Tyfuslelijk zegquote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef Klonk het volgende:
ff gezocht, robijnrood
[ afbeelding ]
stijlvol
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef lyolyrc het volgende:
Als het maar geen zwart is. Leepu van Chop Shop (programma op Discovery Channel) zij het ook al: met zwarte of heel donkere kleuren zie je de lijnen van de auto niet meer. Dat doet afbreuk aan het ontwerp.
Zelf zou ik voor een van de gele tinten gaan.
Ik vind 'm mischien toch iets te opzichtig.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef Klonk het volgende:
ff gezocht, robijnrood
[ afbeelding ]
stijlvol
Smaken verschillen, al vind ik de Leon niet de mooiste wagen op de weg. Maar afzichtelijk? Nee, hooguit een beetje saai, net als de Golfquote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is juist beter, want het blijft gewoon een afzichtelijke auto, hoe minder lijnen je ziet hoe beter
dat rood doet het op die foto van mij niet goed, in echt komt ie veel mooier uitquote:Op maandag 29 juni 2009 19:17 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik vind 'm mischien toch iets te opzichtig.
Hoewel dat rood wel mooi contrasteert met het zwarte.
De topsportversie van de laatste productiejaren was wel bruut, die gemodde voorspoilerquote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef Draganta het volgende:
Vond het vorig model toch mooier. Sportiever in ieder geval.
Een kleur definieren als 'niet kunnen'quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef THC1 het volgende:
Zwart en zilver kan absoluut NIET meer.
Wie dat nog mooi vind zeg
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is juist beter, want het blijft gewoon een afzichtelijke auto, hoe minder lijnen je ziet hoe beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |