende:
Lulverhaal verzinnen rond het waargebeurde verhaal.
* Roept iets in de richting van peutermeester en lijm op de verwarming
Correctie, ik kan weer posten..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:10 schreef Juup© het volgende:
Lijm was dus niet sterk genoeg, jij kunt nog posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |