Niks te discriminatie, het is gewoon waar en ik kan het weten want ik ken heel veel marokkanen.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Niks te discriminatie, het is gewoon waar en ik kan het weten want ik ken heel veel marrokkanen.
Turken daarintegen zijn meestal wel chill.
Onder je beste vrienden zijn er zelfs Turken?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Niks te discriminatie, het is gewoon waar en ik kan het weten want ik ken heel veel marrokkanen.
Turken daarintegen zijn meestal wel chill.
Alle Turken terug naar Marokko!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Triggershot het volgende:
Leer eerst eens hoe je Marokkanen schrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet maar veel van mijn collega's zijn Turks en ik kan het met zo'n beetje iedereen op m'n werk wel vinden.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder je beste vrienden zijn er zelfs Turken?
Ik heb slechte ervaringen met bijna alle marokkanen (ik ken 2 marokkanen en die zijn best aardig) dus er zit niet één verhaal achter maar een heleboel....quote:
werk --> gemeentelijke werf?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Nee dat niet maar veel van mijn collega's zijn Turks en ik kan het met zo'n beetje iedereen op m'n werk wel vinden.
Wel een zeer terechte klacht.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Nieuweling. het volgende:
marrokkanen (dat woord verdient geen hoofdletter)
Marrokkanen zijn kut.
Klacht : Marrokkanen.
Ik zeg dan ook bijna alle marokkanen niet alle marokkanen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:29 schreef Noorseviking het volgende:
Het is een roversvolk maar er zitten ook goede lui bij.
VERGEET DAT NIET![]()
..Buiten de jonge generatie die het soms verknalt..en de oude generatie die geen fatsoenlijk nederlands wil spreken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |