SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single Muziek:
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 29-06-2009 18:17:20 ]
Ook op zaterdag?quote:
Dat weet ik niet, zo heel vaak kom ik er nietquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef heksehiel het volgende:
Tjonge, ben weer lekker sloom vandaag. Dacht dat ik de laatste wasDacht dat 14u slapen wel genoeg zou zijn, niet dus, dus ga maar bankhangen
Een keer per maand zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zo heel vaak kom ik er niet
Wel heel zuur denk ikquote:Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien had zij wel heel vies bloed?
Bankhang ze!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef heksehiel het volgende:
Tjonge, ben weer lekker sloom vandaag. Dacht dat ik de laatste wasDacht dat 14u slapen wel genoeg zou zijn, niet dus, dus ga maar bankhangen
Het is verbazingwekkend koel hier thuis, en dat terwijl ik de hele dag zon op de ramen hebquote:
quote:
Soms moet je hequote:
Mijn buurvrouw?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Soms moet je he
Nee, ik kan over de rooie brug rijden naar huis, maar die route is alleen aantrekkelijk als 't op de ring vaststaat. De rest van de info weet ik van een vriendin die er ook op uit kijkt.
Zou zomaar kunnen! Is ze lekker?quote:
Moet je vooral in de zon gaan zitten als je het nu al warm hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:40 schreef Ludootje het volgende:
Ik zweet me ook te pletter.![]()
Gelukkig net afgesproken om straks een klein terrasje te pakken.
Met een verkoelend biertje erbij kan je alles in perspectief plaatsen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moet je vooral in de zon gaan zitten als je het nu al warm hebt.
Oh, en alsnog welkom.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef Sifon het volgende:
Na de hele dag werken eindelijk die enkelboei weer kwijt.....
Ben dood na gisteren
Voor diegene die het 1e vragenrondje gemist hebben:
Ben een man.
24 jaar en bijna op de kwart eeuw.
Hobbies zijn computers, elektronica, squashen, paarden en gamen.
Ben ook nog hetero dacht ik.
1.96m en postuurtje gespierde spijker.
Tussen de 4&5 jaar single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |