Gaat dat tijd besparen, denk je?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:43 schreef -SG- het volgende:
Pak dan een OV.
Ik heb inderdaad genoeg geld om mijn eigen huis te kopen, ja. Bedankt voor deze tip.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
Je kan ook dichterbij gaan wonen en een beetje nadenken klaphark.
Ik heb geen medelijden.
Wat begrijp je niet aan aankomend student, debiel?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Siniti het volgende:
Je hebt een OV flapdrol.
Dat dus, ik leef wel op hun belastingcentenquote:
Dan doe je toch echt iets verkeerd: Een Dagkaart 2e klas vol tarief kost ¤ 42,90quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit kost mij iets meer dan 50 euro voor een treinkaartje en daar komt nog het geld voor de metro/bus bovenop.
Alles, mongool.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan aankomend student, debiel?
Inclusief bus= en metrokosten dan. En de nodige versnaperingen en de electriciteit die het kost om mijn mp3-speler keer op keer op te laden.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd: Een Dagkaart 2e klas vol tarief kost ¤ 42,90
Ah, ik zeg net een maandtrajectabbonement op de NS website staan, dat is mischien wel handig.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:43 schreef -SG- het volgende:
Pak dan een OV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |