Dat is waarquote:
Sorry.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Omdat ik de illusie had dat je nu onderhand wel wist hoe je het moest uitspreken
quote:
Met iemand anders knuffelen is veel leukerquote:
Ik ben schattigquote:Op maandag 29 juni 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ja, je hoopt natuurlijk op meer van een schattige dame
Hehequote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat het wel heel slecht zou zijn als ik nu de laatste 20 minuten zou doen alsof ik heel de dag hard gewerkt heb... dus doe ik dat maar niet
Waar zit De Rat dan? Ken ik helemaal niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als je slap wilt lullen en dobbelen moet je naar De Rat gaan. Vrij relaxt kroegje. De zotte ben ik nog nooit geweest, de kneus ben ik al enigszins bekend.
Wel een beetje onhandig dat ik mn collegekaart nog niet heb, moet ik weer aanpappen met de uitsmijters.
Dirk is de eigenaar van De Zotte.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef Catbert het volgende:
@Ludo: Dirk?
Kom je nog wel eens bij Navratilova trouwens?
Dus volgende keer wil ik een knuffel!quote:
Daar gaan je goede voornemens.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat het wel heel slecht zou zijn als ik nu de laatste 20 minuten zou doen alsof ik heel de dag hard gewerkt heb... dus doe ik dat maar niet
Ongetwijfeld, ga ik vast nog eens proberen binnenkortquote:Op maandag 29 juni 2009 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met iemand anders knuffelen is veel leuker
Dealquote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus volgende keer wil ik een knuffel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |