props dat je er nu al achterkomtquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Download snelheid knijpen.Kom ik nu pas achter.
150kbs![]()
![]()
Lijers
Ze schijnen de enige te zijn zelfsquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
props dat je er nu al achterkomt
tegelijkertijd wel reclame maken met films en muziek downloaden tot wel 120megabit
ja films en muziek ten grote van 120mb en dat duurt 120min langquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
props dat je er nu al achterkomt
tegelijkertijd wel reclame maken met films en muziek downloaden tot wel 120megabit
Verwacht er maar niet teveel van..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef RubenK het volgende:
net nog The Knowing 1080p rip gedownload met 4mb/sUPC
Over de 1.8mb met 20mbit hier..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Razor21 het volgende:
Heb sinds zaterdag UPC (Almere) niets anders dan![]()
![]()
![]()
Heb 30 mbit zit met newsleecher rond de 1.33 MB/s (in de tele2 tijd rond de 1.20)![]()
Voor mij snel genoeg.
Vooral de digitale tv van UPC (Royaal Pakket) wat een scherp beeld en met 1 simpele knop een programma opnemen.
Echt er is een wereld open gegaan nadat ik Tele2 eindelijk eruit heb kunnen gooien (2 jaar).
En zeker het verschil met die digitale tv ten opzichte van Tele2...ik heb gewoon meteen beeld als ik zap ipv van 2 sec. te moeten wachten. Menu oproepen 1 sec...bij Tele2 liep 9 v.d. mijn decoder vast.
Tot op heden gaat alles perfect hier....dus UPC dank![]()
![]()
Even bellenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Vraagje he.. Ze hebben nu blijkbaar alle internetabonnementen vernieuwd enz.. Ik had hiervoor geloof ik een 1MB/s abonnement via UPC. Omdat deze er niet tussen staat, wordt mijn internetabonnement verhoogd door hun of moet ik zelf bellen?
Ok.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
zelf bellen, krijg je wel een nieuw jaarcontract.
Deel het door acht om MB's te krijgen. 625KB/s dus ongeveerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Weet iemand hoe snel je ongeveer kan downloaden met een UPC 5Mb/s abonnement?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |